Xboxlife forum

Billige spil :)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Billige spil :)

Indlægaf DNS_DK » 23. nov 2014 22:57

Heysa...

Jeg ville blot dele at www.GK4.me er et ret billigt sted at købe spil..

Nye spil ligger typisk til 39.99 Euro som svarer til ca. 310 kr..

Den måde det fungere på er at du self køber produktet, og får leveret en bruger som bliver din egen bruger til at beholde, hvor spillet så ligger.. Du logger ind på denne bruger, finder spillet under spil og apps hvor det vil ligge klar til installering. Herefter henter du spillet, og logger ind med din egen profil og kan spille spillet :)

Brugeren gemmer du bare i din mail indbakke, så hvis du skulle få en ny Xbox en gang, så kan du også gøre det på denne :)

Jeg har ikke haft nogen problemer med dem, og jeg har kammerater som også bruger det til PS4, og her er der ej heller problemer :)

Håber nogen fik noget ud af det :)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Re: Billige spil :)

Indlægaf Twinkling » 23. nov 2014 23:38

Det lyder fanme fishy...


Hvorfor filen skulle man downloade og logge ind på en bruger for at hente et spil?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Billige spil :)

Indlægaf pgrundl » 24. nov 2014 12:38

Helt enig. Jeg ville under ingen omstændigheder lægge mine penge der.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Billige spil :)

Indlægaf angak » 24. nov 2014 12:54

Jeg mener konceptet er, at man køber en Xbox account der har spillet digitalt. Den kan man så logge ind med og DL'e spillet.
Jeg går ud fra at de konti er oprettet i regionerne hvor spil er billigst.

Det har dog en fordel at, at man kan sælge sit digitale spil igen.
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Billige spil :)

Indlægaf Slimjay DK » 24. nov 2014 13:01

Du kan ikke spille spillet på din egen profil, hvis den account du køber ikke bliver sat som master account på din konsol. Og man kan kun havde en master account på konsollen.

Så det forstår jeg ikke helt .... Så billigt er det jo heller ikke, at det overhovedet er bøvlet værd ??

Det giver ingen mening og lugter langt væk af svindel.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Billige spil :)

Indlægaf Twinkling » 24. nov 2014 13:10

Slimjay DK skrev:Det giver ingen mening og lugter langt væk af svindel.


This. De profiler som de sælger kan jo være hacket eller overtaget - eller for den sags skyld solgt til dem af de tidlgiere ejere.

Whatever det er, så er det imod MS' ToS. De profiler du køber derfra kan blive bannet hvert andet øjeblik og vil sætte både din konsol og din primære profil i risikozonen for at blive bannet.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Billige spil :)

Indlægaf Haugboelle » 24. nov 2014 13:31

Hold nu op, fatter jeg slet slet ikke folk gider og tør for den sagsskyld.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Billige spil :)

Indlægaf angak » 24. nov 2014 15:42

Slimjay DK skrev:Du kan ikke spille spillet på din egen profil, hvis den account du køber ikke bliver sat som master account på din konsol. Og man kan kun havde en master account på konsollen.

Så det forstår jeg ikke helt .... Så billigt er det jo heller ikke, at det overhovedet er bøvlet værd ??

Det giver ingen mening og lugter langt væk af svindel.

Du kan godt spille spillet på din egen profil. Jeg gjorde det tidligere med en kammerats account. Man sætter bare boxen til 'Home Xbox', så kan alle accounts på boxen spille det.

Svindel? Måske. Jeg undlod også at købe da jeg opdagede at de tilsendte en profil med spillet.
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Billige spil :)

Indlægaf Twinkling » 24. nov 2014 16:54

Man burde anmelde sitet til Microsoft så de kan tage en snak med dem.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Billige spil :)

Indlægaf DNS_DK » 26. nov 2014 21:00

Jeg har ikke oplevet problemer på nogen måde og ej heller har nogen af mine venner med PS4 eller Xbox..

Jeg skulle bare tilføje profilen og så kunne jeg hente.. Jeg skulle ikke sætte den til som min home xbox..
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Re: Billige spil :)

Indlægaf xsoenx » 26. nov 2014 22:05

DNS_DK skrev:Jeg har ikke oplevet problemer på nogen måde og ej heller har nogen af mine venner med PS4 eller Xbox..

Jeg skulle bare tilføje profilen og så kunne jeg hente.. Jeg skulle ikke sætte den til som min home xbox..

Hvor finder jeg infoen når jeg har købt et spil? købte Lego Batman og kan ikke se den nogen steder på deres side, og har ikke fået nogen E-mail om det
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Billige spil :)

Indlægaf DNS_DK » 27. nov 2014 16:51

Jeg har fået email, og så senere kommer det også til at ligge på din bruger derinde...
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron