Xboxlife forum

Xbox Live Hjælp??

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox Live Hjælp??

Indlægaf Gæst » 10. jun 2004 20:29

Hej jeg har set start disken igennem og jeg har sat det op som det skal være. Jeg har en Router hvor der er en Mac og en pc koblet til. Men når jeg prøver at sætte xboxen til siger den bare xbox live not responding please try again later og nu har jeg prøvet 5 gange.

Håber på lidt hurtige svar da jeg glæder mig vildt til Liv og jeg HADER problemer :shock:

MVH Benjamin Birkholm
Gæst
 


Indlægaf thabastdj » 10. jun 2004 20:46

Glemte lige at skrive at det er når jeg prøver at komme på live men den siger den først skal have en opdatering af xboksen
thabastdj
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf t_damn » 10. jun 2004 21:28

Har du kigget om der er hjælp at hente her http://www.xbox.com/da-DK/live/start/co ... ooting.htm

Hvis du er sikker på, at det er en router du har, kan jeg ikke hjælpe yderligere, men er det en switch (eller hvordan det nu staves) kan det være, at du kun har to IP-adresser til rådighed...
t_damn
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Gæst » 10. jun 2004 22:07

Ups jeg mente også en switch
Gæst
 


Indlægaf Gæst » 10. jun 2004 22:08

Hvordan kan jeg så få flere ip adresser og hvordan kan jeg finde ud af om jeg kun har 2 til rådighed??
Gæst
 


Indlægaf TuxPower » 10. jun 2004 22:26

Køb en router og sæt switchen bagved routeren, så vil det se ud som du kun har en enhed tilsluttede Internettet.

Jeg kan anbefale at du køber en D-Link Express EtherNetwork DI-604, den virker fint (har købt den til en af mine venner) og har indbygget 4-ports switch.
Priser for D-Link Express EtherNetwork DI-604
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron