Xboxlife forum

T: Project Cars $20 ~ 140 dkr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

T: Project Cars $20 ~ 140 dkr.

Indlægaf BulletEyeDk » 29. nov 2015 14:14

Project Cars til sølle $20 dollars, dette tilbud er stadig aktuelt på US store, hvis du altså har xboxlive guld, men skynd dig, for det holder nok ikke længe endnu, da det var en del af black friday tilbudene!

Det er alletiders chance for at få et virkelig godt bil spil, hvor realismen er i højsædet - og hvor spillets tilstand efter en del patches er ved at være der hvor det skulle have været ved udgivelsen.

Vi er en skare på pt. 10-14 mand der ugentligt kører løb, (løbsserie #1) - efter denne løbsserie vil der helt sikkert komme flere tiltag, hvor der i nogle tilfælde vil være præmier i puljen.

Køber du ovenstående og har du mod på at køre med ligesindede, så kig endelig forbi vores underforum -> viewforum.php?f=92 hvor der drøftes kommende løb, patches, setups og meget mere...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: T: Project Cars $20 ~ 140 dkr.

Indlægaf BulletEyeDk » 29. nov 2015 19:08

BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: T: Project Cars $20 ~ 140 dkr.

Indlægaf Adampantic » 29. nov 2015 20:45

Har nuppet den :)

Har nærmest aldrig spillet bilspil, men efter lidt træning er jeg klar på at deltage i en løbsserie :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+2

Re: T: Project Cars $20 ~ 140 dkr.

Indlægaf BulletEyeDk » 29. nov 2015 21:02

Adampantic skrev:Har nuppet den :)

Har nærmest aldrig spillet bilspil, men efter lidt træning er jeg klar på at deltage i en løbsserie :)


Du skal være mere end velkommen og hold dig endeligt til i vores tråde omhandlende enten løb eller andet, her kan du givet vis få god vejledning hvis du møder problemer i spillet, hvilket du garanteret gør, det er ikke så nemt et spil at gå til, men tro mig... når det er opsat korrekt så er det høj klasse :)

EDIT: i øvrigt mangler vi pt. kun 2 løb i vores løbsserie, og der kommer helt sikkert flere løb og andre spændende ting efter første løbsserie, det kan jeg vidst godt røbe
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron