Xboxlife forum

Xone Scuf 500kr røverkøb.

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Xone Scuf 500kr røverkøb.

Indlægaf olli pach » 29. aug 2015 22:25

Hej Alle.

Sælger min Xbox One Scuf digital red.

http://www.dba.dk/controller-anden-kons ... 018081347/

Hej Sælger min Xbox One Scuf Digital Red. Den er 5 måneder gammel, altså den er købt den 20 marts.
Den har blackoutet knapper, rødt-led, triggerstops, rødt progrip og standard xbox analoger. Den virker fuldt optimalt. Den koster 1600 kr for ny, så 500kr er et røverkøb. Grunden til jeg sælger den, er jeg skifter til PS4, har ellers været rigtig glad for den.


Ring eller skriv på 20760520, hvis du er interesseret:)
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Re: Xone Scuf 500kr røverkøb.

Indlægaf MutantFoodStamp » 30. aug 2015 01:26

Hvis du kan holde den til mandag snupper jeg den gerne :)
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292

Handelskarakterer:
80
Skriv handelskommentar

Re: Xone Scuf 500kr røverkøb.

Indlægaf olli pach » 30. aug 2015 08:55

MutantFoodStamp skrev:Hvis du kan holde den til mandag snupper jeg den gerne :)


Lyder super godt. Altså er det mandag d.31/8 du mener? Og husk jeg sender ikke, bor i Lyngby:)
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Re: Xone Scuf 500kr røverkøb.

Indlægaf MutantFoodStamp » 30. aug 2015 09:11

olli pach skrev:Lyder super godt. Altså er det mandag d.31/8 du mener? Og husk jeg sender ikke, bor i Lyngby:)

Jep, jeg kan sagtens hente :)
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292

Handelskarakterer:
80
Skriv handelskommentar

Re: Xone Scuf 500kr røverkøb.

Indlægaf olli pach » 30. aug 2015 13:19

MutantFoodStamp skrev:
olli pach skrev:Lyder super godt. Altså er det mandag d.31/8 du mener? Og husk jeg sender ikke, bor i Lyngby:)

Jep, jeg kan sagtens hente :)


Aftale. Kan du ikke skrive til mit mobil nummer 20760520, så vi lige kan finde et tidspunkt der passer os bedst, og så får du også lige min adresse:)
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster

cron