Xboxlife forum

Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Pestowicz » 27. nov 2015 10:57

Pre-order på Just Cause 3 til 298,- hos komplett.
https://www.komplett.dk/product/835444/ ... st-cause-3
Pestowicz
Niveau 1
 
Indlæg: 64
By: København


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2015 11:24

Tak for det link, det er sgu en fin pris :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Snuggi » 27. nov 2015 11:58

Mega fed pris! Tak!
Snuggi
Niveau 3
 
Indlæg: 276


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Lowlandet » 27. nov 2015 14:52

Fik coolshop til at matche prisen, nice :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf BulletEyeDk » 27. nov 2015 22:07

Tak for tippet, det var en god pris ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Mikael Nielsen » 27. nov 2015 22:34

Takker for tippet, så er den bestilt :)
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Aaliyahchili » 29. nov 2015 11:42

Hvorfor bestilte jeg dog ikke en controller og just cause 3 og så lave min forudbestilling i gamestop om..... #-o
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Cena » 2. dec 2015 12:55

Nogen af jer der har modtaget jeres spil? Har stadig ikke modtaget det. Good job post dk
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 15:34

Tak for heads up, så er jeg ikke den eneste... til trods for jeg fik mail om at ordren var pakket og blev sendt 27/11 så er der endnu intet på min t&t - har heller intet modtaget...

Chattede for 30 min siden med deres support - hun kunne se den havde forladt deres lager i Norge, men at post dk således ikke havde registreret den endnu. Hun mente det var pga. stor volumen ifm. black friday, at der var ekstra lang ventetid... håber da hun har ret, men lidt tyndt at postdk igen ikke formår at yde deres del... det kan vel ikke komme bag på dem, at der er pres på ifm. black friday ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Mikael Nielsen » 2. dec 2015 16:47

jeg har heller ikke modtaget min endnu, men har fået email at den var på vej. så mon ikke den kommer et tidspunkt
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Cena » 2. dec 2015 18:43

BulletEyeDk skrev:Tak for heads up, så er jeg ikke den eneste... til trods for jeg fik mail om at ordren var pakket og blev sendt 27/11 så er der endnu intet på min t&t - har heller intet modtaget...

Chattede for 30 min siden med deres support - hun kunne se den havde forladt deres lager i Norge, men at post dk således ikke havde registreret den endnu. Hun mente det var pga. stor volumen ifm. black friday, at der var ekstra lang ventetid... håber da hun har ret, men lidt tyndt at postdk igen ikke formår at yde deres del... det kan vel ikke komme bag på dem, at der er pres på ifm. black friday ;)


Okay jeg troede at min måske havde lavere prioritet end dem der havde valgt pakke. Men det er ikke tilfældet kan jeg høre. Ja igen skuffer post dk. Jeg tror at fremadrettet fravælger jeg butikker der leverer med post dk da det ikke er første gang de skuffer. Jeg må så bare betale mere for varen og fragten måske, men jeg gider ikke betale penge til dem mere.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 19:18

Jeg vil egentlig også helst have spillene digitalt, der kan man jo sjældent brokke sig over leveringstiden, he he :)

Men til denne pris ville alt andet være åndsvagt, så venter selvfølgelig gerne, dog havde jeg en forventning om at leveringen nok var gået lidt hurtigere...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Cena » 2. dec 2015 20:30

BulletEyeDk skrev:Jeg vil egentlig også helst have spillene digitalt, der kan man jo sjældent brokke sig over leveringstiden, he he :)

Men til denne pris ville alt andet være åndsvagt, så venter selvfølgelig gerne, dog havde jeg en forventning om at leveringen nok var gået lidt hurtigere...


Jeg er dog begyndt at få lidt kolde fødder med spillet på skive. Har læst flere steder at loading tiden på digital versionen er bedre :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 22:59

Cena skrev:
BulletEyeDk skrev:Jeg vil egentlig også helst have spillene digitalt, der kan man jo sjældent brokke sig over leveringstiden, he he :)

Men til denne pris ville alt andet være åndsvagt, så venter selvfølgelig gerne, dog havde jeg en forventning om at leveringen nok var gået lidt hurtigere...


Jeg er dog begyndt at få lidt kolde fødder med spillet på skive. Har læst flere steder at loading tiden på digital versionen er bedre :)


Men det burde da egentlig ikke rigtig betyde noget ? - spillet skal jo installeres inden det kan spilles.

Skal skiven ikke kun sidde i maskinen ene og alene for check om man har spillet, altså i det tilfælde man ikke sidder med den digitale version ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Just Cause 3 (Xbox One) 298,-

Indlægaf Cena » 3. dec 2015 09:33

BulletEyeDk skrev:
Cena skrev:
BulletEyeDk skrev:Jeg vil egentlig også helst have spillene digitalt, der kan man jo sjældent brokke sig over leveringstiden, he he :)

Men til denne pris ville alt andet være åndsvagt, så venter selvfølgelig gerne, dog havde jeg en forventning om at leveringen nok var gået lidt hurtigere...


Jeg er dog begyndt at få lidt kolde fødder med spillet på skive. Har læst flere steder at loading tiden på digital versionen er bedre :)


Men det burde da egentlig ikke rigtig betyde noget ? - spillet skal jo installeres inden det kan spilles.

Skal skiven ikke kun sidde i maskinen ene og alene for check om man har spillet, altså i det tilfælde man ikke sidder med den digitale version ?


Jeg har siddet og læst lidt mere på forskellige fora og det ser ikke ud til der er sammenhæng mellem loadtiderne, hvad enten det er skive eller digitalt. Nogen oplever lange load tider og andre gør ikke. Forhåbentlig er det noget der kan fixes :)

Er dit spil dukket op på T&T eller skal vi mon forvente endnu en dag hvor vi ikke modtaget noget?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster