Xboxlife forum

T: CDON Green Friday

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: T: CDON Green Friday

Indlægaf CvKM » 3. maj 2017 18:30

Sådan er det nu engang at være glad for film. :) Jeg samlede også en overgang på Blu-Ray, men i en penge-manglende "brandert" skilte jeg mig af med mange af dem over en periode, og det fortryder jeg lidt idag. Jeg er dog ved at opbygge en ordentlig samling igen, der både tæller DVD og Blu-Ray film. Det er både nogle jeg køber på tilbud og til de almindelige priser på 150kr. og op (eller hvad gennemsnitsprisen nu ligger på). Jeg har bla. Hacksaw Ridge, en af de bedste krigsfilm jeg nogensinde har set, men det er mere til min generelle samling af krigsfilm som jeg vistnok ejer over 100 af, både nye og gamle.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: T: CDON Green Friday

Indlægaf Stefan070483 » 3. maj 2017 18:41

Jeg købte faktisk også Hacksaw Ridge sammen med alle de 3D film og jeg glæder mig til at se den. Jeg har altid været vild med Mel Gibson og hans film. Både som skuespiller og instruktør.
Jeg bliver hele tiden mødt med : hvorfor køber du film? Hvorfor streamer du dem ikke bare?

Jeg er nok lidt gammeldags :lol: Jeg kan rigtig godt lide at have film og spil fysisk... Måske ER jeg snart den eneste i Danmark ( måske verden ) der har det sådan... En døende race :lol:
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: T: CDON Green Friday

Indlægaf CvKM » 3. maj 2017 18:48

Jeg er også lidt gammeldags, hvad angår sådan noget. Jeg køber dem fordi jeg ikke synes at udvalget på Netflix er tilstrækkeligt til tider, og Viaplay fungerer ikke helt så godt som jeg kunne tænke mig. Hacksaw Ridge kommer sikkert også på Netflix, men det sker først om 150 år og en madpakke. Så jeg er sådan set som dig, for jeg kan også godt lide at have dem fysisk, det samme med spil. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: T: CDON Green Friday

Indlægaf Stefan070483 » 3. maj 2017 19:19

Lige præcis...

Vi er sgu næsten helt unikke :lol:
Eller også høre vi lige frem til på museum :D
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron