Xboxlife forum

Tilbud i elgiganten

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf JohnH » 19. okt 2014 19:00

Så lige at Wupti har den samme 'pakke' som Expert, men til 3099,- kr , incl levering.

http://www.wupti.com/produkter/spil-og- ... 1205000000
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Twinkling » 19. okt 2014 19:47

Lad os lige holde os til emnet, som er tilbud i elgiganten og ikke tilbud på Xbox One bundles. That said og afsluttet med; Komplett har Sunset Overdrive (hvid konsol) til 2989,- release om et par uger.

Child of Light til PS3 og PS4 er blevet sat ned fra (jeg mener) 150,- til 99,- hos elgiganten - æsken indeholder en kode, så det er ikke på disk.

http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... ht-ps3-ps4
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf xsoenx » 19. okt 2014 23:55

i denne uge har de også Disney infinity 2.0 til 379,- ligemeget platformen
http://www.elgiganten.dk/cms/disney-inf ... uperheroes
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Atticus » 20. okt 2014 07:32

xsoenx skrev:i denne uge har de også Disney infinity 2.0 til 379,- ligemeget platformen
http://www.elgiganten.dk/cms/disney-inf ... uperheroes


Tak for heads up. Det er lige det der står højest på min knægts juleønsker.
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Slimjay DK » 22. okt 2014 08:01

Tomb Raider Definitive Edition (Xbox One) har i længere tid stået til 199 kr , synes dog ikke jeg har set det her i tråden :)

http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... n-xbox-one
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Twinkling » 22. okt 2014 08:51

Jeg mener jeg har nævnt den, men hvis du ser på anmeldelserne, så har jeg lagt en anmeldelse der informerer besøgende om at man ikke kan købe spillet. Der er ingen leveringsmuligheder, og butikkerne afviser prisen når man snakker med dem direkte.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Slimjay DK » 22. okt 2014 09:08

Twinkling skrev:Jeg mener jeg har nævnt den, men hvis du ser på anmeldelserne, så har jeg lagt en anmeldelse der informerer besøgende om at man ikke kan købe spillet. Der er ingen leveringsmuligheder, og butikkerne afviser prisen når man snakker med dem direkte.


lol, det kan de sku da ikke .. så må de da rette op på prisen :lol: der er godt nok også en version til 399
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Twinkling » 22. okt 2014 10:58

Slimjay DK skrev:
Twinkling skrev:Jeg mener jeg har nævnt den, men hvis du ser på anmeldelserne, så har jeg lagt en anmeldelse der informerer besøgende om at man ikke kan købe spillet. Der er ingen leveringsmuligheder, og butikkerne afviser prisen når man snakker med dem direkte.


lol, det kan de sku da ikke .. så må de da rette op på prisen :lol: der er godt nok også en version til 399

Jup, jeg oprettede netop den anmeldelse for at minde dem om det. Det overraskede mig at den blev godkendt (den har intet at gøre med om jeg har købt den eller ej), men jeg går ud fra så det ligger der somm bevis til webmasterne+admins+brugere. :)

Jeg er helt enig - de kan ikke have den stående på hjemmesiden, uden mulighed for at købe den, og så afvise prisen i butikken. Jeg overvejer stadig om jeg skal tage en tur i aften og tage en snak med deres spilmanager i Roskilde afdelingen.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Alaniata » 22. okt 2014 11:58

Twinkling skrev:Jeg mener jeg har nævnt den, men hvis du ser på anmeldelserne, så har jeg lagt en anmeldelse der informerer besøgende om at man ikke kan købe spillet. Der er ingen leveringsmuligheder, og butikkerne afviser prisen når man snakker med dem direkte.


så vidt jeg kan se kan jeg sagtens komme til kassen med den på hjemmesiden (har dog ikke afsluttet købet da jeg ikke vil ha' den)
Manden de kaldte Alan!
Alaniata
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Brabrand


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Slimjay DK » 22. okt 2014 12:30

ja, du kan godt komme til kassen, men du kan ikke vælge forsendelse og man kan heller ikke vælge et varehus at hente den i, så man kommer ikke så meget længere.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf JohnH » 23. okt 2014 13:04

Slimjay DK skrev:ja, du kan godt komme til kassen, men du kan ikke vælge forsendelse og man kan heller ikke vælge et varehus at hente den i, så man kommer ikke så meget længere.


Jeg har lige trukket i nogle tråde, så nu kan i snart bestille og få leveret spillet, det skule være rettet i løbet af dagen, senest i nat. 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf MutantFoodStamp » 23. okt 2014 16:31

Så kan Tomb Raider bestilles til 199,-
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Twinkling » 23. okt 2014 19:04

John, vi takker. Det var på tide det blev rettet, jeg tror den har stået der i 2 uger. :) jup! Jeg postede om det tilbud d. 7 oktober! Det er til overvejelse, meeen... har jo spilelt de tpå 360.. er der virkelig så meget forskel at det er det værd?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Snuggi » 24. okt 2014 12:19

Twinkling skrev:John, vi takker. Det var på tide det blev rettet, jeg tror den har stået der i 2 uger. :) jup! Jeg postede om det tilbud d. 7 oktober! Det er til overvejelse, meeen... har jo spilelt de tpå 360.. er der virkelig så meget forskel at det er det værd?


Det er mit indtryk, at der er tilpas meget forskel på de to udgaver, så et køb er pengene værd, hvis man kunne lide 360-udgaven. Derfor har jeg netop bestilt til den fine pris hos Elgiganten.

Underligt, at de nu tager imod bestillinger, for både i deres telefoniske kundeservice og i den fysiske butik, hvor jeg forsøgte at henvise til netprisen, blev jeg afvist med, at der var tale om en fejl, som ville blive indberettet og rettet.

Nu er den så rettet til vores fordel, så det er jo super! =D>
Snuggi
Niveau 3
 
Indlæg: 276


Re: Tilbud i elgiganten

Indlægaf Twinkling » 24. okt 2014 15:03

Dette var præcist hvad jeg fortalte min [s]ven sidste[/s] dig weekend, da [s]han[/s] du havde forsøgt at købe den i butikken. Jeg sagde [s]han[/s] du skulle være insisterende, evt. bede om en manager.

Hvis fejlen stod der i en dag eller to er det jo også fint de afviser det efterfølgende, men den stod der altså i to uger, og jeg tror de har valgt at bide det i sig for at undgå negativ omtale.

ERH... nevermind, det var jo dig der snakkede med mig xD glem også lige min fb besked.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron