Xboxlife forum

Ny anmeldelse: Medal of Honor: Rising Sun

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Ny anmeldelse: Medal of Honor: Rising Sun

Indlægaf Specialty » 17. jan 2004 22:26

Så er der kommet en ny anmeldelse på siden.

Jeg skal dog lige notere at anmeldelsen er skrevet før de nye retningslinier blev taget i brug.

Kommentere og lign. kan skrives her til game killer.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Re: Ny anmeldelse: Medal of Honor: Rising Sun

Indlægaf Peet » 17. jan 2004 22:43

Jeg synes det er ret fedt at han slutter af med "Rising Sun er et grimt spil..." :D hardcore!
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Papa » 17. jan 2004 22:51

Jeg har ikke lyst til at kritisere indholdet, men jeg synes det ligesom om andmelderserne er der bare fordi de skal være der.

Det der bliver forklaret kunne man næsten få det samme ud af bare ved at læse scoren.

Må andmeldserne ikke blive længere eller hvad?
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Specialty » 17. jan 2004 22:59

Papa: Kravne til anmeldelser er på min. 800 ord og der er ingen max på. Du kan se f.eks Halo anmeldelsen er på over 2500 ord. De er der ikke af den grund at de SKAL være der. Vi prøver at give brugerne en beskrivelse af spil som de muligvis ikke selv er i besidelse af, og dermed give dem et indtryk i om dette er af deres interesse eller ej.

Dog vil jeg lige sige at mange af dem som skriver anmeldelser ikke har prøvet denne form for skribent arbejde før og derfor lige skal ind i rytmikken. Derfor er kritik også med til at føre dem på rette vej. Men jo mere de får lov at skrive desto bedere bliver de til det. Ligesom at fortælle dem hvor de gjorde det godt også hjælper dem.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Papa » 17. jan 2004 23:06

Det eneste jeg fik ud af denne andmeldese var at det ikke var specielt godt. Og så er det vel også godt nok. Det er bare alt for almindeligt. Jeg savner andmeldser der virkelig går i dybden.

Men okay det passer måske også kun bedst til de store spil...
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Specialty » 17. jan 2004 23:16

Nu var dette vist også et meget mangelfuldt spil, der ikke engang selv havde en dybde, men jeg vil give dig ret, store spil skal der virkelig graves i.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 18. jan 2004 01:34

Og det er nemlig også det jeg vil gøre i fremtidige anmeldelser. At gå i total dybden med mere.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster