Xboxlife forum

Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Mike JezZ » 20. nov 2015 09:24

Så er Black Friday udsalget blevet tilgængeligt:

http://www.xbox.com/en-us/black-friday/xbox-one-games

Jeg har længe overvejet at købe EA Access, pga. Hardline, og fordi Battlefront kommer om 8 måneder på deres tjeneste...

Men Hardline er billigere end et års EA Access Sub, så ville høre, om nogle ved om det her spil er komplet dødt online, eller om der stadig er mulighed for at finde spillere? For så slår jeg til :P

Og et ang Borderlands Col - Ved nogle, om Screen Tearing problemerne er fjernet på Xbox One eller om det stadig er der?

Husk også at kigge efter Xbox 360 titler, da mange af dem kan spilles på One nu - fx Borderlands 1 til en fem dollars ;)
Senest rettet af Mike JezZ 20. nov 2015 10:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Idealerik » 20. nov 2015 09:42

Det er ved at være længe siden jeg spillede Hardline, men hold da op jeg blev skuffet dengang ved release. Køb BF4 i stedet, hvis du ikke allerede har det :)
Idealerik
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Mike JezZ » 20. nov 2015 09:43

Idealerik skrev:Det er ved at være længe siden jeg spillede Hardline, men hold da op jeg blev skuffet dengang ved release. Køb BF4 i stedet, hvis du ikke allerede har det :)


Hvad er der dårligt ved Hardline? :)

Har spillet BF4 og har stort set alle achievements online :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Idealerik » 20. nov 2015 10:04

Personligt synes jeg Hardline er gået i retning mod Call of duty, hastigheden er skruet en del op, hvilket både kan være positivt såvel som negativt, - flere af banerne er alt for små til 64 mennesker, hvis man spiller conquest. Derudover er udvalget af våbene virkelig tyndt ift andre Battlefield spil.
Dette skal også se i lyset af at jeg gav 60 dollar for spillet dengang, prisen kan jeg nu se er 24 dollars hvilket retfærdiggør det lidt mere.
Idealerik
Niveau 0
 
Indlæg: 28

+1

Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Mike JezZ » 20. nov 2015 10:09

Tak for tippet :D Jeg har absolut intet imod et hurtigere fix, det gør jo at BF4 og Hardline kan leve fint side om side :)

Min eneste bekymring er grafikken - ud fra videoer og billeder, ser Hardline godt nok grimt ud ift Battlefield 4.

Et tyndt udvalg af våben - skal det forstås som der er mange færre våben end i de tidligere Battlefield spil?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Idealerik » 20. nov 2015 10:17

Ja, der er mange færre våben end fx Battlefield 4.

Nu går jeg ikke så meget op i grafik men derimod gameplay, så det skænkede mig umiddelbart ikke de store tanker. Men for de 150kr det nu koster på amerikansk store, så er det nok godt givet ud. :)
Idealerik
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Atomichippo » 20. nov 2015 10:31

Mike JezZ skrev:Husk at disse titler vil blive skiftet ud med nye i morgen, så hvis der er noget i ønsker at købe, så skal det være i dag! :lol:

hmm hvor ser du at de tilbud bliver skiftet, ser da ud til at de kører til den 30. :)
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Mike JezZ » 20. nov 2015 10:34

Atomichippo skrev:
Mike JezZ skrev:Husk at disse titler vil blive skiftet ud med nye i morgen, så hvis der er noget i ønsker at købe, så skal det være i dag! :lol:

hmm hvor ser du at de tilbud bliver skiftet, ser da ud til at de kører til den 30. :)



Beklager, misinformation! :lol:
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Atomichippo » 20. nov 2015 10:39

Mike JezZ skrev:
Atomichippo skrev:
Mike JezZ skrev:Husk at disse titler vil blive skiftet ud med nye i morgen, så hvis der er noget i ønsker at købe, så skal det være i dag! :lol:

hmm hvor ser du at de tilbud bliver skiftet, ser da ud til at de kører til den 30. :)



Beklager, misinformation! :lol:


Det kan ske for alle :)

hmm surt jeg næsten lige har købt Halo Master chief collection :?
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Mike JezZ » 20. nov 2015 10:50

Titler jeg har købt so far:

[Xbox 360]
Monkey Island: SE
Beyond Good And Evil: HD
Might And Magic: Clash of Heroes

Og så overvejer jeg Hardline :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf CvKM » 20. nov 2015 11:02

Jeg kunne godt overveje Evolve, ellers en gang Trials Fusion igen (har haft det før).
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Mike JezZ » 20. nov 2015 11:12

CvKM skrev:Jeg kunne godt overveje Evolve, ellers en gang Trials Fusion igen (har haft det før).


Skulle Evolve ikke være ret dødt?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Aaliyahchili » 20. nov 2015 12:09

Hvor pokker kan man finde Black friday tilbudene på sin Xbox one..... ???
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Mike JezZ » 20. nov 2015 12:38

Aaliyahchili skrev:Hvor pokker kan man finde Black friday tilbudene på sin Xbox one..... ???


Det er vidst ikke officielt startet endnu på selve Xbox maskinen :) De er slet ikke til at finde på den danske Xbox side heller, så måske det er fordi du er på den danske butik?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Black Friday Sale er tilgængeligt nu

Indlægaf Aaliyahchili » 20. nov 2015 12:44

Jeg har søgt på nogle af titlerne og de er sat ned..... Det tager bare lang ,hvis man skal søge på alle titler....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron