Xboxlife forum

Backwards compatibility super sale...

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Backwards compatibility super sale...

Indlægaf Aaliyahchili » 13. maj 2017 08:38

Hey

Har lige set at der den 16 maj starter MS super sale på BC titeler, spar op til 75% på 275+ BC titeler...

Nogle titeler i ser frem til....?

BTW Alan Wake bliver taget af MS store den 15 maj, så det er sidste chance for at få denne titel....

God weekend :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)

+2

Re: Backwards compatibility super sale...

Indlægaf JohnH » 13. maj 2017 09:49

Det er jo gamle spil og mange af dem kører ikke så godt på Xbox One, så det er lidt ligegyldigt. Jeg er ihvertfald blevet skuffet over en del af dem.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Backwards compatibility super sale...

Indlægaf Askinas » 13. maj 2017 11:38

Kom med Red Dead Redemption :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Backwards compatibility super sale...

Indlægaf Ronny73 » 17. maj 2017 16:48

RDR kostede 100kr, det for dyrt.
til gengæld købte jeg call of juras til 26 kr og 2 andre til 16,50kr og 13,50kr eller lign. sku billigt. de havde også oblivion til 36kr det en skarp pris på et spil der tager evigheder at gennemføre alt i. men desværre har jeg allerede været i gennem det, ellers var det røget i kurven.
call of duty og medal of honor var også for dyre i forhold til brugt skive pris omkring 75kr stk
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: Backwards compatibility super sale...

Indlægaf Mike JezZ » 19. maj 2017 14:58

JohnH skrev:Det er jo gamle spil og mange af dem kører ikke så godt på Xbox One, så det er lidt ligegyldigt. Jeg er ihvertfald blevet skuffet over en del af dem.


Jeg kan huske at dette var tilfældet i starten, men nu kører de fleste da langt bedre end på Xbox 360?

Der er en lang række spil der havde screen tearing på Xbox 360, mens dette er helt væk på XO.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Backwards compatibility super sale...

Indlægaf JohnH » 19. maj 2017 15:47

Mike JezZ skrev:
JohnH skrev:Det er jo gamle spil og mange af dem kører ikke så godt på Xbox One, så det er lidt ligegyldigt. Jeg er ihvertfald blevet skuffet over en del af dem.


Jeg kan huske at dette var tilfældet i starten, men nu kører de fleste da langt bedre end på Xbox 360?

Der er en lang række spil der havde screen tearing på Xbox 360, mens dette er helt væk på XO.


Både Black Ops 2 og Bad Company 2 kører mere flydende på X360, BO2 havde enormt meget lag til tider og det var i en privat bane med bots. Burnout Paradise kører nogenlunde.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Backwards compatibility super sale...

Indlægaf lummerkrog » 28. maj 2017 07:38

Skulle nogen, som jeg, have købt DA:O så ring til ms og klag nu hvor det er en del af games with gold for juni. Jeg fik mine penge retur :-) blot til orientering :-)
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427

+1


Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron