Xboxlife forum

Nye Xbox720 rygter !!

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Morten Skou » 17. jun 2012 11:23

Der er så vidt jeg ved INGEN der har bekræftet ægtetheden af det dokument :)

Jeg gætter på , at der er en eller anden som sidder og griner sin røv i laser over det......... Alene at de bruger navnet Xbox 720 får mig til at tvivle på at det er ægte, det er alment kendt, at Microsoft bruger kodenavne under udvikling jo.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Agrolyte » 17. jun 2012 11:28

IGN har også været ret fokuserede på at spå om fremtiden for Xbox, her på det seneste, så det overrasker mig ikke at de kommer med denne "nyhed". Ikke desto mindre, så er der nogle punkter i artiklen som jeg synes virker interessante nok - måske som en slags logisk vej for Microsoft at gå med Xbox. Har dog ikke læst det famøse dokument! Nogen der ved hvor det kan findes?

Og man kan selvfølgelig også spekulere lidt i hvorfor dokumentet blev fjernet :D
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Morten Skou » 17. jun 2012 11:30

IGN var ikke ligefrem de første med nyheden.. Du kan læse mere og finde dokumentet her:
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... x-720.aspx

Det virker ret kunstigt og det undrer mig at alle ukritisk hopper på den.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Agrolyte » 17. jun 2012 11:31

Fedt - den læser jeg lige. Men jeg synes det her lyder rimelig sansynligt for xbox i fremtiden:

"Most notable is the rumored plans to create glasses that give players a heads-up display/virtual reality interface dubbed Fortaleza."

"Fun fact: Fortaleza is a state capital in Brazil, as was Natal"
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Agrolyte » 17. jun 2012 11:59

Nu har jeg læst dokumentet igennem. Synes det er svært at vurdere entydigt, hvorvidt indholdet er falskt eller ej. Smartglass funktionen bliver endda hintet igennem inddragelsen af tablets og diverse kontrolenheder til styring af medieindhold imens man spiller. Men uanset, så finder vi nok aldrig ud af om det er fake eller ej. Det er dog interessant, at dele af indholdet passer perfekt med den retning Microsoft har taget Xbox de seneste par år. Og dokumentet skulle stamme fra 2010.

Men hva.. de præsenterer vel "xbox720" til næste e3 - så får vi at se :D
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Morten Skou » 17. jun 2012 12:15

"Skulle stamme fra 2010"... men så vidt jeg forstår har ingen fået det undersøgt :-)

Og igen.. sådan et dokument kunne kun stamme fra Microsoft selv, og de bruger som bekendt kodenavne til deres projekter. Derfor mener jeg stadigvæk at det er usandsynligt :D

Men ja, jeg er enig i at de ting der står i dokumentet er meget interessante !
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Phimosis » 29. dec 2012 09:20

Har siddet for sjovt og søgt lidt på nettet om den nye gen af xbox, (min søn sidder og ser Clone Wars "The movie" og derfor optager tv'et ;) Men faldt lidt over en sjov side hvor de mener at ligger inde med lidt info om hvad vi kan forvente os af den "nye".

Men i følge dem, skulle den nye xbox første funktion være at afløse alt andet vi har i stuen - Dvd, HD optager, blue ray/3D afspiller, hvis det holder, så bliver det jo noget af en spand af en maskine, hvilket vel også vil sige den kommer til at have en del kræfter, så det bliver spændende og se hvad den vil gøre ved de forskellige spil der vil udkomme efter det.

http://www.techradar.com/news/gaming/consoles/xbox-720-release-date-news-and-rumours-937167
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf allanb » 29. dec 2012 15:18

Phimosis skrev:Har siddet for sjovt og søgt lidt på nettet om den nye gen af xbox, (min søn sidder og ser Clone Wars "The movie" og derfor optager tv'et ;) Men faldt lidt over en sjov side hvor de mener at ligger inde med lidt info om hvad vi kan forvente os af den "nye".

Men i følge dem, skulle den nye xbox første funktion være at afløse alt andet vi har i stuen - Dvd, HD optager, blue ray/3D afspiller, hvis det holder, så bliver det jo noget af en spand af en maskine, hvilket vel også vil sige den kommer til at have en del kræfter, så det bliver spændende og se hvad den vil gøre ved de forskellige spil der vil udkomme efter det.

http://www.techradar.com/news/gaming/consoles/xbox-720-release-date-news-and-rumours-937167


Tjaa, lyder som en PS3. Alt hvad du nævner kan en ps3 allerede, så ja hvorfor skulle en kommende xbox ikke også kunne det.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Phimosis » 29. dec 2012 15:24

Det er jo den vej udviklingen går, men er ikke så meget igen inde i hvad en Ps3 kan, men vidste dog ikke den kunne optage fra tv'et af, altså optage hvad de viser på fx Dr 1...
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Too Nizzle » 29. dec 2012 18:37

Jeg tror det har været Microsofts strategi i lang tid. Med tilføjelsen af Xbox Video, Xbox musik og nu en masse 3 parts apps - så tror jeg at det længe har været planen at den næste xbox skal være den eneste boks du for brug for at slutte til tv'et. Faktisk tror jeg de tager det skridtet længere og laver en udgave som kun er til multimedier - altså en slags AppleTV konkurrent med bluray og DVR-funktioner som ikke er kraftig nok til spil men kan alt andet.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf allanb » 29. dec 2012 21:36

Phimosis skrev:Det er jo den vej udviklingen går, men er ikke så meget igen inde i hvad en Ps3 kan, men vidste dog ikke den kunne optage fra tv'et af, altså optage hvad de viser på fx Dr 1...


Jo det hedder play tv og fungere ganske udemærket.. Men nok om det :D

Jeg tror ikke vi ser optage funktion i en ny xbox, det er lidt for old school. Nu når der findes apps og streaming, så tror jeg deres fokus vil trække i den retning.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Phimosis » 29. dec 2012 22:39

Var jeg sku ikke klar over allanb :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Cena » 11. jan 2013 13:56

Rygter:

Selvom rygterne har navngivet Microsoft’s næste spillekonsol Xbox 720, så kunne der være tegn på at det rigtige navn er Xbox Infinity. Det matcher med lanceringen af Windows 8 til både telefoner og PC’ere, fordi et væltet 8-tal er symbolet for uendelig. Microsoft har tidligere på året fået overdraget kontrollen med Xbox8.com, fra en kinesisk domænehaj.

Der er også rygter fra en tidligere Ubisoft udvikler fra Kina om at Xbox Infinity er baseret på Window 8 kernen som kører på hardware med en AMD processor med 8 kerner, 8Gbyte hukommelse, en 8800 GPU og 640G disk.


Kilde: Anden dansk nyheds side som der ikke må linkes til.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf JohnH » 11. jan 2013 14:58

Den kommer jo helt sikkert til at hedde Xbox 8 , med alle de 8-taller ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron