Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf DKhANSI » 13. sep 2014 21:20

krig skrev:er i enige???
http://www.gamespot.com/reviews/destiny ... 0-6415863/

Destiny review

Ja, ja og atter ja. Destiny er hulens pænt men er godt nok tomt på indersiden. Er enig i stort set hele hans udlægning ad Destiny. Crucible synes jeg dog er ganske sjovt, men også der synes jeg der er mangel på indhold. Ingen mulighed for privat kampe og kun et objective mode. 6 ud af 10 lyder i mine ører som en meget fair karakter. Ikke fordi det er et dårligt spil, slet ikke det mangler bare sjæl.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 13. sep 2014 22:26

Dr_Gonzo skrev:Det er hvis hidden chest to tænker på

Rigtig, dobbelt-checkede her til aften
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 13. sep 2014 22:37

Jeg er altså nødt til at sige det ligeud: folk, der synes at multiplayerdelen er noget overpowered hø, bør nok lige overveje at det altså ikke er Call of Duty, men et spil af en helt anden kaliber og type, der er i maskinen. I er nødt til at forstå, at multiplayerdelen er fin; Den er bare ikke catch-all og run-and-gun - og det er nok bare ikke noget for jer.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Carsten O » 14. sep 2014 07:04

TerrificFalcon skrev:Jeg er altså nødt til at sige det ligeud: folk, der synes at multiplayerdelen er noget overpowered hø, bør nok lige overveje at det altså ikke er Call of Duty, men et spil af en helt anden kaliber og type, der er i maskinen. I er nødt til at forstå, at multiplayerdelen er fin; Den er bare ikke catch-all og run-and-gun - og det er nok bare ikke noget for jer.


Hvis man nu ikke synes multiplayer ikke er noget for en, så synes man jo nok også at den er noget hø. Jeg synes den er noget hø.

Destiny er lidt som en dum blondine: beautiful on the outside, empty on the inside.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf jepsen80 » 14. sep 2014 09:55

Haha Carsten den var god :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 16. sep 2014 11:50

Hvor mange af jer spiller Titan? Det virker som om, både hvis man kigger på achievement-statistik på TrueAchievements og generelt på de folk man møder i spillet, som om at Titan-klassen er underspillet - hvilket er lidt ærgerligt, da den er så betydelig og god i PvE, specielt i højlevel strikes og raids.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf citysleeps » 16. sep 2014 15:18

Jeg er Titan og er ganske tilfreds. Begge subclasses funger godt, og fedt at man kan vælge mellem en destruerende Fist of Havoc og et til tider tiltrængt Shield (hvis man spiller Strikes). Dog er jeg ikke så vild med deres character design, det virker lidt uoriginalt.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nilsson. » 16. sep 2014 16:44

Hej gutter! Vi er tre herinde fra der virkelig gerne vil prøve det nye raid i aften. Vi er alle tre level 27 hhv. hunter, warlock og titan. Men vi mangler jo 3 mere!

Der er tale om mig, Lanky Spankey og NimaAkaJojo.

Det ville være fedt, hvis folk var omkring de 20 år, og en mikrofon er selvfølgelig påkrævet så vi kan snakke sammen :)

Der er ikke noget fast tidspunkt, men engang i aften starter vi, og så kører vi ellers indtil folk ikke kan mere :)

Skriv her, eller add os på xboxlive hvis i er friske!
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dreiager » 16. sep 2014 16:49

Nilsson. skrev:og en mikrofon er selvfølgelig påkrævet så vi kan snakke sammen :)



Hvorfor ikke bare sige det som det er?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nilsson. » 16. sep 2014 16:50

Og hvordan er det?
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf koopi » 16. sep 2014 17:32

Vi er også 3 der er klar kl. 20?
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nilsson. » 16. sep 2014 17:35

Det lyder perfekt! Kan det lade sig gøre at snakke over skype? En Lanky Spanky har smadret sit xbox one headset desværre.
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf koopi » 16. sep 2014 17:40

JaDA! ;p
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nilsson. » 16. sep 2014 17:46

Cool, hvad er gamertags? Så adder jeg lige :)
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf koopi » 16. sep 2014 17:52

koopi, GoRe lortet, Terrificy. :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron