Xboxlife forum

X1 TV-tuner

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

X1 TV-tuner

Indlægaf VIC » 7. aug 2014 14:20

Så ser det ud til, at det er officielt:
http://news.xbox.com/2014/08/xbox-one-digital-tv-tuner

Godt nok er Danmark ikke nævnt på listen over lande den udkommer i til at starte med, men når den understøtter DVB-T/T2/C tør man vel godt antage, at den også vil virke her hjemme :D
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf snomim » 7. aug 2014 14:34

Nogen der har nogen idé om hvilke kanaler vi vil kunne se?

Snomim
snomim
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Rødovre


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf VIC » 7. aug 2014 14:50

Umiddelbart bør man kunne se alle kanaler der ikke kræver dekoder/CA-kort. Dvs. dem man kan modtage vha. almindelig stueantenne (DR 1/2/K etc.) eller Stofa/Yousee kanaler der ikke er kodet.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf ALIE » 7. aug 2014 18:19

Fedt vil den så også kunne bruge tv guide?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Slimjay DK » 7. aug 2014 18:24

ALIE skrev:Fedt vil den så også kunne bruge tv guide?


Ja, jeg tror det er lidt planen med en ekstern tuner ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf fenner » 7. aug 2014 18:56

Lyder godt, håber vi ser nogen tests :-)
fenner
Niveau 0
 
Indlæg: 22

Brugeravatar

Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Competa » 7. aug 2014 20:58

Fedt ! Glæder mig at afprøve det.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Lord Beef Jerky » 24. okt 2014 06:51

Jeg har Waoo og ser TV med et internetkabel. Kan jeg bruge den her til at undgå min røvirriterende set top boks?
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Rasmusdc » 24. okt 2014 08:20

nope...

I gamle dage, sendte WAOO signalet ud ukrypteret i dit hjem, hvis du havde tv abonnoment., så man kunne finde det med et IP nummer og port nummer alt efter kanal..

der kunne du faktisk lave et link i PLEX, og så se kanalerne over Plex klienter, det var mega lækkert.. ved ikke om de gør det længere. (reelt bare en VLC klient var fint nok og så lave en playlist med alle ip´er og kanal navne)
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf jepsen80 » 24. okt 2014 09:29

Har lige bestilt en fra microsoftstore.de vi har yousee med stik i væggen så det burde virke :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf nic0dk » 24. okt 2014 10:37

Jeg kan bekræfte at den virker. Det kræver dog flere ting; 1) Konsollen skal sættes op til UK. 2) Der skal benyttes et UK-postnummer for at kunne indstille/søge efter tv-kanaler. Samtidig kan man i indstillinger for OneGuide gøre så den ikke duplikere flere kanaler. Test med YouSee.
nic0dk
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf jepsen80 » 24. okt 2014 11:04

nic0dk skrev:Jeg kan bekræfte at den virker. Det kræver dog flere ting; 1) Konsollen skal sættes op til UK. 2) Der skal benyttes et UK-postnummer for at kunne indstille/søge efter tv-kanaler. Samtidig kan man i indstillinger for OneGuide gøre så den ikke duplikere flere kanaler. Test med YouSee.


Skod. Nå man kan bare sende den retur når den dukker op
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf DinesJ » 24. okt 2014 11:14

jepsen80 skrev:
nic0dk skrev:Jeg kan bekræfte at den virker. Det kræver dog flere ting; 1) Konsollen skal sættes op til UK. 2) Der skal benyttes et UK-postnummer for at kunne indstille/søge efter tv-kanaler. Samtidig kan man i indstillinger for OneGuide gøre så den ikke duplikere flere kanaler. Test med YouSee.


Skod. Nå man kan bare sende den retur når den dukker op


Mon ikke bare det er midlertidigt, til den bliver officielt udgivet i flere lande :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf jepsen80 » 24. okt 2014 13:36

DinesJ skrev:
jepsen80 skrev:
nic0dk skrev:Jeg kan bekræfte at den virker. Det kræver dog flere ting; 1) Konsollen skal sættes op til UK. 2) Der skal benyttes et UK-postnummer for at kunne indstille/søge efter tv-kanaler. Samtidig kan man i indstillinger for OneGuide gøre så den ikke duplikere flere kanaler. Test med YouSee.


Skod. Nå man kan bare sende den retur når den dukker op


Mon ikke bare det er midlertidigt, til den bliver officielt udgivet i flere lande :)


Jo sikkert. Et år efter alle andre :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf ALIE » 24. okt 2014 18:46

nic0dk skrev:Jeg kan bekræfte at den virker. Det kræver dog flere ting; 1) Konsollen skal sættes op til UK. 2) Der skal benyttes et UK-postnummer for at kunne indstille/søge efter tv-kanaler. Samtidig kan man i indstillinger for OneGuide gøre så den ikke duplikere flere kanaler. Test med YouSee.


Hvorfor ikke et dansk postnummer.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster