Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 18. sep 2014 22:20

Haha, sidder lige og farmer Spirit Blooms på Venus, så jeg kan få opgraderet min rustning. Jeg kører kort sagt fra kiste til kiste og får lidt gear, hvis jeg er heldig, og ellers 1-2 Spirit Blooms per box. Lidt nederen, når jeg skal bruge 48 - men så finder jeg kisten over dem alle. Et Legendary Engram, et Rare Engram, noget ammo-værk og 12(!) Spirit Blooms. Dét var rimelig fedt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Deeznutz » 19. sep 2014 02:26

TerrificFalcon skrev:
Slimjay DK skrev:Hvor mange timer har i kastet i at gå level 20 eller derover ? sidder i konstant og spiller :)


Jeg købte spillet torsdag aften, og downloadede det hen over natten. Fredag havde jeg en ganske normal dag på universitetet, hvorefter jeg prøvede Destiny af. Jeg blev level 20 i løbet af lørdagen. Det er altså ikke fordi, at det tager så ufattelig lang tid, at ramme level 20 =). Level 24 rammer du automatisk, når du får fuldt Rare armor til level 20, så det er også en relativt smal sag.


Vildt
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Flipout » 19. sep 2014 11:53

Er det bare mig eller er der også andre der tit ryger ud af deres servers?
Flipout
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Slimjay DK » 19. sep 2014 11:54

Imponerende ...

Jeg har spillet i næsten 13 timer og er kun snart i Level 12 :) Jeg har så ikke spillet PvP endnu, så det er ren Story, patrol og lidt strike.

Bemærkede i går i Patrol at folk Camper for vildt, da fjenderne spawner samme sted .. De står i et hold på 3 med deres sniper og skyder de samme fjender om og om igen .. Sjovt nok var det kun dem med høj level, der gjorde det .... Det må satme være kedeligt at have en høj level, hvis det er måden de har fået det på .. Det er lidt ligesom at være stolt af at vinde tour de france på dope =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 19. sep 2014 13:05

Nu afhænger level over 20 jo af gear, og grunden til at man farmer det sted er netop, at det er det mest effektive sted, hvis vi snakker fjender per minut - og dermed størst chance for at få gear. Det er komplet ligegyldigt når man er level 20, men folk gør det alligevel - det må de vel selvom.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Derp » 19. sep 2014 14:21

Jeg sidder her med en uåbnet udgave af Destiny og tænker på at prøve det. Er der nogle koder med eller andet som gør at værdien bliver meget forringet af at man installerer og prøver spillet? Det er den normale udgave.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 19. sep 2014 14:24

Flipout skrev:Er det bare mig eller er der også andre der tit ryger ud af deres servers?

Jeg blev sparket af igår en enkelt gang. Fejlkode: fly
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 19. sep 2014 15:37

Flipout skrev:Er det bare mig eller er der også andre der tit ryger ud af deres servers?


Det skete tit i starten, men det er snart flere dage siden jeg er blevet smidt af ...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Zagni » 19. sep 2014 16:14

Flipout skrev:Er det bare mig eller er der også andre der tit ryger ud af deres servers?

Jeg ryger af i ny og næ, men det er ikke voldsomt ofte. Men det sker.
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 19. sep 2014 16:38

IkkNico skrev:
Flipout skrev:Er det bare mig eller er der også andre der tit ryger ud af deres servers?

Jeg blev sparket af igår en enkelt gang. Fejlkode: fly

... Og røg jeg af midt i Black Garden. Ingenfejlkode, bare; you lost connection to Bungie's servers
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf hackNICE1112@ » 19. sep 2014 22:40

Nå man er nåde level 20 så få man ikke xp hvad at lave missionen er det så hvad at lave strike og hvad ellers :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Kababs » 19. sep 2014 22:49

Hvem er friske på Raid NU?! Vi er to. Mangler 4 mere. :D
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 20. sep 2014 08:16

hackNICE1112@ skrev:Nå man er nåde level 20 så få man ikke xp hvad at lave missionen er det så hvad at lave strike og hvad ellers :-)

Så er rare (blå) og legendary (loilla) våben du skal have fat i. De har alle en Light værdi. Jo mere light du har, jo højere er din rang
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Zagni » 20. sep 2014 08:32

IkkNico skrev:
hackNICE1112@ skrev:Nå man er nåde level 20 så få man ikke xp hvad at lave missionen er det så hvad at lave strike og hvad ellers :-)

Så er rare (blå) og legendary (loilla) våben du skal have fat i. De har alle en Light værdi. Jo mere light du har, jo højere er din rang

Foruden at skaffe bedre gear, så får du skam stadig xp når du er lvl 20. Hvor gang du burde være steget i lvl får du istedet 1 mote of light. Disse er en speciel møntenhed som kan give legendary gear. ;)
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf hackNICE1112@ » 20. sep 2014 10:50

Zagni skrev:
IkkNico skrev:
hackNICE1112@ skrev:Nå man er nåde level 20 så få man ikke xp hvad at lave missionen er det så hvad at lave strike og hvad ellers :-)

Så er rare (blå) og legendary (loilla) våben du skal have fat i. De har alle en Light værdi. Jo mere light du har, jo højere er din rang

Foruden at skaffe bedre gear, så får du skam stadig xp når du er lvl 20. Hvor gang du burde være steget i lvl får du istedet 1 mote of light. Disse er en speciel møntenhed som kan give legendary gear. ;)


Takke for svaren :-)har fandt du af det :-) hvad er den Best måde at få de der light på
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster