Xboxlife forum

Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Indlægaf JohnH » 17. okt 2017 17:22

Jeg er bare så f******* træt af de evindelige updates.....

I den der lige er kommet idag, der ser det ud som om at der er fugt i mit tv, det der glødeagtige skær er jeg sgu ike fan af. Kan heller se om nogle af mine venner er online, uden at skulle skifte side/fane...

Sætter snart min Xbox 360 til igen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Indlægaf Morten Skou » 17. okt 2017 18:02

Jeg synes at det ligner noget fra 90'erne... er heller ikke fan af det og det er desværre heller ikke blevet hurtigere :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Indlægaf KlumpeStumpen » 17. okt 2017 19:39

Alt de har lavet med dashboard de sidste 1½-2 år har været en gang crap med mere crap på. Virker desværre som om de famler i blinde og gør bare tingene værre. De påstår de lytter til community, men alligevel gør de det bare værre og værre gang på gang.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453

+3

Re: Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Indlægaf citysleeps » 18. okt 2017 09:58

Jeg forstår ikke, at de sælger det på at være mere effektivt, når man nu skal igennem flere niveauer for bl.a. at tilgå venner eller achievement scoreboard. Det synes jeg er fjollet. I princippet synes jeg opdateringerne gradvist har gjort sidebaren (?) mere asocial. Og nu har hele interfacet tilmed utrolig meget spildplads.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Indlægaf Zieglers » 18. okt 2017 13:50

Jeg elsker xboxens brugerflade, synes alt er let overskueligt og fungerer som det skal :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Indlægaf ShumwayDK » 18. okt 2017 17:41

Min box er lige blevet opdateret.
Mit umiddelbare indtryk er faktisk positivt. Og det er første gang i mange år jeg sidder med den fornemmelse efter en dashboard opdatering :D

Jeg synes det er nemt at navigere rundt, og det reagerer lysår hurtigere end tidligere dashboards.
Er dog ikke gået i detaljer med det endnu. Dog lagde jeg mærke til at man nu kan se Xbox Live status direkte på boxen.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Indlægaf CaptainKicker » 18. okt 2017 21:15

Jeg er meget tilfreds. Mere naturligt, og lettere at navigere, samt det giver bedre mening, at bruge RB og LB til at navigere frem og tilbage. Godt arbejde af Microsoft.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Indlægaf Zieglers » 21. okt 2017 12:21

JohnH skrev:Jeg er bare så f******* træt af de evindelige updates.....

I den der lige er kommet idag, der ser det ud som om at der er fugt i mit tv, det der glødeagtige skær er jeg sgu ike fan af. Kan heller se om nogle af mine venner er online, uden at skulle skifte side/fane...

Sætter snart min Xbox 360 til igen.


Du har jo næsten skrevet det her inden opdateringen var færdig med at installere.
Det nye fungerer som det skal og ser godt ud hos mig. Måske dit tv den er gal med?

Gør det ondt at trykke på 2 knapper i stedet for én for at se om sine venner er online? Du har allerede brugt mange flere knapper på at skrive det her :lol:
I det gamle system skulle man jo også trykke ned inden man kunne se det, så forstår ikke hvor du vil hen med det?
Du kan jo ikke se ALT på én gang.
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Kun mig der hader det nye dashboard? (17/10)

Indlægaf Niculla2 » 21. okt 2017 12:23

Jeg brokkede mig også i starten, men synes det er mega fedt nu her efter lidt brug.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron