Xboxlife forum

Titanfall 2 åben Betatest, er overstået.....

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf IkkNico » 20. aug 2016 08:53

Har kun spillet på PS4, og mit første indtryk var positivt. Det kørte som smurt i olie og hit detection er fantastisk, men så begyndte nogle kedelige tendenser at titte frem, og det er her jeg lige copy paster mit eget indlæg fra pslife ind.

Respawn har desværre ødelagt alt, hvad der var godt ved det første Titanfall.

Fokus er fjernet fra titans. Meget af det der gjorde det første spil sjovt er væk.
Der var ligesom 2 spil i spil. Et hvor man holdte sig til at skyde minions og andre piloter, og primært opholdte sig indendørs eller på hustagene, langt væk fra titans. Og et hvor man primært kæmpede mod andre titans i sin egen tian, mens man slagtede piloter, der var dumme nok til at angribe.

Dengang var der masser af titans, altid 4-5 på banen af gangen (ofte flere). 3-4 titanfalls per kamp var slet ikke unormalt, selv for en gennemsnits spiller. Alle kunne bidrage til uanset skill level. Nu skal man være glad hvis man får et titanfall.
Når man endelig får sin titan har den ikke noget skjold, det skal booste af venlige piloter, der gider stoppe deres egen kamp, for at samle op batterier op, eller man skal selv hoppe ud mens auto-piloten løber hovedløst rundt. Selv med skjold på er en titan ikke særlig hårdfør. I TF var de svære at tage ned, og piloter skulle ikke have det som hovedbeskæftigelse. Nu kan 1 pilot tage en titan helt alene på 30 sekunder :shock:

Oveni det er TTK skruet gevaldigt op. I det TF havde hjørnecampere ike en jordisk chance, når man kom løbende, for der var tid til at løbe væk. I det her, når man dårligt at blive før man er død, og løber man rundt som i det første spil, er det næsten en sikker dødsdom.
Nu er attrition ikke med i betaen, men de gamemodes der er, tilgodeser primært campere. Pilot vs pilot er paradoksalt nok den sjoveste gamemode, men da killstreaken (titanen) er fjernet, ryger idden lidt, når nu spillet hedder TITANfall. Hardpoint og Bounty er bare camp fester, hvor piloter sidder på hvert deres hustag. I det første ville den slags piloter dø på ingen tid, fordi en enkelt hrtig pilot med lidt parkour snilde hurtigt kunne tage dem ned, eller en titan simpelthen ville krølle dem sammen, men nu er der dprlige parkour muligheder, og alt alt for langt mellem titans.

Alt i alt er TF2 ved at være en skuffelse, hvor det tidligere omdrejningspunkt titans er reduceret til en, tæt på ubrugelig bi-rolle, hvilket er lidt paradoksalt spillets titel taget i betragtning.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf JohnH » 20. aug 2016 15:03

Ok, sammenligning med COD er lige i øjet her, LAG LAG og LAG idag, hold da op, selv på en server kun med danskere og tyskere, der laggede det så meget at man skulle sigte en halv skærm til en af siderne for at ramme noget.

Ellers synd for jeg synes faktisk det er et ret fedt spil, især bounty-mode er sjov.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Slimjay DK » 20. aug 2016 16:18

JohnH skrev:Ok, sammenligning med COD er lige i øjet her, LAG LAG og LAG idag, hold da op, selv på en server kun med danskere og tyskere, der laggede det så meget at man skulle sigte en halv skærm til en af siderne for at ramme noget.

Ellers synd for jeg synes faktisk det er et ret fedt spil, især bounty-mode er sjov.


Nu er det jo også en Open Multiplayer Tech Test, der går ud på at de kan stresse deres backbone :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf JohnH » 20. aug 2016 16:35

Slimjay DK skrev:
JohnH skrev:Ok, sammenligning med COD er lige i øjet her, LAG LAG og LAG idag, hold da op, selv på en server kun med danskere og tyskere, der laggede det så meget at man skulle sigte en halv skærm til en af siderne for at ramme noget.

Ellers synd for jeg synes faktisk det er et ret fedt spil, især bounty-mode er sjov.


Nu er det jo også en Open Multiplayer Tech Test, der går ud på at de kan stresse deres backbone :wink:


Det klarer de så ikke så godt :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Mike JezZ » 22. aug 2016 10:02

Jeg fik også spillet lidt, og fik en ligegyldig følelse af spillet.

Jeg spillede etteren hardcore, men 2eren virker mere som CoD med titans, men som Titanfall.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Slimjay DK » 22. aug 2016 12:21

Jeg synes at det minder meget om 1'eren, bare med bedre grafik :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Mike JezZ » 22. aug 2016 15:02

Slimjay DK skrev:Jeg synes at det minder meget om 1'eren, bare med bedre grafik :)


Hvor meget spillede du etteren?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Slimjay DK » 22. aug 2016 17:24

Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg synes at det minder meget om 1'eren, bare med bedre grafik :)


Hvor meget spillede du etteren?


nok til at sige at jeg synes at de mig minder meget om hinanden :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf JohnH » 22. aug 2016 17:52

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg synes at det minder meget om 1'eren, bare med bedre grafik :)


Hvor meget spillede du etteren?


nok til at sige at jeg synes at de mig minder meget om hinanden :lol:


Det er faktisk også meningen at de skal ligne hinanden, det sagde udviklerne at de gik meget efter. De ændringer de har lavet er ændringer som spillerne gerne ville have, så nogen må jo synes om det.

Jeg spillede lidt mere igår og efter den sidste opdatering så kørte det rigtig godt og Bounty mode er stadig den gamemode jeg synes var mest underholdende.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Mike JezZ » 22. aug 2016 18:00

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg synes at det minder meget om 1'eren, bare med bedre grafik :)


Hvor meget spillede du etteren?


nok til at sige at jeg synes at de mig minder meget om hinanden :lol:


Hmm. Jeg spillede så meget Tf at jeg endte med at få alle Gs achievements, og jeg synes mere det virker som et sci-fi Cod end en Titanfall-efterfølger.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf wMikkel » 22. aug 2016 18:13

Slimjay DK skrev:Jeg synes at det minder meget om 1'eren, bare med bedre grafik :)


Enig.
Synes TF2 kører godt og i modsætningen til COD, så er hit detection også lige i skabet.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København

+2

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Slimjay DK » 23. aug 2016 08:14

Mike JezZ skrev:Hmm. Jeg spillede så meget Tf at jeg endte med at få alle Gs achievements, og jeg synes mere det virker som et sci-fi Cod end en Titanfall-efterfølger.


Nu er det jo begrænset hvor originalt et firstperson shooter kan være, de vil jo sjovt nok alle sammen minde om hinanden .. I bund og grund er det jo COD der minder om Titanfall og ikke omvendt, da COD er gået fra WW til Future.

Så hvad er det Titanfall 1 har som 2'eren ikke har ?

For jeg ser stadig en mand der kan hoppe som en kanin på steroider og løbe på væggen og når man har skudt nok modstandere så kan man få en Titan dumpede ned from outer space :mrgreen:

Spørgsmålet er om du ikke bare har spillet Titanfall 1 så meget at du føler 2'eren ikke har noget at byde på, fordi de minder utroligt meget om hinanden :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Mike JezZ » 23. aug 2016 16:07

Selv udvikleren siger at de behandler TF2 som en ny ip og ikke som en efterfølger...

http://www.mcvuk.com/news/read/respawn- ... ip/0171406

Jeg kan stadig starte Titanfall 1 op og byde det. En enkelt kamp for mig i TF2 var mere end rigeligt.

NeoGAF ser også ud til at dele min holdning

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1267440&page=1
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Blade Dk » 23. aug 2016 16:43

Tja hvis det nu hed cod så var folk .. uhh best game ever
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Slimjay DK » 24. aug 2016 07:48

Mike JezZ skrev:Selv udvikleren siger at de behandler TF2 som en ny ip og ikke som en efterfølger...

http://www.mcvuk.com/news/read/respawn- ... ip/0171406

Jeg kan stadig starte Titanfall 1 op og byde det. En enkelt kamp for mig i TF2 var mere end rigeligt.

NeoGAF ser også ud til at dele min holdning

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1267440&page=1


Det ændre så ikke min holdning :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron