Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. sep 2014 11:24

TerrificFalcon skrev:Så er vi alle sammen tilbage som Destinys hvide engle i vores flotte Chatterwhite shaders - efter at første danske hold kæmpede sig igennem Vault of Glass raidet. God oplevelse, fedt Raid. Til sidst spillede hele teamworket bare op i en højere enhed, og med en boss der var Enraged skulle der kun lige et enkelt hit til.


Hihi, det må være nr 2, for var selv på et dansk hold der snuppede raidet i lørdags ;)

Men alligevel... Stort tillykke! I har med garanti leveret et kvalitets samarbejde for at opnå den sejr :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf zarGoth » 23. sep 2014 17:06

Deeznutz skrev:Nogen der er interesseret i at lave strikes med mig, er kun hunter lvl 12. men kan ikke komme videre i story før jeg er blevet opgraderet. det ville være fedt hvis der var nogen som var interesseret, så kunne vi måske gøre det fredag aften ved en 20.00 - 20.30 tiden.

Jeg spiller Xbox one og har headset

tagname: llKillerBeeZll

takker


Ville gerne hjælpe, men er først hjemme søndag.
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Deeznutz » 23. sep 2014 19:03

zarGoth skrev:
Deeznutz skrev:Nogen der er interesseret i at lave strikes med mig, er kun hunter lvl 12. men kan ikke komme videre i story før jeg er blevet opgraderet. det ville være fedt hvis der var nogen som var interesseret, så kunne vi måske gøre det fredag aften ved en 20.00 - 20.30 tiden.

Jeg spiller Xbox one og har headset

tagname: llKillerBeeZll

takker


Ville gerne hjælpe, men er først hjemme søndag.


Ok fedt, jeg add'er dig lige, måske vi kan få det til at lykkes søndag så
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Zagni » 23. sep 2014 19:18

zarGoth skrev:
Deeznutz skrev:Nogen der er interesseret i at lave strikes med mig, er kun hunter lvl 12. men kan ikke komme videre i story før jeg er blevet opgraderet. det ville være fedt hvis der var nogen som var interesseret, så kunne vi måske gøre det fredag aften ved en 20.00 - 20.30 tiden.

Jeg spiller Xbox one og har headset

tagname: llKillerBeeZll

takker


Ville gerne hjælpe, men er først hjemme søndag.

Jeg vil også gerne hjælpe, men kan dog ikke lige garantere at jeg kan fredag eller søndag. Men du er velkommen til at add mig, så kan du altid fange mig hvis du skulle have bruge for hjælp :)
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf heinstach » 23. sep 2014 19:32

Jeg er level 2. Tilføj mig om 3-4 måneder til en gang Raid :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf allanb » 23. sep 2014 19:38

Deeznutz skrev:Nogen der er interesseret i at lave strikes med mig, er kun hunter lvl 12. men kan ikke komme videre i story før jeg er blevet opgraderet. det ville være fedt hvis der var nogen som var interesseret, så kunne vi måske gøre det fredag aften ved en 20.00 - 20.30 tiden.

Jeg spiller Xbox one og har headset

tagname: llKillerBeeZll

takker


Hjælper gerne, med at lave strike missions, men som level 12, er det ikke så sjovt. Så giver det bedre mening at lave patrol missions på Venus.
Senest rettet af allanb 24. sep 2014 04:50, rettet i alt 1 gang.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Deeznutz » 23. sep 2014 22:57

tak, add'er jer lige, så kan vi se på det. er pt blevet lvl. 13 tæt på 14 nu da jeg lavede nogle patrol missions. Men er stadig frisk på striks/raids eller hvad de nu hedder.
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 24. sep 2014 09:09

Fik endelig Dead Orbit rang 2 og havde allerede nået mit Crucible marks cap på 200, så jeg købte lige Exodus gear 195 Crucible marks. Fik armor til fødder, bryst og arme så mangler kun hoved, men det bliver først om 2 uger da den koster over 100 marks.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Garde92 » 24. sep 2014 19:04

er lige kommet i lvl 20 nogle gode tips til at hurtig at få gear så man kan raide ? :D
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf koopi » 24. sep 2014 20:28

Vi prøver Raidet igen: http://www.twitch.tv/koopi88
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Kayden1984 » 24. sep 2014 20:57

Nogen som er klar på et nightfall eller weekly heroic Strike?? :)

GT: EightBitDior
Kayden1984
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Odense C


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf koopi » 24. sep 2014 21:02

Så får jeg kun shader og Shards IGEN. Intet gear eller våben ... latterligt. :(
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Minkifar » 24. sep 2014 21:03

Hey allesammen!

Har lige anskaffet mig destiny til xbox one, men mangler nogen at spille med!
Jeg er pt lvl 11 Hunter, så kom frisk!

Mvh Mikkel

GT: Fluffyfoal82910 (microsoft ændrede mit gt til dette latterlige navn)
Minkifar
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: 9000


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf zarGoth » 24. sep 2014 22:07

Garde92 skrev:er lige kommet i lvl 20 nogle gode tips til at hurtig at få gear så man kan raide ? :D


Queste og strike plan :P Fiks så du kan få rep ved en af de 4 factions, så du kan købe gear af dem :)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 24. sep 2014 22:25

Garde92 skrev:er lige kommet i lvl 20 nogle gode tips til at hurtig at få gear så man kan raide ? :D


For at raide skal du helst være level 28. For at blive det skal du have max Legendary gear. Den hurtigste måde at få det pt. er at klare Queen's Bounties fra det normale Bounty Board. Når du har klaret dem får du et token, som giver dig adgang til en af dronningens missioner - og klarer du sådan en, så får du et styks Legendary gear. Det er altså en rimelig hurtig måde at komme derop ad. Ekstra gear, som du allerede har Legendary (fx hvis du får en hjelm, men allerede har en hjelm) kan du dismantle og så får du Ascendant Shards, som du skal bruge for at opgradere dit gear.

Derudover får du Faction Reputation hos Vanguard og Crucible ved at klare normale bounties samt Strikes og at spille i Crucible - ved at gøre det kan du købe gear hos dem, via de Marks du optjener. Så burde du ret hurtigt kunne komme op og få fuldt Legendary gear. Så skal du bare opgradere det og sørge for at få nogle Strange Coins, så du kan købe et stykke Exotic Gear, når Zur kommer til Tower på fredag. Så burde du være godt dækket ind.

Det maksimale level man kan komme op i er pt. 30, men det er kun, hvis man har raid gear. Indtil man har det kan det ikke rigtig betale sig at komme op i højere level end 28, som dog virkelig gør Raids nemme. Hvis man er ude efter en stor challenge er det også OK at være level 26, men så er man betydeligt mindre værd end de andre spillere.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster

cron