Enige eller uenige?
The Power of the Cloud
Reimer
Niveau 0

By: Stege

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Spankey103 » 21. sep 2014 14:18

Sup guys :-)

Vi er 6 gutter herinde fra(NimaAkaJojo, Tobyflyr, Terrificy, Koopi, Gore lortet og mig) som har tænkt os at lægge sidste bossen ned i Vault of Glass raidet i aften. Vi streamer derfor også dette event og hvis folk har lyst kan de se med :-)

Link: http://www.twitch.tv/lankyspankey103

Vi starter omkring kl. 20. Kan være være 20:30 måske :-)
Spankey103
Niveau 7

By: Grenaa

Indlægaf Spankey103 » 21. sep 2014 19:10

Vi er live :-)
Spankey103
Niveau 7

Indlægaf Morten Skou » 21. sep 2014 19:33

Spankey103 skrev:Vi er live :-)

Fedt :D
Morten Skou
Redaktør

Indlægaf Spankey103 » 21. sep 2014 21:38

Så fik vi ham sku! :-D
Spankey103
Niveau 7

Indlægaf koopi » 21. sep 2014 21:45

Jeg fik kun en shader for det!!! :( Men det var fedt. :D
koopi
Niveau 4

Indlægaf TerrificFalcon » 21. sep 2014 21:57

Så er vi alle sammen tilbage som Destinys hvide engle i vores flotte Chatterwhite shaders - efter at første danske hold kæmpede sig igennem Vault of Glass raidet. God oplevelse, fedt Raid. Til sidst spillede hele teamworket bare op i en højere enhed, og med en boss der var Enraged skulle der kun lige et enkelt hit til.
TerrificFalcon
Niveau 7

Indlægaf Dirty Harry » 21. sep 2014 22:32

Reimer skrev:Destiny Angry Review af Angry Joe:

Enige eller uenige?

Fandt den post som han viser ved 12:00;

Reddit skrev:
The below I posted in a comment to a thread about an alternative story. Now seeing how most NDAs are invalid once the product has released I firmly believe I'm safe in sharing the Destiny story when I was invited to a User Research Case Study done by Bungie in early 2013.

Note: Test Group = the people in my testing session. Group = Crow's Group.

A run down of how the Destiny story was around early 2013.

Crow ends up being introduced earlier on in the story, in the place of the Exo Stranger, which is interesting to note. This story revolved around discovering that there was something wrong with the Speaker, and the Traveler. As a Guardian, you were abducted by this yet to be named group led by Crow.

In the second mission on Earth you got to a certain point, and he swooped down knocked you out, and brought you to this secret base on Mars. There you met with some Guardians that abandoned the Traveler, the Speaker, and the Light so to speak. It was led by Crow, a burly old human, the Exo Stranger (Who evidently in this variant of the story was male, but had relatively the same personality), and one or two Guardians who lost their Ghosts.

It had this predictable plot where the Traveler was the cause of the collapse of the Golden Age because this group found out through their travels that the Darkness was a spawn of the Traveler rather than it's rival. Essentially when the Traveler was brought to Earth it unleashed the Darkness and took over the majority of the technology that Humanity used, turned it against them and nearly wiped it out. As that happened centuries ago the truth was twisted through the speakers that the Traveler protected Earth in it's darkest moment rather than destroying it.

They send you to Venus to lure out a Gatekeeper, and steal it's core which supposedly held an AI that could help bring the truth to light about the Traveler, and the Speaker to the citizens of the City.

Around this point I recall going to Mars to retrieve the remains of another powerful AI that the Cabal was repurposing for their own use. Then at the end of that mission the test group was sent about 10 hours further into the game where we assaulted a Hive base on the Moon, after the group discovered from an AI that the Hellmouth (IIRC it was a different name then) was a housing for a super weapon that could revive the Traveler from it's dormant state so it could wreck havoc on Humanity again.

That's all I vividly remember from the story from that session. I wanted something different, but it felt like yet another halo game.

The planet progression was different too, it was Earth > Venus > Mars > Moon.

Also the deactivated Spider Walker near the start of the released game is a reference to the Spider Walker in the internal build I played where the Fallen dropped down a bunch of Shanks, Vandals, Driegs, and a.. spider walker. Luckily around mission 7 after returning from Venus to grab an old Starmap I could finally defeat the thing.

Source
Dirty Harry
Niveau 7

Indlægaf koopi » 22. sep 2014 07:52

Her bliver bossen tilintetgjort:

Hvorfor fik jeg ikke noget gear eller bare et våben?! :(
koopi
Niveau 4

Indlægaf TerrificFalcon » 22. sep 2014 10:11

Du fik da Ascendant Energy - det var vidst kun en af os, som endte med at få et våben/gear for killet :). Bare ærgerligt, at det snarere er Ascendant Shards de fleste af os står og mangler.
TerrificFalcon
Niveau 7

Indlægaf IkkNico » 22. sep 2014 13:45

Spankey103 skrev:Sup guys :-)

Vi er 6 gutter herinde fra(NimaAkaJojo, Tobyflyr, Terrificy, Koopi, Gore lortet og mig) som har tænkt os at lægge sidste bossen ned i Vault of Glass raidet i aften. Vi streamer derfor også dette event og hvis folk har lyst kan de se med :-)

Link: http://www.twitch.tv/lankyspankey103

Vi starter omkring kl. 20. Kan være være 20:30 måske :-)

Fedt, mere af det.

Jeg får nok aldrig selv spillet et raid, mest fordi jeg ikke engang er med i en klan endnu
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8

Brugeravatar

Indlægaf zarGoth » 22. sep 2014 16:33

Jeg melder mig også klar til raids, nu gearet endelig er ved at være til det! Alle her fra XBL kan jo søge om at komme med i den oficelle XBL klan på bungie.net :-)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3

By: Malmø

Indlægaf Zagni » 22. sep 2014 17:53

zarGoth skrev:Jeg melder mig også klar til raids, nu gearet endelig er ved at være til det! Alle her fra XBL kan jo søge om at komme med i den oficelle XBL klan på bungie.net :-)

Jeg er også klar på raids! Er lvl 26, så burde også være ved at være der.
Så så snart min ansøgning er kommet igennem, så er jeg klar :D
Zagni
Niveau 0

By: Fredericia

Indlægaf zarGoth » 22. sep 2014 18:00

Super Zagni :-) Mit GT er 'zaarGoth' så tilføj mig, så finder vi en dag hvor der passer :-)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3

By: Malmø

Indlægaf Deeznutz » 22. sep 2014 23:21

Nogen der er interesseret i at lave strikes med mig, er kun hunter lvl 12. men kan ikke komme videre i story før jeg er blevet opgraderet. det ville være fedt hvis der var nogen som var interesseret, så kunne vi måske gøre det fredag aften ved en 20.00 - 20.30 tiden.

Jeg spiller Xbox one og har headset

tagname: llKillerBeeZll

takker
Deeznutz
Niveau 2

By: SoapTown

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder