Xboxlife forum

Ny Anmeldelse: ESPN NHL Hockey (2K4)

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Ny Anmeldelse: ESPN NHL Hockey (2K4)

Indlægaf Specialty » 14. jan 2004 22:25

Her kan i diskutere og give anmelderen feedback på hans anmeldelse.

Hvis du endnu ikke har læst anmeldelsen kan den læses ved at trykke på det her link. http://www.xboxlife.dk/anmeldelse.php?id=11

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 14. jan 2004 22:27

Jeg synes det virkede lidt underligt, at spillet kun fik 5/10 når de andre kategorier fik så gode karaktere. Og at man kan ligge en karakter oveni, hvis man er ligeglad med Live synes jeg også virker underligt. Jeg ville mene at, hvis man havde Live skulle der sættes en karakter oveni. Men det er vel bare mig :?

Jeg læser selve anmeldelsen i aften.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Specialty » 14. jan 2004 22:27

Du skal lige rehashe, jeg var lidt for hurtig med pointene.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Specialty » 14. jan 2004 22:28

Vedr. Live, så tror jeg anmelderen mener at Singleplayer delen i forskel til Live delen er meget bedere og det er standarden på Live delen som trækker den ned.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Salleman » 18. jan 2004 21:55

Top nutch!!!

I følge mig det bedste der er skrevet her på Xboxlife.dk indtil videre!!
Ja ja store ord, det ved jeg, men det er også en stor mand der har skrevet dette. Han formår hvad ingen andre har gjort indtil videre. Han kommer rigtigt rundt om alle de aspekter der er i spillet, uden at køre i samme rille (som våben beskrivelsen i HALO). Der bliver taget udgangspunkt i andre spil i samme genre som er på markedet, og dette spil bliver fint sat i forhold til andre med hensyn til beskrivelsen af gode/dårlige ting i spille..

Thumbs up... Twice!!

Men det kan selvfølgelig gøres bedre.. Men Det er det bedste der er skrevet indtil videre..
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Goose Fraba » 29. jan 2004 18:28

Tak for både støtte og kritik vedrørende min anmeldelse. Jeg vil prøve på at drage nytte af det næste gang. :)
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron