Xboxlife forum

half-life 2

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

half-life 2

Indlægaf PsykopatGamer » 29. apr 2004 17:46

hey!!! :)
der er kommet nye screens fra half-life 2
de er godtnok fra pc version, men det må være det samme!!

link: http://www.gamereactor.dk/news/index.asp?NewsID=11789

det ser da lovende ud 8) , synes jeg!!!
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 29. apr 2004 17:58

Ja, men det er stadig PC versionen.

Xbox versionen vil med garanti bliver lidt grimmere grafisk.

Og det er faktisk MEGET tæt på, at bliver totalt annuleret til Xbox.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf PsykopatGamer » 29. apr 2004 18:00

nåå, okay!!!!! det håber jeg da ikke den gør!!!(elsker halflife)
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf DNS_DK » 29. apr 2004 18:03

half life er godt på PC men på xbox tror jeg ikke det er fedt! så skal man kunne styre med keyboard! synes ikke at FPS er så fede med en controler som med et keyboard!
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Specialty » 29. apr 2004 18:11

True true, FPS spil er ikke en genre som er opfundet til konsoller.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 29. apr 2004 18:26

Synes nu FPS spil fungere perfekt til Xbox, men hver mand sin smag.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf DNS_DK » 29. apr 2004 18:34

giver dig 100% ret i at alle mennesker har hver sin smag! :P
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Playkid » 29. apr 2004 18:39

Jeg vil igen påpege, at hvis de bare kan optimere styringen så godt som Bungie kunne med Halo, så bliver mus og tastatur unødvendigt ;)
Halo med Pc+tastatur er temlig ulideligt, IMO altså.
Playkid
 


Indlægaf Azbox » 30. apr 2004 13:03

Også mig
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Naemi » 30. apr 2004 13:08

Specialty skrev:True true, FPS spil er ikke en genre som er opfundet til konsoller.

Jeg må dog lide indskyde, at Halo er det mest succesfulde FPS, jeg har prøvet. Hvilken konsol var det nu lige, at det kom til? =P

Borset fra Halo må jeg give Specialty ret. Dog vil jeg ikke gætte på Half-Life's grafik, da der ikke er givet nogen specifike facts om grafikken til Xbox.
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482


Indlægaf L1 Solid » 30. apr 2004 18:35

Selv har jeg lettere ved at bruge Cotroler end mus+tastatur combo til fps'er og ligende.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Specialty » 30. apr 2004 18:46

En mus er et MEGET mere præcist værktøj end du kan åbne med en controller.. Grunden til styringen blev så god i Halo var at de har inplementeret et slags autoaim system der hjælper dig med at sigte så du hurtigere kan ramme rigtigt. Hvis de fjernede alt autoaim hjælp ville det langfra være ekstremt svært at f.eks i Counter-Strike til xboxen at lave headshot på langafstand da det ville tage en evighed at placere den præcist på hovedet. Hvor imod at man med en mus kan ramme punktet meget hurtigere.

Jeg ville dog gerne have at de lavede en mus til xboxen som så kunne bruges i FPS spil. Så ville jeg ivertfald være mere fan af denne genre på den gyldne konsol.

Dog syntes jeg langfra at Halo er den mest succesfulde FPS... Langfra... Spil som Quake 1 vil jeg klart sige overstiger alt andet. Et spil som stadig har en høj underholdningsværdi efter så mange år. Det er succes! =)

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Playkid » 30. apr 2004 19:22

Det auto-aim sigte der er i Halo er det helt forfærdeligt, man kan ikke få lov til på en bestemt fjende uden at det sigter på en anden.
Det er meget frustrerende i heftige kampe hvor et skud med rocket launcheren er afgørende.

Jeg mener også der er mange FPS spil der gør sig bedre gældende på PC end konsol. f.eks. quake serien. Halo på PC virker ret forkvalet synes jeg, bestemt ikke lige lækker at spille med joypad og rumble.
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 30. apr 2004 19:48

Det er så en smagssag om man synes musen er et bedre redskab.

For det synes jeg ikke.

Der er flere FPS spil, hvor det fungere ligeså godt som en mus i mit vedkommende uden auto aim.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Specialty » 30. apr 2004 19:52

Halo på PC var vist også mere end ren konventering med lidt extra funktioner... også blev autoaim systemet lynhurtigt slået fra... Sådan noget er typisk hvis firmaet prøver at hive lidt flere penge ud af en titel. Og I dette tilfælde var det jo ikke helt lyv.

For lige at vende tilbage til topicet. Så bliver grafikken på vores køre krydskasse meget mere grumset pga. TV'ets meget dårlige opløsning. Dette er der desværre intet man kan gøre ved før TV'et får en PC-skærms opløsning =)

Forfatteren af denne tekst er sidst set i hans lokale Statoil hvor han leder efter et TV som kan gå op i 1280x960. De påstår de har alt hvad man lige står og mangler =/
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron