Xboxlife forum

UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf SvAmP » 1. sep 2014 16:40

husk gamestop har midnats åben : )
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf JesperDeGeneres » 1. sep 2014 18:08

stop en halv.. har alle midnatsåbent på torsdag?
JesperDeGeneres
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: 8220 Brabrand


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf SvAmP » 1. sep 2014 19:11

Ved gamestop bispensgade aalborg har : )
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Danny Beyer » 1. sep 2014 19:31

thetof91 skrev:Den med E ligner Xbox One i design :)


Er det denne her? (billede af mine egen æske).
Billede
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920



Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Danny Beyer » 1. sep 2014 19:43

SvAmP skrev:https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT3J__p-yQ66dg850H9fXvj03CwPSYw7BeYHRy1qoq1hnC-gHkuzQ


Aha! Tak :) Den har jeg aldrig set før.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf BLKKClique » 2. sep 2014 01:42

Billede
Lad det blive fredag! :-D
Jeg er ny herinde, og søger danskere til gaming :-)
22 år og går under gamertagget: BLKKClique. Jeg får min Xbox One, på fredag! MVH
BLKKClique
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Brandstrup » 2. sep 2014 09:09

Har lige snakket med hende i Gamestop i Viborg igen. Jeg henviste til tallene på www.gamestop.dk/preOwned og hun fandt frem til, efter lidt tid, at jeg får penge tilbage når jeg henter min xbox one på fredag. Tror ikke helt hun ved hvor meget, men hvis jeg skal have xbox one til tilbuddet, så skal jeg kun betale 2049 kr istedet for de 2269 jeg gjorde.. Men jeg burde få den billigere endnu eller hvad, da jeg også har traded 2 spil ind?
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 2. sep 2014 09:20

Ja, hvis du har traded 2 spil ind fra listen du ser her : http://www.gamestop.dk/XB1 så skal du havde den for 1669 ,-

Hvis de spil du har traded ind IKKE er på den liste, så har spillene jo en anden værdi som skal fratrækkes de 2049 kr :wink: ellers har du jo foræret dem 2 spil gratis ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Noga » 2. sep 2014 09:24

Brandstrup skrev:Har lige snakket med hende i Gamestop i Viborg igen. Jeg henviste til tallene på http://www.gamestop.dk/preOwned og hun fandt frem til, efter lidt tid, at jeg får penge tilbage når jeg henter min xbox one på fredag. Tror ikke helt hun ved hvor meget, men hvis jeg skal have xbox one til tilbuddet, så skal jeg kun betale 2049 kr istedet for de 2269 jeg gjorde.. Men jeg burde få den billigere endnu eller hvad, da jeg også har traded 2 spil ind?


Tjek mit svar på forrige side :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 2. sep 2014 09:27

Alaniata skrev:Skal man gøre dette på forhånd eller kan jeg gøre det når jeg henter den på fredag?


Du burde kunne gå direkte ind fra gaden og bytte da tilbudet gælder til d. 21/9, jeg vil dog anbefale at pre-order, da jeg har ladet mig fortælle at de i første omgang kun få maskiner ind til dem der har pre-ordered.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf maagaard90 » 2. sep 2014 09:44

SvAmP skrev:Ved gamestop bispensgade aalborg har : )


Jamen, så ses vi måske da.

Det er dog lidt sjovt, at de slet ikke har fortalt noget om det, når jeg har været nede og handle på det seneste.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf SvAmP » 2. sep 2014 10:58

maagaard90 skrev:
SvAmP skrev:Ved gamestop bispensgade aalborg har : )


Jamen, så ses vi måske da.

Det er dog lidt sjovt, at de slet ikke har fortalt noget om det, når jeg har været nede og handle på det seneste.

Ja det synes jeg sku : ) de sagde det til mig igår også underligt de slet ikke reklamere med det eller skriver det et sted.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Henrik_s » 2. sep 2014 11:39

BLIV NU FREDAG FFS! :D
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Brandstrup » 2. sep 2014 11:46

Update på min situation...

Afhenter min xbox fredag/lørdag, her skanner de en anden stregkode, og så får jeg det hele til 1669.- . Beløbet jeg betalte igår mandag, 22xx.-, bliver udbetalt i differencen mellem tilbuddet. De sagde at fejlen lå i, at først var tilbudet kun gældende ved launch, men nu har de lavet det om til og med d. 21/9, og derfor er der gået en del galt i systemet. De skal skanne en del ting for at få tilbudet til at køre.
Så når man kommer som mig, med 2 spil fra XB1 listen og en xbox slim 250gb, betaler man 2049.- ved indlevering "man kan vælge at betale mindre, og dette vil jeg anbefale". Hvis man derimod har betalt 2049 eller mere "som mig, pga. fejl" bliver differencen til 1669.- tilbage betalt kontant ved afhentning af XB1.

Håber mit indlæg hjalp.. Jeg har købt min i gamestop i Viborg, og vi har haft telefonisk kontakt til Aalborg samt Odense, for at finde en løsning på mit problem.
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron