Xboxlife forum

Video af rat til Xbox One

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Video af rat til Xbox One

Indlægaf torniel » 16. okt 2013 10:07

Major Nelson har lagt en video af et Thrustmaster rat og et Mad Catz rat/pedaler op på Youtube. Det er, som forventet, ikke muligt at benytte rat fra Xbox 360 på Xbox One.

Til sidst i videoen vises en soundbar fra Polk Audio, denne skulle være specielt optimeret til Forza 5, hvad det så end betyder.



Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor mange racing-entusiaster, der har lyst til at punge ud for nyt grej. Det bliver antageligvis en stor udskrivning at skulle købe ny konsol, nyt rat osv. Motorsport er tilsyneladende dyrt i alle afskygninger.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Video af rat til Xbox One

Indlægaf Cowrider » 16. okt 2013 10:11

Der fedt nok ud.. Jeg kan nu bedst lide at sidde med en gearsrand og så en 6 trins så jeg selv kan gå i gear :) smag og behag.. Venter på det kommer til x1
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Video af rat til Xbox One

Indlægaf angak » 16. okt 2013 15:00

De kunne godt lige have nævnt lidt om priser.
Derudover, så siger han vel ret direkte, at X360 rat IKKE kommer til at virke på X1 :(
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Video af rat til Xbox One

Indlægaf TheMadMan1 » 16. okt 2013 15:45

Igen boller M$ folk i røven,der sidder rigtig mange der ude med deres dyrt købte Fanatec rat og pedaler som så ikke kan bruges på X1.
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: Video af rat til Xbox One

Indlægaf Cowrider » 16. okt 2013 15:56

TheMadMan1 skrev:Igen boller M$ folk i røven,der sidder rigtig mange der ude med deres dyrt købte Fanatec rat og pedaler som så ikke kan bruges på X1.



Så kan vi håbe vi kan købe dem billig ;)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Video af rat til Xbox One

Indlægaf TheMadMan1 » 16. okt 2013 16:05

Cowrider skrev:
TheMadMan1 skrev:Igen boller M$ folk i røven,der sidder rigtig mange der ude med deres dyrt købte Fanatec rat og pedaler som så ikke kan bruges på X1.



Så kan vi håbe vi kan købe dem billig ;)


Skal du nok ikke regne med,for de køber en PS4 hvor de virker.
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron