Xboxlife forum

GTA IV Gameplay trailer imorgen

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Partyboy » 28. jun 2007 17:12

Hanniste skrev:Mit første indtryk er at grafikken ligner lort aka noget som kunne opleves på PS2 og Xbox. Traileren var også ret dårlig.

Jeg glæder mig dog stadig til spillet...grafik er jo ikke alt . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .. . . . . .


Enig.
Der er virkelig nogle steder hvor det ser slemt ud:

(Tjek baggrunden)

Billede

(Tjek træerne)

Billede

Det var bare noget jeg fandt iøjnfaldende..
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf HunkyDory » 28. jun 2007 17:14

Der er mange ting der ikke stemmer overens, med hvad man burde kunne forvente. Og at grafikken er 3x saints row er bare klamt fanboy snak..
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamemakerman » 28. jun 2007 17:15

Hanniste skrev:Mit første indtryk er at grafikken ligner lort aka noget som kunne opleves på PS2 og Xbox. Traileren var også ret dårlig.

Jeg glæder mig dog stadig til spillet...grafik er jo ikke alt . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .. . . . . .


Say whaaat?

Grafikken er da rigtig syg når man tænker på hvor store GTA spillene er grafikken helt og adeles fantastisk efter min mening. Kan slet ikke se noget problem i den grafiske side.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Gimmo » 28. jun 2007 17:16

Den er stadig pænere og mere detaljeret... det er ikke fanboy snak. Har spillet SaintS Row i over 80 timer og det er stadig mit yndlingspil til 360'eren.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf Sethos88 » 28. jun 2007 17:19

En trailer i lidt højere kval, til dem der kun har gloet Yahoo:

http://media.rockstargames.com/flies/tr ... 80x720.zip
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Sharpshooter DK » 28. jun 2007 17:19

Jeg synes grafikken er ok, det er ikke det primære i GTA serien (historien er)... men jeg ville nu ønske at de havde gjort mere ud af grafikken, for helhedsindtrykkets skyld - men nu er det her jo bare en trailer, meget kan nå at ske endnu
Sharpshooter DK
Niveau 5
 
Indlæg: 1296


Indlægaf HunkyDory » 28. jun 2007 17:20

Sharpshooter DK skrev:Jeg synes grafikken er ok, det er ikke det primære i GTA serien (historien er)... men jeg ville nu ønske at de havde gjort mere ud af grafikken, for helhedsindtrykkets skyld - men nu er det her jo bare en trailer, meget kan nå at ske endnu


Jeg er helt enig. Jeg tror også der kommer til at ske en del. Er bare lidt ked af, at det ser sådan ud som det gør.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gosser » 28. jun 2007 17:22

Ser rigtig fedt ud imo!

Kan slet ikke forstå i brokker jer over grafikken. Jeg synes sgu den er god - det er jo GTA!

Glæder mig! 8)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Raider » 28. jun 2007 17:24

For mig har Rockstar aldrig været grafisk stærke, så jeg er ikke rigtig overrasket/skuffet.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf Sethos88 » 28. jun 2007 17:25

Gosser skrev:Ser rigtig fedt ud imo!

Kan slet ikke forstå i brokker jer over grafikken. Jeg synes sgu den er god - det er jo GTA!

Glæder mig! 8)


Enig, glæder mig som en sindsyg.

I skal sku nok hellere ikke regne med i får mere på grafik siden, jer der sidder og brokker jer. Det er sku ikke en NASA super-computer den skal spilles på, der er stadig en sjov ting kaldet begrænsninger. Du kan ikke få både en kæmpe verden levende verden med sindsyg mange små detaljer OG super god grafik. Der skal ofres, ligsom i ALLE andre GTA spil.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf bjaelkesex » 28. jun 2007 17:25

Heh, han ligner mig rimelig meget (Niko that is)!
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Partyboy » 28. jun 2007 17:27

bjaelkesex skrev:Heh, han ligner mig rimelig meget (Niko that is)!


Syntes ikke man kan sige han ligner dig, ikke på de billeder du har lagt ind indtil videre. ;)

Men tag da lige et billedet af dig selv i besiddelse med en AK-47 og et aggresivt tyndt hår - så kan vi tage den derfra.. :)
Senest rettet af Partyboy 28. jun 2007 17:28, rettet i alt 1 gang.
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf StayBlunted » 28. jun 2007 17:28

Raider skrev:For mig har Rockstar aldrig været grafisk stærke, så jeg er ikke rigtig overrasket/skuffet.


True true - Men synes nu alligevel Table Tennis var et temmelig flot spil, så troede lidt på dem denne gang, men det er måske slet ikke den samme afdeling der har stået for det.
Billede

"I have to be perfectly honest, we should have an anniversary to acknowledge the way I work through ebonics"
StayBlunted
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf Rechain » 28. jun 2007 17:31

StayBlunted skrev:
Raider skrev:For mig har Rockstar aldrig været grafisk stærke, så jeg er ikke rigtig overrasket/skuffet.

True true - Men synes nu alligevel Table Tennis var et temmelig flot spil, så troede lidt på dem denne gang, men det er måske slet ikke den samme afdeling der har stået for det.

Som der bliver nævnt...tænk på at i Table Tennis, står du ved et bordtennis bord med lidt ting omkring dig og ska koncentrere dig ;) i GTAIV får du en stor verden placeret ved dine fødder og du ka næsten gøre alt hva du drømmer (næsten) ligesom da GTAIII udkom...syntes selv at det grafiske i GTAIV er kanon flot og sefølig ik så detaljeret som Table Tennis ;) men godt nok...

/Rechain
Senest rettet af Rechain 28. jun 2007 17:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf badehaette » 28. jun 2007 17:32

det er samme grafikmotor som table tennis brugte. rockstar har brugt i gta4
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron