Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Zagni » 20. sep 2014 11:05

Mote of light får du når du har nok xp til at stige i lvl, eller ved at decryypte engrams. Så hvis du bare laver strikes eller pvp, eller hvad du ellers har gjort for at stige i lvl, så kommer de helt af sig selv.
Du kan også farme engrams hvis det er mere dig, der er masser af guides omkring det på nettet og youtube. Men det kan dog blive lidt ensformigt. ;)
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf hackNICE1112@ » 20. sep 2014 11:10

Zagni skrev:Mote of light får du når du har nok xp til at stige i lvl, eller ved at decryypte engrams. Så hvis du bare laver strikes eller pvp, eller hvad du ellers har gjort for at stige i lvl, så kommer de helt af sig selv.
Du kan også farme engrams hvis det er mere dig, der er masser af guides omkring det på nettet og youtube. Men det kan dog blive lidt ensformigt. ;)


Ok fedt nok så skal der bare lave en masse strikes :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Zagni » 20. sep 2014 11:14

Nogen som der er frisk på lvl 22 weekly strike? Så bare invite, jeg er lvl 25.
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 20. sep 2014 11:17

Zagni skrev:Nogen som der er frisk på lvl 22 weekly strike? Så bare invite, jeg er lvl 25.



JA!! :)

er du frisk engang iaften?? Der er jeg på omkring 21-22 tiden
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Zagni » 20. sep 2014 11:21

krig skrev:
Zagni skrev:Nogen som der er frisk på lvl 22 weekly strike? Så bare invite, jeg er lvl 25.



JA!! :)

er du frisk engang iaften?? Der er jeg på omkring 21-22 tiden

Jeg mener ikke at jeg har nogen planer! Så det lyder som en plan! :) må dog nok hellere lige tjekke med den bedre halvdel når hun er hjemme, men lader dig vide hvis jeg bliver forhindret :)
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 20. sep 2014 11:56

Zagni skrev:
krig skrev:
Zagni skrev:Nogen som der er frisk på lvl 22 weekly strike? Så bare invite, jeg er lvl 25.



JA!! :)

er du frisk engang iaften?? Der er jeg på omkring 21-22 tiden

Jeg mener ikke at jeg har nogen planer! Så det lyder som en plan! :) må dog nok hellere lige tjekke med den bedre halvdel når hun er hjemme, men lader dig vide hvis jeg bliver forhindret :)



kender det godt :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 20. sep 2014 16:26

Er der en 3. der klar på strike iaften? :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 20. sep 2014 16:34

Nogen der har kunne komme ind på The Crusible / Combined Arms-banen ?? Jeg prøver godt nok alene, er ikke i fireteam lige nu, men alligevel ....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf hackNICE1112@ » 20. sep 2014 17:04

krig skrev:Er der en 3. der klar på strike iaften? :D


Ja måske er jeg klar :-) skal lige se om jeg få tid skal nok skrive. :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 20. sep 2014 17:42

Fik en røvsyg bounty i dag...

Exotic primary weapon, og skulle klarer The Summoning Pits på Månen. Fint nok, klarer det Strike indefor 20 minutter på almindelig sværhedsgrad. Næste trin er så at dræbe 500 Hive på Månen.. En del rounds fra Hellmouth frem og tilbage så klarer jeg den del. Så kom anden trin som var så fucking latterlig at det var helt hul i hoved;

Dræb 500 med et våben som giver Void Damage. Nå jo, dine deaths går imod dig og trækker point fra. Så jeg nåede op på 22 kills med en shotgun (som var det eneste våben jeg havde med Void Damage), hvorefter næste runde faldt jeg omgående til 0 points i progress da jeg konstant blev nakket flere gange i rap og ærligt talt; så er det helt fucked da ingen primary weapons har noget elemental damage. Kun fucking special weapons...

Opgav den bounty..
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 20. sep 2014 18:08

Det er jo naturligvis også meningen, at de der Exotic Bounties skal være meget, meget svære at klare - de giver jo også et automatisk Exotic våben, så jeg synes egentlig, det er OK. Jeg har ikke fået nogen endnu :(.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 20. sep 2014 18:26

Er ikke selv gået efter exotic bounties endnu, men jeg er helt enig. det er fedt, at man for en gang skyld skal arbejde lidt for tingene. I de seneste par CODs kan man købe lige præcis de våben på ingen tid. Jeg foretækker helt klart udfordringen, så man føler man rent faktisk ydede en indsats.

Lagde min level 22 warlock på hylden i morges, og har givet mig kast med en Titan i stedet. Han er lige nu level 13, og turen på vej mod en høj level, er væsentligt sjovere end at være der. rejsen er for mig sjovere, end selve målet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Zagni » 20. sep 2014 20:58

krig skrev:
Zagni skrev:Nogen som der er frisk på lvl 22 weekly strike? Så bare invite, jeg er lvl 25.



JA!! :)

er du frisk engang iaften?? Der er jeg på omkring 21-22 tiden

Jeg er på og klar, så smid du bare en invitation til et fireteam når du er på. Forhåbentligt finder vi også en ekstra person ;)
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Spankey103 » 20. sep 2014 21:47

TerrificFalcon skrev:Det er jo naturligvis også meningen, at de der Exotic Bounties skal være meget, meget svære at klare - de giver jo også et automatisk Exotic våben, så jeg synes egentlig, det er OK. Jeg har ikke fået nogen endnu :(.


Well, jeg sad i samme vogn som dig, indtil i går aftes hvor jeg selv fik en.
Jeg føler med dig! Det skal nok komme buddy!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 20. sep 2014 21:59

Jeg har så heller ikke det store brug - var for træt af at reloade mine sniper-rifler, men så fik jeg Ice Breaker i en PvP-kamp i forgårs. Den kan ikke lades, men genererer simpelthen bare ammo i magasinet over tid. Sjovt våben - og så er den effektiv :). Desværre kan man ikke have 2 Exotics samtidigt, men sådan er det jo.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster