Xboxlife forum

UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Alaniata » 2. sep 2014 11:49

Slimjay DK skrev:
Alaniata skrev:Skal man gøre dette på forhånd eller kan jeg gøre det når jeg henter den på fredag?


Du burde kunne gå direkte ind fra gaden og bytte da tilbudet gælder til d. 21/9, jeg vil dog anbefale at pre-order, da jeg har ladet mig fortælle at de i første omgang kun få maskiner ind til dem der har pre-ordered.


Tak, god pointe... Jeg har skam lagt en preorder, så der står en maskine og venter på mig på fredag...satser på at jeg kan greje et eller andet til indbyt via dba inden da... :)
Manden de kaldte Alan!
Alaniata
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Brabrand


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 2. sep 2014 11:50

Bare du får det til den rigtige pris så er alt jo ok :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Brandstrup » 2. sep 2014 12:03

og lige én ting til. I Viborg har de ikke flere bundles med Forza og Fifa "selvom det er download spil", de har kun bundles tilbage med Destiny
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 2. sep 2014 12:06

Brandstrup skrev:og lige én ting til. I Viborg har de ikke flere bundles med Forza og Fifa "selvom det er download spil", de har kun bundles tilbage med Destiny


Der er fordi koderne ligger i kassen :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Aaliyahchili » 2. sep 2014 16:33

Nogen der ved om der er midnatsåbent i gamestop, sidste gang jeg spurgte dem vidste de det ikke helt.......??

Damn jeg glæder mig :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 2. sep 2014 16:38

Hvis du går et par sider tilbage er der vist nogle der har fået bekræftet at deres gamestop har midnatsåbent, men om det gælder alle ved jeg ikke.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Aaliyahchili » 2. sep 2014 17:25

Slimjay DK skrev:Hvis du går et par sider tilbage er der vist nogle der har fået bekræftet at deres gamestop har midnatsåbent, men om det gælder alle ved jeg ikke.


Takker må hellere lige ringe til Roskilde ......
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Aaliyahchili » 2. sep 2014 17:57

Roskilde åbner kl 23 00 så folk kan betale resten af deres pre-order og så går det løs kl 24 00......

Sweet.......
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Brandstrup » 2. sep 2014 17:57

Slimjay DK skrev:
Brandstrup skrev:og lige én ting til. I Viborg har de ikke flere bundles med Forza og Fifa "selvom det er download spil", de har kun bundles tilbage med Destiny


Der er fordi koderne ligger i kassen :)


Ja, men de har ikke flere af denne bundle. Min kammerat var med mig inde idag, og synes det lyder mærkeligt når det er DL-kodet de 2 spil
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 2. sep 2014 18:06

Hvis din lokale gamestop kun får 10 bundles med de koder i, så har de jo kun 10 bundles af sælge af. Det er jo ikke gamestop der giver dig koderne, men microsoft :) Så jeg kan ikke se hvorfor det lyder mærkeligt :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Danny Beyer » 2. sep 2014 18:14

Hold kæft hvor det sejler i Gamestop.. Jeg ringede til min lokale gamestop for en uge siden, da jeg for længe siden havde forudbestilt en XO og Destiny. Jeg ringede da jeg ville lave det om til bundlen XO+Destiny og samtidig bytte en Xbox 250gb og nogle andre ting ind og spare lidt. Intet problem. Der var ikke det der ikke kunne lade sig gøre. "JAJAJAJAJA... NYTNYTNYT! Du bytter bare, det li'meget!".
Så spurgte jeg om jeg kunne komme ned med mit grej nu (xbox360, osv) da jeg alligevel ikke brugte den, så svarede han "jaaeeehhøøøøhneeej. Det ved jeg faktisk intet om. Du må hellere snakke med min chef".
"Er han der nu?".
"Nej..".
"Hvornår er han på arbejde?".
"tjaeh.. det ved jeg faktisk ikke.. men jeg er her hele ugen.."

fedt...

Var så derinde idag for at forhøre mig igen, og der traf jeg heldigvis en anden medarbejder end ham jeg snakkede med i telefonen. Det blev det dog kun værre af.

"Hej, jeg har forudbestilt en XO og Destiny.. det vil jeg gerne lave om til en bundle".
"Den bundle kender jeg ikke... *tjekker systemet*.. næh. Det er ikke en vi har".
"Jamen det står på hjemmesiden.."
"ja, men det har intet med os at gøre".
"Hva'ba'?".
"Ja, altså det er sverige der står for hele norden, og de har hovedkontor i Irland, og de træffer en masse beslutninger som vi ikke får noget af vide om".
"Hvad har Sverige og Irland med gamestop.DK at gøre?".
Jamen vi kan bare ikke tilbyde de tilbud der figurerer på hjemmesiden..".
"Hvem kan så?!"
"....(stilhed)..."
"Du kan godt selv se at det simpelthen er for dumt, ikk'?".
"..jo.. Vi får intet at vide her i forretningen".
"Jeg må hellere snakke med din chef".
"Han er her i morgen.."

FORTSÆTTELSE FØLGER!

Jeg synes det er skide synd at dem der står i forretningen ikke bliver klædt ordentligt på til at betjene kunderne. Hvis ikke det var fordi deres indbytningstilbud alt var gode og det faktum at der ikke rigtigt findes andre game forretninger, så var jeg gået et andet sted hen.

TL;DR
De kendte ikke til nogen bundle med destiny i den lokale gamestop.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Brandstrup » 2. sep 2014 18:22

Danny Beyer skrev:Hold kæft hvor det sejler i Gamestop.. Jeg ringede til min lokale gamestop for en uge siden, da jeg for længe siden havde forudbestilt en XO og Destiny. Jeg ringede da jeg ville lave det om til bundlen XO+Destiny og samtidig bytte en Xbox 250gb og nogle andre ting ind og spare lidt. Intet problem. Der var ikke det der ikke kunne lade sig gøre. "JAJAJAJAJA... NYTNYTNYT! Du bytter bare, det li'meget!".
Så spurgte jeg om jeg kunne komme ned med mit grej nu (xbox360, osv) da jeg alligevel ikke brugte den, så svarede han "jaaeeehhøøøøhneeej. Det ved jeg faktisk intet om. Du må hellere snakke med min chef".
"Er han der nu?".
"Nej..".
"Hvornår er han på arbejde?".
"tjaeh.. det ved jeg faktisk ikke.. men jeg er her hele ugen.."

fedt...

Var så derinde idag for at forhøre mig igen, og der traf jeg heldigvis en anden medarbejder end ham jeg snakkede med i telefonen. Det blev det dog kun værre af.

"Hej, jeg har forudbestilt en XO og Destiny.. det vil jeg gerne lave om til en bundle".
"Den bundle kender jeg ikke... *tjekker systemet*.. næh. Det er ikke en vi har".
"Jamen det står på hjemmesiden.."
"ja, men det har intet med os at gøre".
"Hva'ba'?".
"Ja, altså det er sverige der står for hele norden, og de har hovedkontor i Irland, og de træffer en masse beslutninger som vi ikke får noget af vide om".
"Hvad har Sverige og Irland med gamestop.DK at gøre?".
Jamen vi kan bare ikke tilbyde de tilbud der figurerer på hjemmesiden..".
"Hvem kan så?!"
"....(stilhed)..."
"Du kan godt selv se at det simpelthen er for dumt, ikk'?".
"..jo.. Vi får intet at vide her i forretningen".
"Jeg må hellere snakke med din chef".
"Han er her i morgen.."

FORTSÆTTELSE FØLGER!

Jeg synes det er skide synd at dem der står i forretningen ikke bliver klædt ordentligt på til at betjene kunderne. Hvis ikke det var fordi deres indbytningstilbud alt var gode og det faktum at der ikke rigtigt findes andre game forretninger, så var jeg gået et andet sted hen.

TL;DR
De kendte ikke til nogen bundle med destiny i den lokale gamestop.


Helt enig med dig. Jeg var inde i sidste uge for at bytte ind til tilbuddet. Der var det ikke engang oppe at køre, selvom der hang STORE bannere, og flyers overalt. Manden i forretningen sagde jeg bare kunne komme "Aalborg", så det gjorde jeg dagen efter. Men NEJ, der lå det endnu ikke i systemet.

Synes det er lort, at man reklamere for noget med en slutdato. Som kunde går med ud fra, at tilbuddet gælder når der skiltes med dette.. Har aldrig brugt Gamestop før nu, og må sige at jeg er langt fra tilfreds. Det er MEGET synd for medarbejderne, som gerne vil hjælpe, men som rammer en mur af teknik og dårlig information fra deres ledelse...
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 2. sep 2014 19:35

Så vil jeg lige sige at tilfældet er anderledes i Gamestop frederikssund, der virker det til de har tjek på det. Har altid fået en god betjening dernede og de har de gange jeg kan huske det også haft tjek på div. tilbud.

Det tog mig ikke mere end 3 min. at trade min Xbox 360 ind til en pre-order på Xbox one. De havde listen fra nettet til at tjekke hvad jeg skulle betale og spurgte hvilken bundle jeg ville have, samtidigt med at de sagde at jeg bare skulle aflevere X360 når jeg hentede min Xbox One på fredag .. ikke så meget pis :arrow:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf CvKM » 2. sep 2014 19:56

Den er jeg helt enig i, Slim. :-) Jeg kender to af medarbejderne personligt, går endda i klasse med den ene af dem, og jeg ved 100% at de står der fordi de går VIRKELIGT meget op i spil universet og yder stor assistance når man har brug for det. Jeg ligger stort set alle mine forudbestillinger dernede hos dem.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 2. sep 2014 20:06

Så kan du godt stikke dem en high five og kudos herfra :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster