Xboxlife forum

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf Slimjay DK » 22. feb 2017 22:35

Der er en mulighed for at det også kommer til Xbox folket ...

http://www.psu.com/news/32266/crash-ban ... s4-trilogy
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf KingHans » 23. feb 2017 11:13

Men siden vi er xbox folk, er vi vel ligeglad med sonys gamle spil?
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf Zieglers » 23. feb 2017 13:09

KingHans skrev:Men siden vi er xbox folk, er vi vel ligeglad med sonys gamle spil?

Nej?
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354

+2

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf Slimjay DK » 23. feb 2017 13:32

KingHans skrev:Men siden vi er xbox folk, er vi vel ligeglad med sonys gamle spil?


Det bestemmer du selv om du er :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf ALIE » 23. feb 2017 13:55

Jo flere der kan spille det jo bedre. Håber virkelig det sælger godt så de forhåbentlig ser at folk gerne vil have et ny spil der ikke stinker.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf bbentover » 23. feb 2017 17:17

Vi var mange der spilled på PS1 efter som der ikke var Xbox!,, så selvom jeg har spillet xbox i snart 10 år vil jeg se frem til og spille crash på min xbox One med et kæmpe smil på læben. Uga buga
bbentover
Niveau 4
 
Indlæg: 361

+2

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf UnrealPirate » 24. feb 2017 10:14

Jeg ser absolut også frem til Crash. Har nydt dem alle på den gamle PS1 og denne remaster skal bare ejes! Men, som det ser ud bliver det til PS4 jeg skal købe det. Håber dog at der senere kommer en Xbox version. Det selvom at jeg egentlig forbinder Crash Bandicoot med en PlayStation konsol ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf DK Vendetta » 25. feb 2017 07:01

Har også selv brugt oceaner af tid på Crash, specielt etteren.. så det skal nu nok ejes senere på året ;)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf allanb » 25. feb 2017 07:47

KingHans skrev:Men siden vi er xbox folk, er vi vel ligeglad med sonys gamle spil?



Der er udgivet 6 Crash spil på xbox, så serien vil jo bare være komplet på xbox med denne trilogi. Så helt sonys kan man vel heller ikke sige den er ;-)
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf McFarmer » 25. feb 2017 13:05

ALIE skrev:Jo flere der kan spille det jo bedre. Håber virkelig det sælger godt så de forhåbentlig ser at folk gerne vil have et ny spil der ikke stinker.


Enig. At man skulle fravælge noget fordi at det ikke oprindeligt blev lavet til den konsol man ejer nu er da en tosset idé. Så vidt jeg ved så spiller PS4-ejerne da også gladeligt Rise of the Tomb Raider, selvom det oprindeligt udkom på Xbox One.
McFarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 490


Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf Callista » 26. feb 2017 19:45

Jeg har også brugt i tonsvis af timer på at spille alle de gode gamle crash spil på PS1 med min lillebror.. og er klart nogle spil jeg virkelig gerne ville eje igen.. syntes bare det er voldsomt at skulle til at købe en PS bare for det.. så håber bestemt på at det kommer til XB1.. Ellers må det bare være et godt minde desværre, køber ihvertfald ikke en PS bare for 1 spil...
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Indlægaf Aaliyahchili » 26. feb 2017 20:14

Glæder mig til det kommer bliver hyggeligt at vise ungerne, hvad far har brugt meget tid på da han var ung....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron