Xboxlife forum

Gratis Spil: Spartacus Legends

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf Slimjay DK » 27. jun 2013 09:11

Der har vist også været problemer med PS3 versionen :

PS3 UPDATE - Some of you downloaded an early version of the game that has some incompatibilities with the Spartacus server. For most of you this results in the inability to recruit new gladiators. We are working with Sony to get the release version of the game correctly published in the PSN store. We will give you an update as soon as we have it. Thank you so much for your patience while we fix these issues!
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf Major Oblivious » 27. jun 2013 09:12

Slimjay DK skrev:Just a quick update, our Xbox servers are currently overloaded which may cause slow response times, difficulty connecting, and disconnects. We are working to get more servers online as fast as possible. Thanks for your patience!

Det var ikke sket med det nye Cloud system, hvor de kunne ha' lejet sig ind hos microsoft, i stedet for at hoste det selv :)


Du burde skrive dette i PS4 vs Xbox 360 tråden.. Det er jo fantastisk rigtigt.. Men vi glemmer bare hurtigt, hvor mange problemer der kan være ved en spil-release. Call of Duty og Battlefield er jo altid total uspillelige i de første måneder pga. server overload.

On-Topic: Når det her engang bliver "tilgængeligt" så skal jeg helt sikkert prøve det! - Videoen i post #1 så interessant ud!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf Slimjay DK » 27. jun 2013 09:38

Det var nu bare en "note" til BeatenIndiana fordi han skrev : "Håber de får styr på det med serverne. Always on! i min bare numse.."
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf Major Oblivious » 27. jun 2013 09:41

Bevares - men det er jo stadig en faktor som man tit glemmer - medmindre når man sidder med et uspilleligt spil og rager på nettet.. ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf BeatenIndiana » 27. jun 2013 16:13

Slimjay DK skrev:Det var nu bare en "note" til BeatenIndiana fordi han skrev : "Håber de får styr på det med serverne. Always on! i min bare numse.."

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor vi skal være afhængige af den satans cloud for at kunne spille mod AI's.
Jeg kan ikke se det smarte i det, og jeg kommer aldrig til det ;)
Det er jo slet ikke nødvendigt det her.
Hvis alt virkelig skal være på cloud i fremtiden, så går jeg tilbage til super mario og tetris.
Senest rettet af BeatenIndiana 27. jun 2013 16:31, rettet i alt 1 gang.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf Akandreasen » 27. jun 2013 16:16

Gal et kedeligt spil :/ man kan ikke engang opgradere sin fighter, kun accessorize ham.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf BeatenIndiana » 27. jun 2013 16:19

Du opdraderer ham jo netop ved at give ham bedre udstyr. Anabole steroider var ikke tilgængelige dengang :D
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf Akandreasen » 27. jun 2013 16:22

Så en super veteran med tusinde kampe bag sig kæmper mod en grønskolling der lige har lært at gå.

Vinderen er ham med den pæneste hat. Ej, ellers tak.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf Slimjay DK » 28. jun 2013 08:37

Akandreasen skrev:Så en super veteran med tusinde kampe bag sig kæmper mod en grønskolling der lige har lært at gå.

Vinderen er ham med den pæneste hat. Ej, ellers tak.


hehe ja, Ligesom i COD og BF :lol: Vinderen er ham der er bedst :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf Lord Alla » 28. jun 2013 21:22

Gratis spil... ja ja, det er da dejligt. Jeg vil dog gerne påstå, at spillet er urimeligt, hvis man ikke investerer i GOLD-coins, der selvfølgelig koster Microsoft points.
Tsk, en skjult, men grov måde at tjene penge på. Spillet er nok gratis at downloade, men næppe tænkt gratis fra udviklernes side af. Faktisk så minder spillet lidt om de her børne Iphone spil med bamsemønter (honningmønter, jordbærmønter, op-i-røven-mønter og andre sukkersøde navne), hvilket jo egentlig er lidt klamt.
Når det er sagt, så er det ganske morsomt at give lidt gladiator-røvfuld så længe man ikke spiller for at gennemføre; det tror jeg vil tage 1000 år med mindre man køber fucking mønter :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf Major Oblivious » 28. jun 2013 23:11

Ja, en af de ting som jeg slet ikke bryder mig om ved disse Free-to-Play spil er nogle af de mønt-pakker der udbydes er horribel dyre..

12.000 MS point for 3.000 guldmønter
Det er 850 kr man kan smide væk efter ingame-gejl.
Hvis udviklerens plan er at det vil kræve 3.000 guldmønter, så kunne de lige så godt have smidt 1.200 Ms på det..
Eller givet os den mulighed
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Gratis Spil: Spartacus Legends

Indlægaf bizzs » 29. jun 2013 20:56

Et meget godt spil. Især når det er gratis. Elsker også TV serien mega fed fra start til slut kan klart anbefales at se
bizzs
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 40 gæster

cron