Xboxlife forum

De 3 spil til den danske Day One-bundle afsløret

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

De 3 spil til den danske Day One-bundle afsløret

Indlægaf JazzAss » 25. jul 2014 06:23

Fra MS:

Så er der nyt! Din Xbox One kommer den 5. september! Som tak for din tålmodighed har vi opgraderet din ordre til en Limited Edition Xbox One Kinect-pakke, der omfatter gratis udgaver af FIFA 15, Forza Motorsport 5 og Dance Central Spotlight uden ekstra omkostninger!
Vi har også en Standard Edition Xbox One-pakke, der omfatter Xbox One-konsol uden Kinect og gratis udgaver af FIFA 15 og Forza Motorsport 5. Hvis du gerne vil ændre din ordre til denne pakke, så ring til os på 80 40 49 52.


Ikke lige 3 titler jeg selv havde foretrukket..
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: De 3 spil til den danske Day One-bundle afsløret

Indlægaf Morten Skou » 25. jul 2014 07:08

Der har også allerede været en del debat om spillene i vores nyhed:
http://www.xboxlife.dk/news/11567/micro ... ilbud.html

Jeg synes umiddelbart at det er et fint tilbud, du får jo en række AAA-titler med, uden at det koster dig ekstra. FIFA 15 er f.eks. helt nyt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: De 3 spil til den danske Day One-bundle afsløret

Indlægaf JazzAss » 25. jul 2014 07:31

OK, kunne ikke se det, lad endelig diskussionen foregå der. Men:

Tilbuddet fejler ingenting, det er stærke titler. Men jeg ville stadig foretrække andre, for ingen af dem siger mig noget personligt.

Edit: Hov, det er jo MEGET længe siden det blev offentliggjort :) Og jeg som troede jeg fulgte nogenlunde med!
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: De 3 spil til den danske Day One-bundle afsløret

Indlægaf hamdenfede » 25. jul 2014 13:20

JazzAss skrev:OK, kunne ikke se det, lad endelig diskussionen foregå der. Men:

Tilbuddet fejler ingenting, det er stærke titler. Men jeg ville stadig foretrække andre, for ingen af dem siger mig noget personligt.

Edit: Hov, det er jo MEGET længe siden det blev offentliggjort :) Og jeg som troede jeg fulgte nogenlunde med!



Skulle du være utilfreds med dit Fifa15. så Aftager jeg det gerne for en god pris for os begge ;)
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: De 3 spil til den danske Day One-bundle afsløret

Indlægaf JazzAss » 25. jul 2014 13:22

Hvis jeg beholder min pre-order (har allerede en One), kan vi sagtens finde ud af noget. Jeg ville alligevel næppe komme til at spille det ret meget..
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: De 3 spil til den danske Day One-bundle afsløret

Indlægaf Psymatiq » 29. jul 2014 12:01

lige afbestilt min preorder fra sidste år... har haft min xb1 siden november sidste år så fuck det... de var næsten lige ved at bonge mig for pengene. Ingen af de spil man får med siger mig noget som helst, fik fifa 14 med min november day one bundle og har spillet det i 5 minutter...hader fodbold spil :P.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron