Xboxlife forum

Jagter ny konsol, men hvilken

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Jagter ny konsol, men hvilken

Indlægaf Johannes_trige » 6. apr 2017 07:53

Jeg er i overvejelser omkring indkøb af en konsol til familien, men er lidt i syvsind omkring hvilken jeg skal vælge.

Skal jeg tage PS4 Pro, Xbox One eller vente på den kommende Scorpio fra MS?
Johannes_trige
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Aalborg


Re: Jagter ny konsol, men hvilken

Indlægaf Cena » 6. apr 2017 08:13

Velkommen til.

Svaret fra den her side vil helt sikkert være Xbox One, da det er en Xbox side.
Jeg ville personligt anbefale dig en PS4 Pro hvis du er førstegangskøber! PS4 har haft det vildeste forår med fede eksklusive udgivelser og har efter MIN mening et federe bagkatalog af eksklusiver end Xbox'en.
- Gravity Rush 2
- Nioh
- Horizon Zero Dawn
- Nier: Automata
- Persona 5

For bare at nævne nogle af dem der er kommet de sidste måneder. Men det du skal vælge ud fra er hvilke eksklusiver der tiltaler dig og hvad dine venner har købt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Jagter ny konsol, men hvilken

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. apr 2017 16:00

Scorpio !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Jagter ny konsol, men hvilken

Indlægaf Erroneus » 6. apr 2017 16:16

Vent 2 måneder til E3 er over og se hvad prisen bliver på Scorpio og ikke mindst hvad spil der kommer til den.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+1

Re: Jagter ny konsol, men hvilken

Indlægaf EagleConcept » 6. apr 2017 16:18

Det er en no brainer... Scorpio helt klart.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Jagter ny konsol, men hvilken

Indlægaf Zieglers » 6. apr 2017 22:36

Ville personligt aldrig vælge en PS frem for Xbox. Ja, det er en Xbox side, men jeg har også en ps4, som jeg har tændt 3 gange. De titler der eksklusivt er til ps4 siger mig ikke noget, så det jeg bedømmer ud fra er selve konsollen og controlleren.

Jeg synes systemet i xboxen er fantastisk, der er let adgang til det hele. For mig virker det ikke gennemarbejdet på ps4. Det er ikke sikkert at Xboxen er spækket med de bedste stats, men den gør det den skal og den gør det perfekt.

Controlleren til xboxen er uden tvivl mere behagelig og for mig fungerer den så meget bedre end en ps4 controller. De venner jeg har, som bruger ps4 bliver lige overrasket hver gang over hvor god en controller Microsoft laver.

Hvis ikke dit køb haster, så synes jeg også du skal vente på Xbox two :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354

+2

Re: Jagter ny konsol, men hvilken

Indlægaf Slimjay DK » 9. apr 2017 11:52

Zieglers skrev:Ville personligt aldrig vælge en PS frem for Xbox. Ja, det er en Xbox side, men jeg har også en ps4, som jeg har tændt 3 gange. De titler der eksklusivt er til ps4 siger mig ikke noget, så det jeg bedømmer ud fra er selve konsollen og controlleren.

Jeg synes systemet i xboxen er fantastisk, der er let adgang til det hele. For mig virker det ikke gennemarbejdet på ps4. Det er ikke sikkert at Xboxen er spækket med de bedste stats, men den gør det den skal og den gør det perfekt.

Controlleren til xboxen er uden tvivl mere behagelig og for mig fungerer den så meget bedre end en ps4 controller. De venner jeg har, som bruger ps4 bliver lige overrasket hver gang over hvor god en controller Microsoft laver.

Hvis ikke dit køb haster, så synes jeg også du skal vente på Xbox two :)


For mig er det lige omvendt :lol:

Hvis det ikke haster ville jeg vente på Scorpio, nu når vi er på et Xbox site, men hvis du ikke kan vente ville jeg tage en PS4 Pro ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Jagter ny konsol, men hvilken

Indlægaf spif2001 » 10. apr 2017 07:41

Helt klart vente på Scorpio.

Evt. købe en brugt Xbox One nu, hvis i ikke kan vente til jul (eller hvornår Scorpio udkommer). Spillene til Xbox One kan jo også spilles på en Scorpio, når den udkommer. Til den tid kan ungerne så få den gamle Xbox One, og Scorpio kan komme ind til hus-alteret og det nye 4K TV i skal ha' ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Jagter ny konsol, men hvilken

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. apr 2017 08:06

^ 4K er 'so last year' - Scorpio skal da spilles med VR hjelm :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron