Xboxlife forum

xboxlive

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Zelion » 18. jun 2004 19:09

Anonymous skrev:hallooo hvis du har Xbox Live Starter Kit får du 12måneder gratis, uden at betale noget ekstra.Men efter de 12måneder ,skal du betale 60.kr om måned. :wink:

håber du forstod noget... :)

Ja men hvor skal man skrive det henne?.Måske vil det være letter hvis nogen snakkede med mig i msn? bare et forslag :)




PS2 playkid skrev:Dark-->

Du har nok brug for en router så.
Jeg har ikke sat mig ind i det, så der er nok nogle der kan forklare det bedre.
Men, det er noget med at hvis du deler forbindelsen mellem flere enheder, så har du brug for noget der kan dele ipadresser ud.

Også når du siger det en en ipkonflikt der er problemet, bekræfter det bare min teori.

Hvor kan man købe sådan en router henne.Men den gør sådan at man downloader xboxlive ikk,Hvis det gør så har jeg ikke brug for sådan en fordi den er downloadet i xboxén da jeg købte den



DaRk_DK
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Thomas » 18. jun 2004 19:28

Jeg tror ikke helt du har forstået det endnu, og jeg gider ikke til at forklarer det hvis du tror en router downloader xbox live.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Zelion » 18. jun 2004 20:25

stomas skrev:Jeg tror ikke helt du har forstået det endnu, og jeg gider ikke til at forklarer det hvis du tror en router downloader xbox live.
Hvorfor dog det??,er det fordi at du ikke gider at jeg skal spille online :cry:




DaRK_DK
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Playkid » 18. jun 2004 20:38

Hør nu her.
Når du har købt Xbox Live og aktiveret det, går der 12 måneder og så udløber det. Inden da, kan du inde i dashboard menuen vælge om du vil forny pr. måned eller år efter de 12 måneder er gået.
Det er billigere at betale for et helt år, end 1 måned i 12 måneder.
Xbox live fornyes automatisk. Hvis du ikke vil forsætte dit abonnement, skal du ringe til MS danske support nummer og få dem til at afbestille det.

En router downloader intet som helst.
Den uddeler ipadresser så du kan kommer på nettet med flere enheder.
D-link 604 routeren har jeg set anbefalet til XBL flere steder, rundt omkring på nettet.
Playkid
 


Indlægaf Gæst » 18. jun 2004 20:43

Undskyld, men det der var lige dagens Griner.. :D
Gæst
 


Indlægaf Thomas » 18. jun 2004 20:53

Jeg har lige snakket med ham (DaRK_DK) over msn. Han siger at han har tilsluttet sin xbox til et HUB, hvor pc'en også sidder i. Såvidt jeg kan forstå er det ikke her problemet ligger.

Har forslået ham at sætte xbox'en til at finde ip'en automatisk.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Pruhl DK » 18. jun 2004 21:58

xboxen skal enten tilsluttes en router eller tilsluttes direkte
Pruhl DK
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Thomas » 18. jun 2004 22:31

Man kan også bruge et hub.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Tommy » 18. jun 2004 22:35

Jeg kender en der engang brugte et hub, det virkede fint, det var bare langsomt!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Zelion » 19. jun 2004 08:51

PRIMARY DNS:hvad skal jeg skrive der?
ALTERNATE DNS:hvad skal jeg skrive der?
PPPOE SETTINGS:skal jeg sætte den på automatisk?



DaRk_DK
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Cowrider » 19. jun 2004 09:27

xbox kan også tilsluttes en switch som viker kanon godt så længe det er en 10/100 m/bit switch... bruger det selv på min 2 megabit linje
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Pruhl DK » 19. jun 2004 09:49

men xbox skal have tildelt en ip og det får den kun fra en router/fra en pc der køre dhcp server/direkte tilslutning eller hvis man har 2 ip adresser
Pruhl DK
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Zelion » 19. jun 2004 10:53

PS2 playkid skrev:MAC adressen er den din Xbox har Unikt.
Men hvorfor dog rode med det. Du skal bare sætte din Xbox til at finde det hele automatisk.

Der hvor der står at jeg skal indtaste MAC adresse der kan man ikke sætte den på aoutomatisk



DaRk_DK
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf TuxPower » 19. jun 2004 12:08

Køb en router, f. eks.:

D-Link Express EtherNetwork DI-604

Den har indb. switch.
Sæt din PC og Xbox i routeren og sæt Xboxen op til at får IP via DHCP.

P.S.
Din MAC-adresse kan du ikke pille ved (den rigtige), men du kan evt. prøve at sætte din "alternate MAC address" til det samme som din PC.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Playkid » 19. jun 2004 12:18

DaRK har vist nogle problemer med sin computer lige nu.
Har fik en virus som tvang computeren til at lukke ned.
Forhåbenligt ikke en blaster.
Playkid
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron