Xboxlife forum

MAFIA 3 Er Officielt

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf ALIE » 28. jul 2015 14:43

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf ALIE » 5. aug 2015 13:24

Senest rettet af ALIE 5. aug 2015 13:46, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Morten Skou » 5. aug 2015 13:31

Det ser lækkert ud (jeg har lige erstattet den første trailer med vores egen). :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Rechain » 5. aug 2015 19:03

BLIVER SÅ FEDT!!! Mere Mafia, JA tak! Jeg er klar :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf TU I Raven » 5. aug 2015 19:18

Hold da op det ser Nice ud. uhh det blive så godt med noget mere mafia.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616

+1

Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf ALIE » 6. aug 2015 19:09



Der en lille spoiler omkring en person man møder.
Spoiler

Vito :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Elgar » 7. aug 2015 00:47

Hmm.. Haden Blackman, er det ikke ham der skrev The Force Unleashed?
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Skillfulsheep » 6. okt 2016 09:43

Nu nærmer udgivelsen sig med hastige skridt! Hold op hvor jeg dog glæder mig :) I starten var jeg meget skeptisk omkring, at spillet ikke udspiller sig under/umiddelbart efter "The great depression" - og derudover ville jeg da gerne have spillet en italiensk mobster. Dog må jeg indrømme, at jeg efterhånden er blevet ret vild med idéen om, at spillet udspiller sig i slutningen af 60'erne i en fiktiv New Orleans. Det medfører fundament for politiske stridigheder/racekonflikter, som forhåbentligt kan bringe nogle interessante episoder med sig in-game.

Er der noget, I specielt ser frem til i Mafia 3?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Blade Dk » 6. okt 2016 09:55

At kaste folk i bayou sumpen og se dem blive ædt af en alligator
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472

+1

Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Skillfulsheep » 6. okt 2016 10:07

Blade Dk skrev:At kaste folk i bayou sumpen og se dem blive ædt af en alligator


:D
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf citysleeps » 6. okt 2016 10:58

Jeg har været interesseret længe, men må sige at 2K's beslutning om ikke at sende anmelderkopier ud før udgivelsesdatoen ringer et par alarmklokker. Der kan selvfølgelig være forskellige årsager til dette, men skrækscenariet er at udvikleren ved at de sidder med et flop, og derfor helst vil sælge en god del eksemplar før anmeldelserne tikker ind.

Håber selvfølgelig ikke på det sidstnævnte, men jeg overvejer at droppe en forudbestilling, og så lige se reaktionerne an, når spillet er udkommet.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Skillfulsheep » 6. okt 2016 12:58

citysleeps skrev:Jeg har været interesseret længe, men må sige at 2K's beslutning om ikke at sende anmelderkopier ud før udgivelsesdatoen ringer et par alarmklokker. Der kan selvfølgelig være forskellige årsager til dette, men skrækscenariet er at udvikleren ved at de sidder med et flop, og derfor helst vil sælge en god del eksemplar før anmeldelserne tikker ind.

Håber selvfølgelig ikke på det sidstnævnte, men jeg overvejer at droppe en forudbestilling, og så lige se reaktionerne an, når spillet er udkommet.


Det har jeg også! Lige siden de første informationer vedr. et tredje spil i serien dukkede op, har det haft min interesse. Er helt enig vedr. beslutningen om ikke at sende anmelderkopier ud pre-release. Der har dog været lidt streams på twitch fra folk, der har fået fingre i spillet tidligere. De tre jeg har set, har alle været meget begejstrede. Har dog kun set meget lidt, da jeg ikke vil have for mange spoilers.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf wMikkel » 6. okt 2016 13:01

Jeg har forudbestilt, men jeg vælger ikke at hente mit eksemplar før jeg har set hvad anmelderne siger.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Bavi » 6. okt 2016 17:26

Nogen der har forudbestilt digitalt gennem Singapore eller andet øst-på? I så fald kan der spilles nu :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: MAFIA 3 Er Officielt

Indlægaf Skillfulsheep » 6. okt 2016 20:33

Det er sgu god underholdning!! Har vel spillet i 3 timer nu og jeg har bare lyst til at fortsætte. Havde lige en enkelt bug, hvor jeg blev nødt til at loade sidste checkpoint og AI'en kunne da være klogere (spiller på hard), men det har helt klart fanget mig! :D
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron