Xboxlife forum

T: Billige forudbestillinger i GameStop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf TerrificFalcon » 9. sep 2012 17:27

Det er jeg ret sikker på, at de er. Jeg har i hvert fald aldrig stået med sådan et spil, som de ikke har taget imod.

Jeg må indrømme, at jeg ikke er GameStop-medarbejder (surprise!) og at jeg endnu ikke har spurgt, om man rent faktisk får et 100kr's promotion-kort når man afhenter sit spil, hvis man forudbestiller en af titlerne og bruger dette tilbud. Jeg tjekker lige i morgen.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf PhantomRay » 9. sep 2012 23:08

tue69 skrev:Vi er vel enige om, at GameStop igen er begyndt at åbne for andet end PEGI-ratede spil. Jeg har nemlig en Batman PAL titel, som dog ikke er PEGI rated men istedet har den der cirkel med aldersangivelse på.


De er stoppet med 'Kun PEGI' (mener det var i 2010), så du kan sagtens aflevere BFFC eller tysk rated spil. Spillet skal dog stadig være på engelsk/dansk og have engelsk/dansk omslag.
De tager stadig imod spil på tysk, Fransk osv. og tiltrods for at mange asiatiske spil også er pal, så tager de heller ikke imod dem.

*Edited for at undgå forvirring*
Senest rettet af PhantomRay 10. sep 2012 18:38, rettet i alt 1 gang.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf TerrificFalcon » 9. sep 2012 23:15

Altid godt at få en medarbejder på banen.

Svjv. får man dog også 100kr på et promotionkort, uanset om man bytter spil ind eller ej, så længe man forudbestiller. De to ting har også altid været reklameret som to forskellige kampagner, synes jeg. Går ud fra at I har fået at vide internt at det ikke gælder, når man benytter sig af den nye 99er-kampagne, på trods af at det stadigvæk er en forudbestilling man laver (i visse tilfælde)?

Ikke desto mindre er det stadigvæk et fint tilbud :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf PhantomRay » 9. sep 2012 23:45

TerrificFalcon skrev:Altid godt at få en medarbejder på banen.

Svjv. får man dog også 100kr på et promotionkort, uanset om man bytter spil ind eller ej, så længe man forudbestiller. De to ting har også altid været reklameret som to forskellige kampagner, synes jeg. Går ud fra at I har fået at vide internt at det ikke gælder, når man benytter sig af den nye 99er-kampagne, på trods af at det stadigvæk er en forudbestilling man laver (i visse tilfælde)?

Ikke desto mindre er det stadigvæk et fint tilbud :)


*edited for at undgå forvirring, se side 3'
Senest rettet af PhantomRay 10. sep 2012 18:39, rettet i alt 1 gang.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf tue69 » 10. sep 2012 08:26

Mange tak for svaret Phantom :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf khougaard » 10. sep 2012 15:20

Er der nogen der ved hvornår det starter eller evt. har fået indbyttet?
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf PhantomRay » 10. sep 2012 15:49

Alright, jeg må lige rette mig selv:

Det nye 99,- tilbud er ikke et forudbestillings tilbud, men et tilbud man kan benytte sig af når spillet er udkommet.
Dette betyder at man rent faktisk kan kombinere det med det normale forudbestillings tilbud af 15/25/35% + 100 kr. Promokort.

Jeg beklager mine tidligere udtagelser, men jeg havde fået forståelse af at der var tale om et nyt forindstillings tilbud.

Det er er godt nok noget af en combo-killer.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf PhantomRay » 10. sep 2012 15:52

khougaard skrev:Er der nogen der ved hvornår det starter eller evt. har fået indbyttet?


Det første spil bliver NHL 13 på Torsdag.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf McFarmer » 10. sep 2012 15:57

Okay, så man skal simpelthen vente til titlen er udkommet. Det var alligevel Sørens.
McFarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 490


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2012 16:00

Darksiders II er allerede ude nu, og jeg har fint hentet det med 2 spil i dag og så 99kr fra det store gavekort jeg fik tilegnet mig, dengang tilbudene gik helt amok. Det blev bare Just Dance 3 og Modern Warfare 3 der røg den vej, men jeg har jo også fået begge 2 for 50kr stykket, så det er godt nok ikke en dårlig pris på Darksiders II, som jeg egentlig havde tænkt mig, at jeg skulle have alligevel.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf bendix90 » 10. sep 2012 16:17

Jeg hentede Sleeping Dogs i dag, og har da samtidig forudbestilt Fifa 13, så forudbestilling burde være en mulighed.
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Noga » 10. sep 2012 16:57

bendix90 skrev:Jeg hentede Sleeping Dogs i dag, og har da samtidig forudbestilt Fifa 13, så forudbestilling burde være en mulighed.


Fik du Fifa 13 standard edition, eller Ultimate Edition? Ringede derind tidligere idag, og ekspedienten mente, at man ikke kunne bruge tilbudet til at få specielle editions. Det lød dog ikke til han vidste særlig meget om det.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf PhantomRay » 10. sep 2012 17:08

Noga skrev:
bendix90 skrev:Jeg hentede Sleeping Dogs i dag, og har da samtidig forudbestilt Fifa 13, så forudbestilling burde være en mulighed.


Fik du Fifa 13 standard edition, eller Ultimate Edition? Ringede derind tidligere idag, og ekspedienten mente, at man ikke kunne bruge tilbudet til at få specielle editions. Det lød dog ikke til han vidste særlig meget om det.



99,- kan kun bruges på standard udgaver og ikke Collectors/Special/Limited Editions.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf gahji » 10. sep 2012 17:17

Hej og tak for tippet har lige forudbestilt borderlands 2 og dishonored.... Byttede 2x batman archam city og 2 x battle ship .... Fandt vitterligt de 4 sidste kopier i elmutanten.... Så nu ligger jeg inde med to gange catwoman dlc koder til archam city så hvis der er nogen der har det spil brugt og gerne vil prøve dlc så er det nu ....først til mølle ..... Send en PB
gahji
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf tue69 » 10. sep 2012 17:37

Så der er altså tale om et pre-order og just-released tilbud.

Jamen i så fald vil jeg da forbi imorgen.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron