Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike JezZ » 28. jul 2014 17:35

Hvordan kører det på Xbox One?

Synes man kan se at der er vsync problemer og fps drops. Ved godt det er beta men stadig :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf gaxed » 28. jul 2014 18:08

min erfaring er at der ikke har været nogen delene på min xbone men jeg har 90/90 direkte på den så.....men er det ikke også slut nu aligevel?
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike JezZ » 28. jul 2014 18:20

gaxed skrev:min erfaring er at der ikke har været nogen delene på min xbone men jeg har 90/90 direkte på den så.....men er det ikke også slut nu aligevel?


Jeg sidder og kigger på videoer på Youtube :) Og jeg er en af dem der forventer en Day One på release så skal forberede mig på om jeg os skal ha Destiny Day One =D>
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf gaxed » 28. jul 2014 19:20

jeg vil anbefale det hvis du er til en blanding af fallout og halo...
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 28. jul 2014 20:42

Mike JezZ skrev:Hvordan kører det på Xbox One?

Synes man kan se at der er vsync problemer og fps drops. Ved godt det er beta men stadig :)



Jeg synes nu at det har været det spil på X1, som der har kørt bedst indtil videre, faktisk kun Forza 5 som indtil videre har givet mig glæde over at have købt en X1 :D

ps. selv på X360 kørte det faktisk rigtig godt, der var bare lidt problemer med forbindelsen af og til, men der skrev de også at de testede forskelligt....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike JezZ » 28. jul 2014 21:39

gaxed skrev:jeg vil anbefale det hvis du er til en blanding af fallout og halo...


Er det ikke mere en MMORPG version af Borderlands med Halo skin :P

JohnH skrev:
Mike JezZ skrev:Hvordan kører det på Xbox One?

Synes man kan se at der er vsync problemer og fps drops. Ved godt det er beta men stadig :)



Jeg synes nu at det har været det spil på X1, som der har kørt bedst indtil videre, faktisk kun Forza 5 som indtil videre har givet mig glæde over at have købt en X1 :D

ps. selv på X360 kørte det faktisk rigtig godt, der var bare lidt problemer med forbindelsen af og til, men der skrev de også at de testede forskelligt....


DAmn, har du kun haft glæde over Forza siden X1 er udkommet? Så meget for at bestille den fra udlandet :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 28. jul 2014 21:45

Mike JezZ skrev:
gaxed skrev:jeg vil anbefale det hvis du er til en blanding af fallout og halo...


Er det ikke mere en MMORPG version af Borderlands med Halo skin :P

JohnH skrev:
Mike JezZ skrev:Hvordan kører det på Xbox One?

Synes man kan se at der er vsync problemer og fps drops. Ved godt det er beta men stadig :)



Jeg synes nu at det har været det spil på X1, som der har kørt bedst indtil videre, faktisk kun Forza 5 som indtil videre har givet mig glæde over at have købt en X1 :D

ps. selv på X360 kørte det faktisk rigtig godt, der var bare lidt problemer med forbindelsen af og til, men der skrev de også at de testede forskelligt....


DAmn, har du kun haft glæde over Forza siden X1 er udkommet? Så meget for at bestille den fra udlandet :P


Jeg har skam købt den hos Elmutanten og ja jeg synes faktisk kun at Forza 5 fortsat er underholdende. BF4 , COD Ghost og Titanfall mistede faktisk hurtigt min interesse, BF4 kører slet ikke så godt det gør på X360, tror det er på grund af det større antal spillere, COD Ghost er jeg kommet alt for sent igang med, så alle har 1 shot 1 kill våben og er usynlige, lydløse og urørlige :wink: Titanfall synes jeg faktisk ikke rigtigt er sjovt .. så jeg glæder mig til Destiny kommer :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike JezZ » 28. jul 2014 21:51

JohnH skrev:
Jeg har skam købt den hos Elmutanten og ja jeg synes faktisk kun at Forza 5 fortsat er underholdende. BF4 , COD Ghost og Titanfall mistede faktisk hurtigt min interesse, BF4 kører slet ikke så godt det gør på X360, tror det er på grund af det større antal spillere, COD Ghost er jeg kommet alt for sent igang med, så alle har 1 shot 1 kill våben og er usynlige, lydløse og urørlige :wink: Titanfall synes jeg faktisk ikke rigtigt er sjovt .. så jeg glæder mig til Destiny kommer :D


Ja okay :) Alle de spil har jeg på PC. Køber en XO udelukkende for de eksklusive :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 29. jul 2014 07:36

JohnH skrev:COD Ghost er jeg kommet alt for sent igang med, så alle har 1 shot 1 kill våben og er usynlige, lydløse og urørlige

Spil noget squads. Der er også bots der hjørnecamper, men du render ikke ind i hele hjold, der gemmer sig i et hjørne bag 2 IEDs og et tophysystem mens de ADSer en dør med deres tracker sight. Du kan både spille alene og med venner.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf klarityDk » 29. jul 2014 23:32

Nu har jeg ser mig lun på Destiny. Så derfor spørger jeg jer om hvordan man får Vanguard edition udgaven?
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike JezZ » 30. jul 2014 00:10

klarityDk skrev:Nu har jeg ser mig lun på Destiny. Så derfor spørger jeg jer om hvordan man får Vanguard edition udgaven?


Bestiller den?

Den kan købes flere steder blandt andet coolshop
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf klarityDk » 30. jul 2014 00:16

Synes bare ikke i første gang jeg kunne finde den udgave nogen steder :)
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 30. jul 2014 05:10

klarityDk skrev:Synes bare ikke i første gang jeg kunne finde den udgave nogen steder :)


https://www.coolshop.dk/catalog/product ... n-xbox-one
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike JezZ » 30. jul 2014 08:07

Kommer der flere betaer? Skal ned og hente min xbox one i dag :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 9. aug 2014 19:33

Mike JezZ skrev:Kommer der flere betaer? Skal ned og hente min xbox one i dag :D


Der er en måned til at spillet udkommer. Slå koldt vand i blodet og vent lidt.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron