Xboxlife forum

Killer Instinct 3

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Killer Instinct 3

Indlægaf Briskplayer1 » 21. aug 2006 17:44

jeg har har læst i et xbox 360 blad det skulle komme, men når jeg kigger på nette. Kan jeg slet ikke finde det.
så vil lige høre om nogen der høret om det, skulle komme???
Briskplayer1
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Re: Killer Instinct 3

Indlægaf Vinterbird » 21. aug 2006 17:46

Briskplayer1 skrev:jeg har har læst i et xbox 360 blad det skulle komme, men når jeg kigger på nette. Kan jeg slet ikke finde det.
så vil lige høre om nogen der høret om det, skulle komme???


Rare arbejder i øjeblikket på 3 projekter. Viva Pinata, Secret Porject 1 (hvilket er Banjo & Kazooie 3) og Secret Project 2 (hvilket ingen ved hvad er).

Hvis Rare skulle bringe KI serien over på 360, så håber jeg MS slår dem rigtig hårdt oven i hovedet, for den serie var så grusomt dårlig, at den ikke fortjener en genoplivning, og med Mortal Kombat next gen på vej, så kan jeg ikke se, der er plads til to spil af samme genre på markedet (overdrevent blodigt kampspil).
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Rechain » 21. aug 2006 17:47

Jeg vil nok foretrække Mortal Kombat fremfor Killer Instinct...har dog KI til min Super Nintendo :) dét er nize nok, men der behøver ik komme et nyt til 360...er mest til Mortal Kombat...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Briskplayer1 » 21. aug 2006 17:54

jeg synes det er cool nok hvis de kommer med det.
for det er jo Rare der laver det.

men de kommer også med de gammel Killer Instinct på xbox live , men hvornår ved jeg ikke?
Briskplayer1
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Indlægaf HunkyDory » 21. aug 2006 17:54

omg hvordan kan du sige Killer Instinct var dårligt. Elsker det til den gode SNES.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Vinterbird » 21. aug 2006 17:59

Briskplayer1 skrev:jeg synes det er cool nok hvis de kommer med det.
for det er jo Rare der laver det.

men de kommer også med de gammel Killer Instinct på xbox live , men hvornår ved jeg ikke?


Rare har ikke annonceret nogen planer for udgivelser af Xbox Live Arcade titler.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Briskplayer1 » 21. aug 2006 18:02

det forstår jeg ikke så.....så må blad lyve, for det et xbox 360 world blog..
for der står det i...men så må vi da se hvad der sker, om det kommer eller ikke kommer?
Briskplayer1
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Indlægaf enfen » 21. aug 2006 18:04

Det vil så ikke være første gang, at et blad har været for hurtige ude med, hvad der senere viser sig at være en and :)
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf Vinterbird » 21. aug 2006 18:07

Briskplayer1 skrev:det forstår jeg ikke så.....så må blad lyve, for det et xbox 360 world blog..
for der står det i...men så må vi da se hvad der sker, om det kommer eller ikke kommer?


Det har formentlig været et løst rygte de har kommenteret, ligesom så mange andre rygter der springer op hver dag.

Der er intet annonceret fra Rare, hverken i retail eller XBLA land.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Re: Killer Instinct 3

Indlægaf Da Senzai » 21. aug 2006 21:22

Vinterbird skrev:Mortal Kombat next gen på vej


Har du link med flere informationer? For det er vel ikke MK: Armageddon du mener?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Killer Instinct 3

Indlægaf Da Senzai » 22. aug 2006 13:14

Da Senzai skrev:
Vinterbird skrev:Mortal Kombat next gen på vej


Har du link med flere informationer? For det er vel ikke MK: Armageddon du mener?


Argh! Jeg vil gerne vide det! Er ved at dø efter et nyt Fighting Game til 360´eren.

Armaggeddon kommer jo Kun til PS2 og Xbox. Men er de ved at lave et nyt MK til Xbox 360`? og Hvis de er, er det så noget der først kommer om 1-2 år? Eller er de nået langt? for har intet hørt om det.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Killer Instinct 3

Indlægaf Da Senzai » 26. aug 2006 11:01

Vinterbird skrev:Mortal Kombat next gen på vej


Hvad så der`? Er det en påstand du kan underbygge med et eller andet`?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Killer Instinct 3

Indlægaf Da Senzai » 28. aug 2006 21:03

Vinterbird skrev:Mortal Kombat next gen på vej


Når nu Vinter ikke vil dele ud af den viden, han blærer sig med, er der så andre herinde, der ved noget om et evt Mortal Kombat Next Gen?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf HunkyDory » 28. aug 2006 22:27

måske er det viden han ikke har, altså det pure opspin! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Da Senzai » 29. aug 2006 13:59

Præcis!

Det argument overvejede jeg også stærkt at bruge, men tænkte, at det nok var bedre at vente en uge, med at smide den på Bordet :D

Men igen, vil jeg heller ikke tale for grimt om Sidens skribenter eller påstå at de lyver, da jeg allerede har været Bannet en gang før for selvsamme ting.

Men nu betyder det altså meget for mig, at få noget af vide om det Påståede Mortal Kombat Next Gen, så derfor VinterBird, hvis du sider ude på Lurepinden og brækker dig af grin over mig, så må du gerne komme ned og svare på spørgsmålet eller i det mindste indrømme at spillet "Mortal Kombat Next Gen" bare var noget du fandt på for at lyde Cool.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron