Xboxlife forum

Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf JohnH » 25. maj 2011 06:46

http://www.engadget.com/2011/05/24/spli ... iends-wit/

Ser spændende ud, kræver dog en wired controller for at virke.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf hanien » 25. maj 2011 06:54

Mus til konsol er lige så god en ide som Controller til Pc :) Jeg har forsøgt mig med controller/joystik til pc, det har bare aldrig rigtig virket ordentlig synes jeg, så mon ikke det er det samme den anden vej.
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf Jobbermann » 25. maj 2011 06:59

Mus = PC og Controller = Xbox... Sådan synes jeg i hvert fald det burde være... Hvis man skal til at købe "ekstra udstyr" for at kunne klare sig online, så synes jeg det er godt gammeldaws træls.. Og i min optik er det her samme kategori som rapidfire osv..
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf Kossefar » 25. maj 2011 07:23

Hvis det bliver en realitet, bliver FPS spil aldrig det samme på xbox.. Og så er der selvfølgelig nogen der allerede mener at FPS er doomed på konsol, men jeg synes nu at FPS med en controller er sjovere end med mus+tastatur.
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf JohnH » 25. maj 2011 07:48

Det er nok mest beregnet til dem der skifter fra pc til konsol, jeg brugte ihvertfald rigtig lang tid på at vænne mig til controlleren.
Hvis den mus virker så godt, som jeg har læst mig til at den gør på PS3, så er jeg sikker på at den bliver et hit, men nu må vi se.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf Cerialbox » 25. maj 2011 08:03

hanien skrev:Mus til konsol er lige så god en ide som Controller til Pc :) Jeg har forsøgt mig med controller/joystik til pc, det har bare aldrig rigtig virket ordentlig synes jeg, så mon ikke det er det samme den anden vej.



Det kommer vel an på hvilke spil du spiller. Hvis spillet er lavet til KB/M er det klart at du får en dårlig oplevelse med en controller, men der er jo mange spil der kan spilles med begge dele.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf dannilursenD23 » 25. maj 2011 10:13

Det virker helt sikkert a lort til.....
Man skal jo bare lære af spille i steden for a give op...
Hvis man ikke kan klare sig i fps spil i dag så kan du heller ikke med mus i morgen...
dannilursenD23
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf Andersson » 27. maj 2011 09:50

Jeg tror sgu den kommer til at virke meget godt, det ser ud som om de har kopieret noget af XIM3's design.
Andersson
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf YaKuZa_MaB » 28. maj 2011 11:37

Må sku indrømme at grunden til jeg ikke gamer fps på min konsol er pga kontrolleren jeg kan minus finde ud af det og i min alder nu er jeg som en gammel hund gider minus at lære nye triks så hellere ligge i den gamle kurv og tygge i det gamle kødben som man har gemt.
Men kom der et ordenligt mod med mus til konsol ville jeg helt sikkert give detb et shot.

Der er så bare diskutionen om hvad der er bedst og om det ene kan favorisere nogle frem for andre men jeg ville sku gerne spille fps på min xbox bare jeg havde en mus
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf Andersson » 30. maj 2011 08:03

YaKuZa_MaB skrev:Må sku indrømme at grunden til jeg ikke gamer fps på min konsol er pga kontrolleren jeg kan minus finde ud af det og i min alder nu er jeg som en gammel hund gider minus at lære nye triks så hellere ligge i den gamle kurv og tygge i det gamle kødben som man har gemt.
Men kom der et ordenligt mod med mus til konsol ville jeg helt sikkert give detb et shot.

Der er så bare diskutionen om hvad der er bedst og om det ene kan favorisere nogle frem for andre men jeg ville sku gerne spille fps på min xbox bare jeg havde en mus



Har været i præcis samme situation som dig.....er 32år startede med mus/keyboard som 15-16 årig.
prøv at kigge på www.XIM3.com
Andersson
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf YaKuZa_MaB » 30. maj 2011 13:48

Andersson skrev:
YaKuZa_MaB skrev:Må sku indrømme at grunden til jeg ikke gamer fps på min konsol er pga kontrolleren jeg kan minus finde ud af det og i min alder nu er jeg som en gammel hund gider minus at lære nye triks så hellere ligge i den gamle kurv og tygge i det gamle kødben som man har gemt.
Men kom der et ordenligt mod med mus til konsol ville jeg helt sikkert give detb et shot.

Der er så bare diskutionen om hvad der er bedst og om det ene kan favorisere nogle frem for andre men jeg ville sku gerne spille fps på min xbox bare jeg havde en mus



Har været i præcis samme situation som dig.....er 32år startede med mus/keyboard som 15-16 årig.
prøv at kigge på http://www.XIM3.com



Præsis startede også der omkring med CS også ja begyndte først på xbox for 5 år siden også er det fanme ikke nemt at omstille sig især ikke når jeg stadig gamer rigtigt meget med de gamle drenge i vores Cs CLan
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Ny mus til Xbox 360, Splitfish FragFX Shark

Indlægaf BHFanatic » 30. maj 2011 14:22

Hvis du vil bruge mus + tastatur til Xbox, så er det helt klart Xim3 du skal vælge.
Intet andet kan måle sig med XIm3, prøv google lidt og brug youtube så finder du hurtig ud af hvad jeg snakker om :D

Da jeg fandt ud af det, købte jeg en Xim3 bare for at prøve da jeg spiller meget FPS.
Vil dog sige at jeg er "god" med controller og føler mig rigtig tilpas med den siden jeg kun spillede COD1 + 2 på pc.
Jeg kan bedre li' at spille med controller COD serien, men HALO REACH specielt team swat da kan controller ikke være med.
Har næsten altid 25-30 kills nå jeg bruger Xim3, og man kan lave nogen vanvittig skud som man aldrig kunne med en controller.

Vil også sige der er rigtig mange der bruger det.
Overvejer at sælge min da det ikke passer helt med min setup.



Billede
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron