Xboxlife forum

S: Dværgsilkeaber

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

S: Dværgsilkeaber

Indlægaf Stjerne » 23. nov 2011 17:12

1.1 Dværgsilkeaber, Vi har to unger der er klar til at komme hjemmefra, da de i et godt stykke tid, har deltaget meget omhyggeligt, i passeningen af deres lillesøster/bror.

Der er tale om 1 han og 1 hun der blev født den 24. December 2010.

Der vil medfølge lidt foder til opstart, pasnings/fodringsvejledning, samt opdrættercertifikat.

Aberne er vokset op i en voliere i vores stue, og er derfor meget nysgerrige omkring alt der foregår uden for volieren.

Prisen for parret er: 8000 kr.

Billede

Flere billeder kan sendes
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677

Handelskarakterer:
110
Skriv handelskommentar

Re: S: Dværgsilkeaber

Indlægaf Stjerne » 3. dec 2011 12:11

Bump
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677

Handelskarakterer:
110
Skriv handelskommentar

Re: S: Dværgsilkeaber

Indlægaf miaarnum » 15. apr 2013 11:56

Hej, kan se at du engang har haft unger på dine dværgsilkeaber, men vil høre dig om du event. får det igen?
Det fordi jeg søger sådan en lille dejlig en og hvis du får unger igen, så vil jeg høre om det var muligt at købe en.
Hvis du ikke får unger igen, ved du så hvor det er muligt at købe nogle henne :)?
miaarnum
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: aalbrog

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: Dværgsilkeaber

Indlægaf Cena » 15. apr 2013 11:59

Prøv evt, at sende en PB til ham da denne tråd er 1½ år gammel. Så det kan godt være han har glemt alt om den - selvom det godt nok ikke er det der bliver solgt mest af herinde :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

Handelskarakterer:
350
Skriv handelskommentar

Re: S: Dværgsilkeaber

Indlægaf Stjerne » 15. apr 2013 12:13

miaarnum skrev:Hej, kan se at du engang har haft unger på dine dværgsilkeaber, men vil høre dig om du event. får det igen?
Det fordi jeg søger sådan en lille dejlig en og hvis du får unger igen, så vil jeg høre om det var muligt at købe en.
Hvis du ikke får unger igen, ved du så hvor det er muligt at købe nogle henne :)?


Jeg har ingen unger pt, og der går lidt tid inden jeg har unger igen.... Smid din email så kan jeg sætte dig i kontakt til en ven, der skulle have unger klar til salg :)
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677

Handelskarakterer:
110
Skriv handelskommentar

Re: S: Dværgsilkeaber

Indlægaf Ranush » 10. jan 2017 23:23

Hej. Får du stadig unger?
Ranush
Niveau 0
 
Indlæg: 1

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron