Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nilsson. » 16. sep 2014 18:00

Kan se at du og Terrificy er level 25 og 24, har i testet at i kan komme på missionen? :)
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf koopi » 16. sep 2014 18:15

lortet er beast, han backer os up. Jeg er også snart 26. :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nilsson. » 16. sep 2014 18:30

Haha, super ;) Tænker mere på om i overhovedet kan acceptere missionen? Fra 'destination' skærmen :) Men vi ser på det!
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 16. sep 2014 18:40

Jeg har ikke tjekket, om jeg kan komme ind, men svjv. burde det være muligt - det skrev Bungie.
Jeg er lidt lavt-levelet, ja - jeg har max Light med Rare-armor, så jeg står egentlig bare og mangler et styks Legendary for at kunne komme direkte op i level 25. Til gengæld har jeg Hard Light, som nok er den bedste Exotic Auto Rifle, så mon ikke jeg kan skyde nogle rum-prøjsere alligevel? :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nilsson. » 16. sep 2014 18:45

Er sikker på at vi kan klare det :) Vi venter lige på NimaAkaJojo, han er lidt forsinket, men ellers er vi klar om lidt
Hvad er folks skype info, så kan jeg lige få jer tilføjet samtale :) Evt. send det på en PB :)
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 16. sep 2014 21:49

Ser ud til at de første har gennemført Vault of Glass raiden ... lader til at det var en kamp der kunne mærkes :-)

https://twitter.com/PrimeGuardHQ
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Spankey103 » 17. sep 2014 00:06

Raid er herre fucking grinern! Det kan varmt anbefales at prøves! :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 17. sep 2014 00:46

Raids er den feature der trækker Destiny længst op. Hold da kæft hvor er det fedt. Bedste FPS-oplevelse på denne her side af Shadowrun.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Slimjay DK » 17. sep 2014 08:23

Hvor mange timer har i kastet i at gå level 20 eller derover ? sidder i konstant og spiller :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Zagni » 17. sep 2014 09:12

Slimjay DK skrev:Hvor mange timer har i kastet i at gå level 20 eller derover ? sidder i konstant og spiller :)

Jeg vil anslå at jeg har lagt ca. 25-30 timer i at nå til lvl 21. Jeg har ikke været fuldt fokuseret på at grinde lvl, så det kan med garanti nok gøres hurtigere. :)
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Niller Interson » 17. sep 2014 09:21

lidt syndt at det her spil får de anmeldelser det får men det er jo hvad man kan forvente når et firma som bungie bliver tvunget til at udvikle til flere platforme. her tænker jeg på ps4. bungie havde lavet mester værk efter mester værk før destiny i form af halo spillene som jo sjovt nok var eksklusive til xbox. nu når de så har skulle tænke på ps4 også er det ikke nok med at spillet budget er blevet skyhøjt men spillet er heller ikke så godt som det kunne være. selvom bungie nu er ejet af activision så håber jeg måske de indser at det er hos xbox at sucesen befinder sig og ikke på multi platform. det er ganske enkelt for dyrt og det funger ikke.
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Slimjay DK » 17. sep 2014 09:45

Niller Interson skrev:lidt syndt at det her spil får de anmeldelser det får men det er jo hvad man kan forvente når et firma som bungie bliver tvunget til at udvikle til flere platforme. her tænker jeg på ps4. bungie havde lavet mester værk efter mester værk før destiny i form af halo spillene som jo sjovt nok var eksklusive til xbox. nu når de så har skulle tænke på ps4 også er det ikke nok med at spillet budget er blevet skyhøjt men spillet er heller ikke så godt som det kunne være. selvom bungie nu er ejet af activision så håber jeg måske de indser at det er hos xbox at sucesen befinder sig og ikke på multi platform. det er ganske enkelt for dyrt og det funger ikke.


Begynder du nu også her #-o Jeg nægter at tro på du er "for real" :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 17. sep 2014 10:11

Slimjay DK skrev:Hvor mange timer har i kastet i at gå level 20 eller derover ? sidder i konstant og spiller :)


Jeg købte spillet torsdag aften, og downloadede det hen over natten. Fredag havde jeg en ganske normal dag på universitetet, hvorefter jeg prøvede Destiny af. Jeg blev level 20 i løbet af lørdagen. Det er altså ikke fordi, at det tager så ufattelig lang tid, at ramme level 20 =). Level 24 rammer du automatisk, når du får fuldt Rare armor til level 20, så det er også en relativt smal sag.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Burnie.dk » 17. sep 2014 10:27

Slimjay DK skrev:
Niller Interson skrev:lidt syndt at det her spil får de anmeldelser det får men det er jo hvad man kan forvente når et firma som bungie bliver tvunget til at udvikle til flere platforme. her tænker jeg på ps4. bungie havde lavet mester værk efter mester værk før destiny i form af halo spillene som jo sjovt nok var eksklusive til xbox. nu når de så har skulle tænke på ps4 også er det ikke nok med at spillet budget er blevet skyhøjt men spillet er heller ikke så godt som det kunne være. selvom bungie nu er ejet af activision så håber jeg måske de indser at det er hos xbox at sucesen befinder sig og ikke på multi platform. det er ganske enkelt for dyrt og det funger ikke.


Begynder du nu også her #-o Jeg nægter at tro på du er "for real" :lol:


Jeg er sikker på, at vi her ser en purung Michael Pachter.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf tue69 » 17. sep 2014 10:27

Burnie.dk skrev:
Slimjay DK skrev:
Niller Interson skrev:lidt syndt at det her spil får de anmeldelser det får men det er jo hvad man kan forvente når et firma som bungie bliver tvunget til at udvikle til flere platforme. her tænker jeg på ps4. bungie havde lavet mester værk efter mester værk før destiny i form af halo spillene som jo sjovt nok var eksklusive til xbox. nu når de så har skulle tænke på ps4 også er det ikke nok med at spillet budget er blevet skyhøjt men spillet er heller ikke så godt som det kunne være. selvom bungie nu er ejet af activision så håber jeg måske de indser at det er hos xbox at sucesen befinder sig og ikke på multi platform. det er ganske enkelt for dyrt og det funger ikke.


Begynder du nu også her #-o Jeg nægter at tro på du er "for real" :lol:


Jeg er sikker på, at vi her ser en purung Michael Pachter.


Det der, det er skægt skrevet! Tak! :lol:
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron