Xboxlife forum

Watch Dog & The Crew delayed

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Slimjay DK » 15. okt 2013 17:25

Øv, siger jeg bare .. Watch dog var bare en af de titler der skulle med hjem på Launch :(

Watch Dogs has been delayed into spring 2014, Ubisoft announced today, along with a delay for The Crew, it’s online shooter based on the Tom Clancy franchise. :twisted:

http://www.vg247.com/2013/10/15/watch-d ... ring-2014/

Det burde også stå her : http://blog.ubi.com/?p=26687 / http://blog.ubi.com/watch-dogs-delay/ men sitet er helt i knæ ....


EDIT : http://forums.ubi.com/showthread.php/80 ... ost9321096
Senest rettet af Slimjay DK 15. okt 2013 17:30, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf ALIE » 15. okt 2013 17:29

What!!! Øv Øv
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Slimjay DK » 15. okt 2013 17:39

Med så mange store tunge titler ude på release med de nye konsoller (Battlefield 4, Call Of Duty Ghosts, Assassins Creed 4, Fifa 14, Forza osv.) så ville jeg nok også vente lidt med at smide Watch Dog på gaden :) Og hvis det kan give dem mere tid til at gør spillet lækkert, så er det sku fair nok.
Senest rettet af Slimjay DK 15. okt 2013 17:40, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Miaauw » 15. okt 2013 17:39

Haha, Ubisoft er de største amatører i den her branche.. Jeg er så fucking skuffet over udskydelsen af Watch_Dogs, selvom jeg burde ha' set det komme.. Det er trods alt Ubisoft vi snakker om :roll:

Først ACIV og nu det her. Er så træt af dem, ærgeligt at de sidder (eller rettere, sad) med årets fedeste titler, imo.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Slimjay DK » 15. okt 2013 17:42

Miaauw skrev:Haha, Ubisoft er de største amatører i den her branche.. Jeg er så fucking skuffet over udskydelsen af Watch_Dogs, selvom jeg burde ha' set det komme.. Det er trods alt Ubisoft vi snakker om :roll:

Først ACIV og nu det her. Er så træt af dem, ærgeligt at de sidder (eller rettere, sad) med årets fedeste titler, imo.


AC4 er da ikke udskudt ...

Assassin's Creed IV Black Flag
The PlayStation®3 and Xbox 360 versions of Assassin’s Creed IV Black Flag will now be available worldwide on October 29th - (yes that means the 29th in Sweden, Norway, Finland, and Denmark as well! :)

Men de er måske udskudt til nextgen ??
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Miaauw » 15. okt 2013 17:49

PC versionen blev udskudt med flere uger uden nogen egentlig grund :roll:
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Slimjay DK » 15. okt 2013 17:51

Miaauw skrev:PC versionen blev udskudt med flere uger uden nogen egentlig grund :roll:


ok, følger ikke så meget med på PC fronten :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Blauwy » 15. okt 2013 18:16

Miaauw skrev:Haha, Ubisoft er de største amatører i den her branche..


Hvordan kan det være amatør arbejde at udskyde et spil for at være sikker på det er klar til udgivelse?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Miaauw » 15. okt 2013 18:19

Blauwy skrev:
Miaauw skrev:Haha, Ubisoft er de største amatører i den her branche..


Hvordan kan det være amatør arbejde at udskyde et spil for at være sikker på det er klar til udgivelse?

Haha, det var bare mere et udløb for min skuffelse :P Har sådan set elsket alle deres spil (der ikke var en eller anden Tom Clancy bog)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Blauwy » 15. okt 2013 18:20

Miaauw skrev:
Blauwy skrev:
Miaauw skrev:Haha, Ubisoft er de største amatører i den her branche..


Hvordan kan det være amatør arbejde at udskyde et spil for at være sikker på det er klar til udgivelse?

Haha, det var bare mere et udløb for min skuffelse :P Har sådan set elsket alle deres spil (der ikke var en eller anden Tom Clancy bog)


Så kan jeg forstå :P

Jeg er også selv nederen over de udskød AC4 til pc. Jeg vil spille det, men nægter næsten at spille det med 30fps :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Miaauw » 15. okt 2013 18:23

Haha lige præcis, bliver mega surt at stå på arbejde med ACIV til Xbox 360 mellem hænderne og så ikke lige købe det selv :lol:
Må vel bare væbne mig med tålmodighed. På den lyse side har jeg da massere tid til at spille ACIV nu :P
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Blauwy » 15. okt 2013 18:32

Plus Batman kommer snart og ser lækkert ud på ultra :D
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf thetof91 » 15. okt 2013 18:34

Miaauw skrev:PC versionen blev udskudt med flere uger uden nogen egentlig grund :roll:


PC Version er jo aldrig udkommet samtid som xbox360 og ps3 versionen? :)

Jeg har det fint med at Watch Dogs bliver udsat.. Fordi så ved jeg da jeg har penge til Dedsc Edition.. Var sgu lidt i tvivl om jeg vil have penge til det når AC 4 nu udkommer først :p Sådan koster jo en del for en samler som mig xD
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Competa » 15. okt 2013 19:01

Miaauw skrev:Haha, Ubisoft er de største amatører i den her branche.. Jeg er så fucking skuffet over udskydelsen af Watch_Dogs, selvom jeg burde ha' set det komme.. Det er trods alt Ubisoft vi snakker om :roll:

Først ACIV og nu det her. Er så træt af dem, ærgeligt at de sidder (eller rettere, sad) med årets fedeste titler, imo.

Amatører ? Ej, det ville jeg ikke kalde dem, de har samme udgivet mange giganter når det angår spil.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Watch Dog & The Crew delayed

Indlægaf Miaauw » 15. okt 2013 19:02

Competa skrev:
Miaauw skrev:Haha, Ubisoft er de største amatører i den her branche.. Jeg er så fucking skuffet over udskydelsen af Watch_Dogs, selvom jeg burde ha' set det komme.. Det er trods alt Ubisoft vi snakker om :roll:

Først ACIV og nu det her. Er så træt af dem, ærgeligt at de sidder (eller rettere, sad) med årets fedeste titler, imo.

Amatører ? Ej, det ville jeg ikke kalde dem, de har samme udgivet mange giganter når det angår spil.

Læs længere oppe ;)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron