Xboxlife forum

T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf pgrundl » 1. nov 2014 10:54

nonameneo skrev:Det har jeg også gjort - Hola ser ud til at køre korrekt igennem Indien (nok også derfor det kører så langsomt), men mit danske visa/dankort lader den ikke til at ville acceptere. :o


prøv chrome + zenmate
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf nonameneo » 1. nov 2014 10:58

Har jeg lige prøvet... Har ligeledes forsøgt at oprette en helt ny MS account, tilknytte mit betalingskort og forsøge at købe, men jeg får bare at vide, at jeg skal vælge en anden betalingsmetode. Har lige chattet med MS og de siger, at hvis jeg tilknytter et dansk betalingskort, så virker det ikke - men det er da sådan alle andre har gjort indtil videre, og så blot ændret lokationen på enten xbox.com eller via box'en?
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf jepsen80 » 1. nov 2014 11:24

nonameneo skrev:Har jeg lige prøvet... Har ligeledes forsøgt at oprette en helt ny MS account, tilknytte mit betalingskort og forsøge at købe, men jeg får bare at vide, at jeg skal vælge en anden betalingsmetode. Har lige chattet med MS og de siger, at hvis jeg tilknytter et dansk betalingskort, så virker det ikke - men det er da sådan alle andre har gjort indtil videre, og så blot ændret lokationen på enten xbox.com eller via box'en?


Ja den tid du har brugt på det nu kunne du blive på arbejde i en eller 2 timer ekstra, købe det fra butik eller danske store og haft en større fortjeneste :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf nonameneo » 1. nov 2014 11:35

Hvis man havde mulighed for overarbejde, så ja... Til gengæld skal jeg kun have det til at virke én gang - de efterfølgende gange, sparer jeg penge hver gang, så er overbevist om, at det er en god investering af min tid. ;)
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf fodbod1232 » 1. nov 2014 12:57

Af en eller anden grund, hver gang jeg installer hola til googlechrome, laver den en malware på computeren?
C:\Users\Username\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf nonameneo » 1. nov 2014 13:14

Nå, jeg lavede en ny, amerikansk konto via nettet, og tilknyttede mit danske kort til den - det havde jeg også prøvet før, men nu virker det tilsyneladende (så må man bare leve med at have flere konti - det er jo ikke noget problem, når spillene kan spilles på alle profiler på box'en. :D
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf jimmy-slagelse » 1. nov 2014 15:23

pgrundl skrev:
nonameneo skrev:Det har jeg også gjort - Hola ser ud til at køre korrekt igennem Indien (nok også derfor det kører så langsomt), men mit danske visa/dankort lader den ikke til at ville acceptere. :o


prøv chrome + zenmate


Hvilke land valgte du for at kunne købe Diablo R0S?
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf Danny Beyer » 1. nov 2014 16:27

JEg gjorde mit Dragon Age køb på boxen.. Den ville dog ikke acceptere at jeg på samme måde købte diablo. Derfor loggede jeg ind på www.xbox.com/en-in/ som er den indiske side. JEg valgte indien som land i Hola.. Men når jeg klikker på Diablo titlen som køb, så hopper den over på det danske marketplace, på trods af at den stadig står til indien i Hola. Hvis jeg højrer klikker på det indiske købelink og vælger at åbne i incognito, så går den rigtigt nok videre til et indisk køb, men derfra sker der intet når jeg klikker videre. Den 'hænger' bare (loading). Tip modtages.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf Callista » 6. nov 2014 21:57

hvis jeg køber det på hjemmesiden, kan jeg så hente det på konsollen uden at skifte region, eller hvordan fungerer det???
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf pgrundl » 7. nov 2014 07:18

Callista skrev:hvis jeg køber det på hjemmesiden, kan jeg så hente det på konsollen uden at skifte region, eller hvordan fungerer det???


Ja, sådan har det virket for mig. Min konsol har stået på "Danmark" siden jeg fik den.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf silentdk » 16. nov 2014 08:50

Nogen som har købt det i Indien og set dette nu:

http://help.ea.com/au/article/dragon-ag ... -in-india/

Måske begyndelsen på ban?
Billede
silentdk
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf jimmy-slagelse » 16. nov 2014 09:16

Hehe, tror ik de banner, tror det er en løftet pegefinger. Men da altid noget folk får deres penge tilbage. :-)
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf Twinkling » 18. nov 2014 08:19

Dårlige nyheder. Jer somhar købt Dragon Age på det indiske marketplace får måske fjernet deres digitale pre order og refunderet deres penge.

You might remember that Dragon Age: Inquisition has some, um, interesting-sounding sexual content. That, according to EA, might not jive with India's obscenity laws, so they've decided to forgo releasing an Indian version of the dungeon-and-dragon-packed RPG altogether.

"In order to avoid a breach of local content laws, EA has withdrawn Dragon Age: Inquisition from sale in India and the game is no longer available for pre-order. Customers who pre-ordered the game will be contacted directly and will be fully refunded."

- kotaku artikel.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: T: (X1-digital) Dragon Age Inquisition 260-280kr

Indlægaf spif2001 » 18. nov 2014 10:57

surt show
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron