Xboxlife forum

Xbox live problemer

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf CoMiC » 5. jun 2004 06:46

Hør på hvad ham den siste har skrevet. det er nemlig det helt rigtige. Hør på ham Mayhem..
CoMiC
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Mayhem » 5. jun 2004 15:06

hmmm..Jo ok det husker jeg til næste gang :-)

Men er der nogle der ved omdet så er nok for mig at købe det der nye starter kit til Live.. Eller om jeg ox skal invistere i en ny Xbox hvis jeg skal spille Live igen ?
Mayhem
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf Albertino » 9. jun 2004 21:34

Du skal ikke invistere i ny xbox - efter hvad jeg regner med, for de banner ikke noget serial eller lign. på xbox, men banner sådan set "kun" dit abonoment..

Jeg sad i går og læste om samme problem på xbox-scene hvor jeg så ser at folk siger pracis det samme som her...

Hvis du ikke går ind og ændrer det rigtige xboxdash og du slukker din chip, altså evt. starter xboxen uden chip, så ville der ikke være nogle problemer i at spille online, men tænk dig så om når du så har din chip tændt og netværkstikket bag i din xbox, eftersom hvis du sidder og tåger lidt og egentlig ikke kigger i skærmen pga. en telefon oprigning, så lad være m at sidde og trykke eller rykke m stikkene ukontrolleret, for hvis du trykker på "Content download" eller hva de nu hedder, så logger den jo på Live! - og derved bliver du os bannet!!

Så pas på hvad du gør!!..
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 10. jun 2004 10:57

Du glemmer lige at skrive at en masse spil automatisk logger på live når spillet startes.
eks. for at holde online statestik (PGR2, UC, og mange flere)
for at tjekke for updates (Rainbow Six, PGR2 osv osv..)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Salleman » 10. jun 2004 12:53

Hvis du er blevet banned er du nødt til at købe dig en ny xbox.. HD'en i boksen har et Eeprom nr, som live servicen banner hvis den opdager at du bruger en uoriginal BIOS (chip).. Live abonnementet kan du beholde, det bliver ikke banned. Du kan også anskaffe dig et nyt Eeprom nr, enten ved at bruge et fra en kammerat der ikke har live, eller ved at anskaffe dig en ny original HD.. Med hensyn til at have ulovlig software på sin HD er det ikke noget man bliver bannet på grund af. M$ krænker den private ejendomsret ved at tjekke folks personlige filer og banne på grund af software man har på sin egen HD. Ligemeget om den er ulovlig eller ej. Grunden til at du (måske) er banned kan være mange. Mit bud er at du har slået automatisk logon til i det originale M$ dashboard. Er det tilfældet er det meget muligt at du er kommet til at starte boksen i det originale dashboard med chippen tændt, og vupti, så bliver du banned. En anden mulighed er at du med chippen tændt booter fra filen xboxdash.xbe, og at evoX, eller hvad du nu bruger, derfor er navngivet xboxdahs.xbe. Er dette tilfældet, skal du flashe din chip til at boote fra en anden fil sådan at xboxdash.xbe er det originale m$ dahsboard og ikke evoX ell. lign.

Det var en hel del hva!? håber det er til hjælp. Som Albertino nævner har han læst lidt på http://www.xbox-scene.com, jeg vil råde dig til at gøre det samme. Det har svar på stort set alle spørsmål der omhandler dette emne...
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster