Xboxlife forum

Xbox One op til 80% hurtigere download med nyeste update...

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Xbox One op til 80% hurtigere download med nyeste update...

Indlægaf JohnH » 16. dec 2016 16:49

Synes jeg kan mærke lidt hurtigere download, men det svinger jo meget efter hvornår og hvad man dl....

OS version: 10.0.14393.2152 (rs1_xbox_rel_1610 161208-1218) fre

Release date

12/14/2016

Performance and general improvements

Download performance

We’ve made several optimizations to game and app downloads on Xbox One:

Customers with high-speed connections (greater than 100Mbps) should experience up to 80% faster download speeds.
Customers with connections less than 100Mbps should experience more consistent performance that is up to 40% faster than before.
Additional optimizations have also made background downloads more resilient to intermittent connectivity issues.
Download speeds will be influenced by network contention within the home and at the ISP level. Download speeds will also be impacted when games are running on the console as system resources are prioritized for gameplay over background downloads. For more information, visit Troubleshoot slow game or app downloads on Xbox One.

Wireless controller

Firmware update to improve performance.
Background Music

General performance improvements for added reliability and consistent experiences across steaming music apps.
Miscellaneous

General stability and performance improvements.

http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/ ... ing-system
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+3

Re: Xbox One op til 80% hurtigere download med nyeste update

Indlægaf BulletEyeDk » 16. dec 2016 16:59

Har det givet bedre download ved dig ?

Personligt har jeg ikke fået testet nyeste opdatering, men kan tilføje, at jeg i tiden op til nu som regel har en download hastighed på 40-75 mbps (4,7 - 8,9 MB/s) på en kablet forbindelse hvor båndbredden er 100mbit
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One op til 80% hurtigere download med nyeste update

Indlægaf JohnH » 16. dec 2016 17:35

BulletEyeDk skrev:Har det givet bedre download ved dig ?

Personligt har jeg ikke fået testet nyeste opdatering, men kan tilføje, at jeg i tiden op til nu som regel har en download hastighed på 40-75 mbps (4,7 - 8,9 MB/s) på en kablet forbindelse hvor båndbredden er 100mbit


Synes aldrig jeg har haft en dårlig downloadhastighed, kører også kablet forbindelse. Har en 300/60 forbindelse fra Yousee og dl normalt med op til 220 mps, men det kan godt svinge en del.
Jeg synes umiddelbart ikke at det kører meget hurtigere nu.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Xbox One op til 80% hurtigere download med nyeste update

Indlægaf Morten Skou » 16. dec 2016 20:53

Det glæder jeg mig godt nok til at prøve - jeg har oplevet sindsygt dårlig hastighed i et godt stykke tid efterhånden... det kan nogle gange tage over en time at hente dashboard opdateringerne :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One op til 80% hurtigere download med nyeste update

Indlægaf Niki Lauda DK » 17. dec 2016 07:51

Jeg hentede Burnout Paradise på lidt under 10 minutter. Det fylder ca. 4 gb og min linje er 80/50. Jeg ved ikke om det kører bedre end før, men det var da en fornøjelse at se det gå så hurtigt :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: Xbox One op til 80% hurtigere download med nyeste update

Indlægaf ALIE » 17. dec 2016 15:17

med ledning og google dns for jeg den op på imellem 100 og 140 Mbit/s. spændende hvor meget bedre det bliver..
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One op til 80% hurtigere download med nyeste update

Indlægaf Elgaard » 17. dec 2016 16:44

ALIE skrev:med ledning og google dns for jeg den op på imellem 100 og 140 Mbit/s. spændende hvor meget bedre det bliver..


DNS påvirker ikke din hastighed.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox One op til 80% hurtigere download med nyeste update

Indlægaf Kajholger » 17. dec 2016 17:05

Er jeg den eneste der er glad for forbedringen på baggrundsmusikken? Hvis jeg ser twitch eller yt mens jeg spiller, så ligger det stadigvæk helt forfærdeligt! Jeg håber inderligt at de kommer med en forbedring på det punkt.
Kajholger
Niveau 0
 
Indlæg: 5



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron