Xboxlife forum

SOLGT

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

SOLGT

Indlægaf baunevej » 8. maj 2017 06:08

Hej sælger min Xbox One Elite med 1 tb harddisk.

Det er kun konsolen, der medfølger ikke noget tilbehør, heller ikke strømforsyning. Den er et halt år gammel og har kvittering.

Har dog strømforsyngen, men den er defekt i form af den larmer, og har været skilt af da jeg blev oplyst af microsoft at de ikke ville dække den, det holder i 14 dage når jeg renser blæseren, og så larmer den igen.

Ellers fungere den perfekt, har bare købt S istedet. har du alt tilbehør får du en god maskine her :mrgreen:

Sælges for 300 plus fragt eller afhentet

Den befinder sig i 7700 Thisted
Senest rettet af baunevej 10. maj 2017 08:30, rettet i alt 2 gange.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Re: S: Xbox One Elite

Indlægaf Slimjay DK » 8. maj 2017 10:03

Ikke at jeg er interesseret, men skal vi gætte en pris ? :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

Handelskarakterer:
590
Skriv handelskommentar
+1

Re: S: Xbox One Elite

Indlægaf baunevej » 8. maj 2017 10:10

Slimjay DK skrev:Ikke at jeg er interesseret, men skal vi gætte en pris ? :)


Aner ikke hvad den er værd for og være ærlig, ved godt det ikke er en diamantring jeg sidder med ;). Jeg har ikke nogen glæde og og have den til og stå, så måske en anden kunne få det.
Måske 400,- plus porto?? :mrgreen:
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar
+1

Re: S: Xbox One Elite

Indlægaf baunevej » 10. maj 2017 05:48

300 plus fragt eller afhentet?? kan den ikke koste det, vælger jeg og stille min nysgerrighed og skille svinet af i atomer :mrgreen:
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Re: S: Xbox One Elite

Indlægaf JohnH » 10. maj 2017 06:37

baunevej skrev:300 plus fragt eller afhentet?? kan den ikke koste det, vælger jeg og stille min nysgerrighed og skille svinet af i atomer :mrgreen:


Hvis du garanterer den virker, og jeg får strømforsyningen med, så vil jeg godt købe den for 400 kr incl porto og god emballage :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

Handelskarakterer:
280
Skriv handelskommentar

Re: S: Xbox One Elite

Indlægaf baunevej » 10. maj 2017 08:18

JohnH skrev:
baunevej skrev:300 plus fragt eller afhentet?? kan den ikke koste det, vælger jeg og stille min nysgerrighed og skille svinet af i atomer :mrgreen:


Hvis du garanterer den virker, og jeg får strømforsyningen med, så vil jeg godt købe den for 400 kr incl porto og god emballage :wink:


Sendt en pb :) og den virker 100 %, det er kun strømforsyningen der har drillet med støj.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron