Xboxlife forum

Nye Xbox720 rygter !!

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Kalle » 12. mar 2013 22:21

hva siger i til alle de beta tester, hvor man inde Facebook kan like og dele billedet hvor man så har mulig for at teste forskellige versioner af både xbox og ps4??

https://www.facebook.com/pages/Xbox-Inf ... 2617452487

Kalle (:
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf JohnH » 12. mar 2013 22:28

Kalle skrev:hva siger i til alle de beta tester, hvor man inde Facebook kan like og dele billedet hvor man så har mulig for at teste forskellige versioner af både xbox og ps4??

https://www.facebook.com/pages/Xbox-Inf ... 2617452487

Kalle (:



Man kan jo let blive snydt, det er bare så godt lavet ...... :wink: :roll:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Kalle » 12. mar 2013 22:34

tænker os det samme. bagefter ser man hvor mange faktisk har været inde og dele billedet. lidt vildt! sidder dog bare her i sofaen og venter spændt på næste officielle meddelse fra Microsoft og prøver med alt min magt ikke at dele billedet og håbe på det bedste ;)
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf ALIE » 15. mar 2013 22:05

http://www.pixelenemy.com/microsoft-acq ... d-in-june/

tror ikke på en juni udgivelse, men pando lyder interessant nok :)
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf tue69 » 20. mar 2013 14:21

Rygtebørsen flyder idag over med "nyheder" om, at Xbox 720 vil låse spil, for at undgå pirateri og brugtsalg. Herudover bliver konsollen tilsyneladende online-only.

Det vil godt nok være en dræber for mig. Tør ikke tænke på hvor meget dyrere Xbox 360 ville være blevet, hvis ikke brugtmarkedet havde eksisteret.

Det bliver noget af en diff. i forhold til PS4.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Twinkling » 20. mar 2013 14:38

Som jeg har sagt før. Siden Sony har annonceret at PS4eren IKKE kommer til at låse spillene, ville det være ekstremt dumt af MS at låse deres, det ville dræbe deres konsol, deres spilsalg og ultimativt den del af firmaet.

Det nye med always online, always connected ville omtrent være lige så dumt, jeg har da ikke altid internet da det går ned en gang imellem - hvis det samtidigt sætter min konsol i dvale, så bliver jeg da godt nok pænt negativ.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Thorpedo29 » 20. mar 2013 14:44

Enig med Tue her og det er nok også derfor jeg ikke kan tro det er sandt. Det vil simpelthen flytte for mange kunder til PS4, højst sandsynligt også mig.

Det på trods af at jeg ikke selv køber mange brugte spil selv men jeg sælger godt nok mange for at finansiere de nye.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf ALIE » 20. mar 2013 16:41

Twinkling skrev:Som jeg har sagt før. Siden Sony har annonceret at PS4eren IKKE kommer til at låse spillene, ville det være ekstremt dumt af MS at låse deres, det ville dræbe deres konsol, deres spilsalg og ultimativt den del af firmaet.

Det nye med always online, always connected ville omtrent være lige så dumt, jeg har da ikke altid internet da det går ned en gang imellem - hvis det samtidigt sætter min konsol i dvale, så bliver jeg da godt nok pænt negativ.


ja det samme gælder alt tid online, der er mange i usa og Japan, der ikke har de hurtigste forbindelser.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Mike.B » 20. mar 2013 16:52

Nu har Bungie også bekræftet at deres nye Destiny IKKE bliver Always online.. Og som Makaveli skriver så er det ikke alle der har adgang til de bedste internet hastigheder eller bare internet i almindelighed.. så de ville stå til at miste en hel del "kunder" på det pjat, jeg logger heller ikke altid på mine konsoller når jeg spiller.. Men nu er jeg også mest til SP spil så online er ikke noget ejg ville tabe meget på men at låse et SP spil i den forstand ville være latterligt
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf CaptainKicker » 20. mar 2013 17:06

Jeg vil vædde alt jeg ejer på at Microsoft ikke køre Altid-Online og låser spil. Sony har spillet deres kort og blevet modtaget positivt for den måde man har valgt at gøre det på.

Hele SimCity katastrofen, og folks reaktion på snakken om låste spil og altid online, har forhåbentlig skræmt Microsoft fra at gøre det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Too Nizzle » 20. mar 2013 17:52

Det ville være ekstremt dårlig forretning med både always on og at låse for brugtsalg nu hvor Sony ikke gør det - det er sten sikkert de ikke gør det. Det ville meget svært at finde nogle argumenter for overhoved at gøre det da mellem 15 og 20 af alle xbox solgt aldrig at været online - så det ville være at skyde sig selv meget i foden da konsolsalgets størrelse er altafgørende for hele forretningsområdet Xboxs profitabilitet.
At låse spil giver heller ikke så meget mening. Hvorfor skulle MS pisse deres kunder af for øge udviklernes profit på spil. Det ville give mening hvis det gik videre til forbrugerne med billigere spil ala pc - men det ved vi jo godt ikke ville ske da de under ingen omstændigheder ville kunne få EA eller Activitions aktionærer med på at sende det videre til forbrugeren :)
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf anarchist000 » 9. apr 2013 18:39

Det bliver desværre først udgivet statements om den kommer til, at indeholde online only d. 21 maj. Der har været rygter om det, men microsoft ville ikke bekræfte det. http://www.theverge.com/2013/4/8/419595 ... nt-for-may

Bloomber har også en artikel om den nye xbox i dag: http://www.bloomberg.com/news/2013-04-0 ... nsole.html
Intellectual propperty is theft.
anarchist000
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf DangerSniper DK » 9. apr 2013 22:16

Håber at Mode Controller og Konsol osv. ikke bliver muligt den næste Xbox.
Jeg tror ellers den næste xbox (Xbox 720) bliver god :)
"Always on" er ikke et problem her, men kan godt forstå dem der ikke altid har Internet.
På ferie f.eks. kunne det være rart at spille, men hvis der ikke er internet så :(
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Dirty Harry » 10. apr 2013 18:49

Hints of a Next-Gen Xbox TV Strategy, A Multiplayer Quantic Dream, And More Gaming Secrets

Superannuation skrev:In order for an Xbox to successfully work as a television device, it would need to have a constant connection.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Nye Xbox720 rygter !!

Indlægaf Twinkling » 10. apr 2013 22:30

erh.. wat? "television device"?? What!?

Hvad snakker han om?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron