Xboxlife forum

GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Indlægaf BuBubbi » 21. okt 2014 07:47

Hey.

Det er muligt at få Granny's Revenge Outfit gratis til Sunset Overdrive,
hvis man går ind på http://www.xbox.com/en-US/games/sunset-overdrive og klikker på dette banner:

Billede

Klik ude i en af siderne, og Tweet det der kommer frem, og derefter kan i gå tilbage til den forgående side, og der skulle der gerne stå en Redeem kode til jer.

P.S.
Hvis i bliver ført ind til den danske side i stedet, skal i gå ned i bunden af siden til venstre og vælge USA i stedet for Danmark.
Derefter kan i klikke på linket igen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Indlægaf pgrundl » 21. okt 2014 08:14

Jeg behøvede faktisk ikke tweete noget. Jeg gik bare tilbage til første vindue, og så stod koden der. Tak for tippet.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Indlægaf Twinkling » 21. okt 2014 09:31

Jeg måtte tweete.Jeg går ud fra det er en cookie eller IP adresse abseret, så hvis nogen på din computer eller netvlrk allerede havde gennemført det, så er det derfor: :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Indlægaf MutantFoodStamp » 21. okt 2014 15:20

Jeg måtte også tweete, mange tak for det heads up :)
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Indlægaf Noga » 21. okt 2014 16:47

Hvad gør jeg forkert? Der kommer en sort boks frem, men så kan jeg ikke trykke på mere? Kun på det lille kryds oppe i hjørnet? Skal jeg bare kopiere det der står, og så tweete det på twitter.com?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Indlægaf Twinkling » 21. okt 2014 16:59

Prøv at slå din adblocker fra eller prøv fra en anden browser. Lige pt. virker min chrome fx. ikke på xbox.com (mega irriterende) så når jeg skal derind og redeeme GwG X1 spil må jeg benytte firefox.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Indlægaf Nordstrand » 21. okt 2014 17:03

Tak for tippet. :)
Nordstrand
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Indlægaf Noga » 21. okt 2014 17:04

Twinkling skrev:Prøv at slå din adblocker fra eller prøv fra en anden browser. Lige pt. virker min chrome fx. ikke på xbox.com (mega irriterende) så når jeg skal derind og redeeme GwG X1 spil må jeg benytte firefox.


Sådan, tusind tak! :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: GRATIS: Sunset Overdrive DLC (Kræver Twitter)

Indlægaf Reinhold » 21. okt 2014 23:17

Kom mandag - kom frisk. Det spil glæder jeg mig til - jeg fik en DLC med alle våben og dragter smidt i hovedet, så springer nok over Granny-tingen. Ses derinde folkens
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron