Xboxlife forum

MAFIA 3 Er Officielt

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Skillfulsheep » 7. okt 2016 13:14

Så har jeg lagt de første 10 timer i spillet og har følgende at sige (uden spoilers):

Spillet har rigtig meget at byde på. New Bordeaux består af forskellige distrikter, hvor hvert distrikt har en unik atmosfære - i nogle distrikter er racehadet eksempevis større end andre, hvilket påvirker, hvordan du bliver taget imod i butikkerne mv.

Som spiller har man forholdsvist stor frihed, da man i høj grad selv bestemmer, i hvilken rækkefølge man ønsker at gennemføre missionerne. Det lader til, at denne frihed kun bliver større, efterhånden som man når længere ind i spillet.

Grafikken er ganske fin. Der kan forekomme "uklarheder" i ny og næ, men overordnet set er jeg tilfreds. Soundtracket er der ABSOLUT intet at sætte en finger på - Credence/Cash/Animals mv. blæser ud af stereoanlægget i samtlige biler og nogle butikker - og det holder 100%, da det blot skaber 60'er-følelsen endnu mere.
Du unlocker flere fede abilities løbende (røber intet) og de fungerer rigtig fint.

Listen over positive elementer er lang og jeg kunne sagtens fortsætte, men det skal ikke negligeres, at spillet har nogle fejl.

Oplevede en bug forholdsvist hurtigt, da min pick-up driver i en af de første missioner valgte at parkere sit køretøj foran en port, som han tilsyneladene ikke kunne bakke væk fra/køre udenom. Hans frustration over portens tilstedeværelse blev fremhævet med en konstant "dytten" - en dytten der først ophørte, da jeg genstartede ved sidste checkpoint, hvorefter han igen gjorde sin entré - denne gang på mere heldig manér, eftersom porten åbnede for ham denne gang, hvorefter jeg kunne sætte mig ind.

Derudover har jeg erfaret problemer med en sidemission, som vil have mig hen til en bestemt lokation. Når jeg ankommer hertil, er der dog intet at finde. Båden jeg skal have fat i, vil simpelthen ikke spawne. Har løst den samme mission to gange før (dog på andre lokationer), men tredje gang er tilsyneladende ikke lykkens gang i dette tilfælde.

Deruodver har jeg en enkelt gang kørt direkte igennem en bil. En tilsyneladende kollissionsløs bil.

Alt taget i betragtning har jeg dog en rigtig god oplevelse med spillet. Har lyst til at løse den næste mission, så jeg kan se hvor handlingen fører hen. Spillet har rigtig meget at byde på og det er helt klart MARKANT længere end sine forgængere, der desværre kunne løses på omkring 10 timer/spil. Det er ikke mit indtryk, at jeg på nogenmåde nærmer mig slutningen endnu - tiltrods for de 10 timers in-game time, så det er jeg kun glad for.

Vi må se, hvad anmelderne mener, når de begynder at frigive reviews. Min foreløbige karakter er 8/10.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+8

Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Macheta » 8. okt 2016 11:21

Nogle der kan fortælle mig hvordan man kan opdatere spillet med en update, et eller andet sted? For jeg oplever problemer med spillet og steder der er bugget og ikke gider unlocke. Fucking lorte spil.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf citysleeps » 8. okt 2016 11:32

Macheta skrev:Nogle der kan fortælle mig hvordan man kan opdatere spillet med en update, et eller andet sted? For jeg oplever problemer med spillet og steder der er bugget og ikke gider unlocke. Fucking lorte spil.


Spillet vil som regelt selv fortælle at der er en opdatering klar, når du starter op. Hvis ikke, så er der nok ikke nogen update endnu. Har der været en day-one patch?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Macheta » 8. okt 2016 11:42

citysleeps skrev:
Macheta skrev:Nogle der kan fortælle mig hvordan man kan opdatere spillet med en update, et eller andet sted? For jeg oplever problemer med spillet og steder der er bugget og ikke gider unlocke. Fucking lorte spil.


Spillet vil som regelt selv fortælle at der er en opdatering klar, når du starter op. Hvis ikke, så er der nok ikke nogen update endnu. Har der været en day-one patch?


Ja, men var i tvivl om den blev downloaded. Men ja, den burde jo poppe frem, hvis den ikke allerede var blevet downloaded. Spillet er et kæmpe rod. Kæft jeg har lyst til at kyle det fucking lorte spil ad helvede til! Den er bugget til ved 3 af mine side missioner nu, og mine objectives viser den enten ikke, eller også når jeg ankommer til destinationen, er mit objective ikke loaded. Hvad fanden sker der!!! Hold kæft jeg er rasende lige nu.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Slimjay DK » 8. okt 2016 12:00

Nok derfor der ikke blev sendt Review copies af spillet ud før release .. men der er da kommet et review op nu, og det ser jo ikke så godt ud.

http://www.metacritic.com/game/playstat ... iii?ref=hp

Score 50/100
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Skillfulsheep » 8. okt 2016 16:21

Macheta skrev:
citysleeps skrev:
Macheta skrev:Nogle der kan fortælle mig hvordan man kan opdatere spillet med en update, et eller andet sted? For jeg oplever problemer med spillet og steder der er bugget og ikke gider unlocke. Fucking lorte spil.


Spillet vil som regelt selv fortælle at der er en opdatering klar, når du starter op. Hvis ikke, så er der nok ikke nogen update endnu. Har der været en day-one patch?


Ja, men var i tvivl om den blev downloaded. Men ja, den burde jo poppe frem, hvis den ikke allerede var blevet downloaded. Spillet er et kæmpe rod. Kæft jeg har lyst til at kyle det fucking lorte spil ad helvede til! Den er bugget til ved 3 af mine side missioner nu, og mine objectives viser den enten ikke, eller også når jeg ankommer til destinationen, er mit objective ikke loaded. Hvad fanden sker der!!! Hold kæft jeg er rasende lige nu.


Der er mig bekendt ingen opdatering endnu. Har selv været igennem samme bug-fyldte oplevelse - det er meget beklageligt, for spillet har meget at byde på. Droppede at gå videre med "Are we cool" for Emanuel, da jeg simpelthen ikke kan få båden til at spawne. De andre sidemissioner har jeg ikke haft problemer med. Det med at objectives ikke loader har jeg oplevet en del - ved at restarte ved sidste checkpoint, så kan jeg dog få det til at komme frem.

Er lige blev færdig med spillets main story og det bliver kun bedre, jo længere du når. Fede missioner - god historie (synes jeg) og tingene forbindes godt! Det er ikke synderligt svært (selv på hard med low aim-assist), men det var rigtig fin underholdning!

Sidder dog med en meget blandet følelse, efter at have spillet det nærmest uafbrudt siden torsdag eftermiddag. Spillet har en masse at byde på og for dælen hvor har jeg været godt underholdt meget af tiden. Det er bestemt ikke en titel, man lige gennemfører på en aften i hvert fald. Desværre er der en del amatørfejl, som bare ikke må være der - deriblandt bugs, stavefejl i underteksterne, ting der ikke spawner mv. Om min 8/10 karakter skal ændres, kan jeg ikke helt finde ud af - mange vil nok argumentere for, at spillet burde få en lavere karakter pga. de ting jeg har pointeret ovenfor, men underholdningsværdien trækker godt op for mig. Mener dog der er nogle fundamentale fejl, som udviklerne bare ikke måtte release i det færdige spil - selv om meget af det kan fixes med en opdatering, så er det skandaløst, at nogle quests ikke kan løses, da de simpelthen er for bugged - det ville Rockstar f.eks. aldrig have udgivet!
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Skillfulsheep » 9. okt 2016 19:21

Achivement unlocked: No-life! :D

Billede
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Ink129 » 9. okt 2016 19:44

Bare lige fyi, så lader det til, at tre af de sidemissioner man får fra sine underbosses først kan gennemføres, når man begynder at give dem områder. Så skulle bådene, lastvognene m.v. gerne spawne. Jeg er ikke selv kommet så langt i spillet, at jeg kan verificere dette, men jeg er tæt på. Skriver, hvis jeg erfarer, at det virker.

Med det sagt, så lader det til, at en af mine Nicki Burke sidemissioner fuldstændig er forsvundet fra min missionmenu/map, så vi må se om det virker, når jeg får tildelt irerne et område mere.

Det skal siges, at jeg faktisk føler mig godt underholdt af denne titel, selvom det har bugs. Jeg hader dog, når spillet quitter til xbox-menuen, hvilket sker alt for ofte. Og så er grafikken alt for svingende - ofte decideret grimt. Men der er noget over gameplayet, der holder mig fanget.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306

+2

Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron