Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 25. jul 2014 21:31

Hvor køber i?

Min favorit ElMutanten vil have 550kr, og Amazon £45, og uden gratis forsendelse, er der ikke meget sparet. Blockbuster er desværre lukket, men overvejer at bytte WNO ind for en pre-order i Gamestop
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf DKhANSI » 25. jul 2014 22:29

Er multiplayer en del af betaen? Hvis ja, hvor finder jeg den?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nixon_Narko » 26. jul 2014 00:17

Har fået spillet lidt af kampagnen. Glæder mig til at prøve noget mere multiplayer. Ellers et fedt spil.
Nixon_Narko
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 26. jul 2014 06:21

IkkNico skrev:Hvor køber i?

Min favorit ElMutanten vil have 550kr, og Amazon £45, og uden gratis forsendelse, er der ikke meget sparet. Blockbuster er desværre lukket, men overvejer at bytte WNO ind for en pre-order i Gamestop


Det er lidt svært, det ser også ud til at der er flere forskellige udgaver , std spil, Vanguard Udgave, Ghost Edititon, Digital Guardinan edition ... jeg bestiller vist bare Vanguard udgaven fra Coolshop til 549,- kr, der er nogle fine ting med ser det ud til:

http://mp1st.com/2014/07/07/retailers-a ... 9M5tfl_uK8

http://www.ign.com/wikis/destiny/Destin ... l_Editions
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf allanb » 26. jul 2014 07:08

DKhANSI skrev:Er multiplayer en del af betaen? Hvis ja, hvor finder jeg den?


Når du er i orbit, så vælg set destination. På kortet er det planeten Crucible du finder multiplayer delen.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 26. jul 2014 09:39

allanb skrev:
DKhANSI skrev:Er multiplayer en del af betaen? Hvis ja, hvor finder jeg den?


Når du er i orbit, så vælg set destination. På kortet er det planeten Crucible du finder multiplayer delen.

... og du skal være level 5 for at kunne spille MP
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf SmashingBull » 26. jul 2014 09:47

IkkNico skrev:
allanb skrev:
DKhANSI skrev:Er multiplayer en del af betaen? Hvis ja, hvor finder jeg den?


Når du er i orbit, så vælg set destination. På kortet er det planeten Crucible du finder multiplayer delen.

... og du skal være level 5 for at kunne spille MP


Du skal være lvl 6, om det så gælder alle dine characters ved jeg ikke. har ikke prøvet PVP før igår, hvor mine 3 characters var lvl 8 :oops: :D
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf DKhANSI » 26. jul 2014 14:36

30 fps dræber det her spil. Det kan simpelthen ikke passe at det skal være standarden for spil til de nye konsoller
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jul 2014 15:10

Kan man ikke joine en kamp, som er i gang? Jeg har nu et par gange i streg oplevet, at mine medspillere ret hurtigt smutter ud, og så ender man med at spille 1-2 mod 6, hvilket ikke er sjovt. Dumt valg.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nixon_Narko » 26. jul 2014 15:11

Oplevede for første gang at have problemer med at loade i tower.
Nixon_Narko
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf CaptainKicker » 26. jul 2014 15:26

Meget skuffet over betaen. Føles ikke særlig next-gen, og virker ikke til at være specielt sjovt. Springer nok over i første omgang, og venter på det ryger under 150,- eller på Gold.

DKhANSI skrev:30 fps dræber det her spil. Det kan simpelthen ikke passe at det skal være standarden for spil til de nye konsoller


Enig.. Som regel kan jeg ikke mærke forskel, men lige med FPS må det helst gerne være 60fps.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf OldTymer72 » 26. jul 2014 16:44

Nu har jeg spillet betaen hver dag siden det kom til Xbox One og min mening er at coop/singleplayerdelen er vanedannende og morsom og coop føles rigtigt.

PVP.... det er forfærdeligt. Det føles som om at bedre våben afgør kampene og ikke hvor god man er. Det tog mig lang tid at finde en ordentlig auto rifle og først derefter kunne jeg få plus i mine kampe. Detvirker utroligt ubalanceret... og det der titan slamdunk der fuldstændigt rydder et område er helt åndssvagt. Desuden kan 30 fps mærkes negativt når man er vant til det modsatte i Titanfall og cod.

Jeg håber PVP forbedres MEGET for resten af oplevelsen er lækker.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jul 2014 18:11

Jeg synes ikke, at den kompetetive multiplayerdel virker ubalanceret. Tværtimod ville jeg være overrasket og irriteret, hvis et MMO med så meget fokus på gear, som der virker til at være i Destiny, havde en kompetetiv multiplayerdel hvor at våbenstyrker ikke spillede en rolle. En af de negative ting er selvfølgelig, at der stadigvæk findes dem, som af uransagelige årsager hopper tidligt ind i PvP og får tæv.

Jeg kan godt se, at Titan's special-evne virker rimelig kraftig, men hvad med Hunter? 3 skud med Golden Gun kan meget nemt være 3 kills, og i de baner med større køretøjer er det en ren gamewinner at kunne nakke et stort fartøj og score 300 points ud af det blå.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 26. jul 2014 19:02

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal synes om spillet.

Jeg synes at spillet kan være sjovt, men det er ikke velfungerende på egen hånd. Lootsystemet? Vent jeg skal løbe over loot for at samle det op i et FPS? Hvad i al verden har de tænkt sig? Ofte kunne jeg ikke se forskel på ammo til min primary rifle og på item drops. Ofte disconnects, Peter Dinklage's stemme er uinspirerede så det basker og jeg synes at det virker rodet med hele interfacet.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jul 2014 21:22

Er der nogen, som kunne være friske på at spille her senere, når måne-missionen går live? Den kunne jeg godt tænke mig at få prøvet, og gerne med et fuldt Fireteam.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron