Xboxlife forum

Games with gold Juni 2017

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Games with gold Juni 2017

Indlægaf JohnH » 23. maj 2017 17:06

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+4

Re: Games with gold Juni 2017

Indlægaf tue69 » 23. maj 2017 17:15

Lækkert udvalg!!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Games with gold Juni 2017

Indlægaf Slimjay DK » 23. maj 2017 22:03

Jeg var næsten 100% sikker på at AC3 var en genganger, men det viste sig at være fordi det har været på PS+ helt tilbage fra slutningen af 2013. spillet er gennemført, men fint nok at have digitalt på Xbox.

Watch Dogs er en lækker title, men er desværre tæsket igennem.

Dragon Age har jeg ikke prøvet kræfter med, men igen et PS+ spil jeg har haft liggende siden januar 2016, og får det nok aldrig spillet.

Speedrunners ser ikke ud til at være noget jeg gider at spille...

Så en ret tam måned for mit vedkommende .. men man kan jo ikke vinde altid :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold Juni 2017

Indlægaf Zt3pH » 24. maj 2017 08:03

Synes det er en klasse måned! Har aldrig fået spillet watch dogs og knægten elsker sandkassespil, så det er helt perfekt. Ja og så er han vild med alt i AC serien, så jeg synes det er en helt uovertruffen måned :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Games with gold Juni 2017

Indlægaf torniel » 25. maj 2017 19:19

Jeg ser også frem til Watch Dogs, et af de spil jeg ikke kunne få mig selv til at punge ud for, men alligevel virkede lidt interessant. Det samme gør sig gældende for Quantum Break, så det håber jeg også bliver en del af Gold i fremtiden.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Games with gold Juni 2017

Indlægaf Mysticurse » 25. maj 2017 20:01

torniel skrev:Jeg ser også frem til Watch Dogs, et af de spil jeg ikke kunne få mig selv til at punge ud for, men alligevel virkede lidt interessant.


Har det på nøjagtigt samme måde. Så er glad for at jeg endelig får chancen for at få det prøvet :-P

De andre spil er dog ikke noget for mig, men de skal da tilføjes til køen alligevel... hvem ved, måske keder jeg mig nok til at prøve et af dem en dag :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron