Xboxlife forum

(læs lige dette allesammen) S/B: Minidisk

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Indlægaf DNS_DK » 29. apr 2004 18:05

netop efter jge har blokket ham sender han dette til min mail! (selvom jeg har sagt at jeg ikke gider at have noget med ham at gøre)

Fra: Brian - Zikor4 <zikor4@hotmail.com>
Sendt : 29. april 2004 19:02:13
Til: dns_dk@hotmail.com

Glemte lige at sige...

http://xsco.net/global/img/memo/nopriv_homo.jpg
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993

Handelskarakterer:
70
Skriv handelskommentar

Indlægaf Blaine » 29. apr 2004 18:25

Jeg kan også kun sige tak for advarslen. Der er bare ingen grund til at DNS skulle ha' opdigtet det. Det giver alt for lidt mening :)
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313

Handelskarakterer:
150
Skriv handelskommentar

Indlægaf Buktu » 29. apr 2004 23:36

Egentlig mener jeg han skal have et ban efter denne episode... Folk man ikke kan stol epå i "Sælges" forummet, bør ikke være på debatten.

Men selvfølgelig, det er bare min mening...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf Slane » 30. apr 2004 10:58

Ja, et ban er passende til nogen der ikke er til at stole på... I hvertfald i en sådan episode... Men inden der tages overilede beslutninger, bør vi høre Zikor4´s version.... Jeg antager ikke at det er løgn, hvad du siger (DNS_DK :) ), men man kan ikke anklage nogen, uden at lade vedkomne forsvare sig selv.... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar
Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Indlægaf Azbox » 30. apr 2004 14:07

Hold da kæft han er da ikke rar, tak for advareslen DNS_DK!!
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Zikor4 » 17. maj 2004 17:31

Jeg er da rar.. :(

Minidisken virkede fint inden jeg sendte den... Så kan ikke helt forstå den pludslig ikke virker, jeg har ikke snydt ham eller noget, han har endda fået nogle penge tilbage, så syntes det er ham der er bidset sådan at hænge mig ud her på XboxLife og absolut skal fortælle alle og enhver om hvor dum jeg, da jeg ikke er det.

Men jeg vil da gerne undskylde for de gange jeg har sagt nogle dumme ting, fortryder det sku egentlig også, da du jo er en fin fyr. Men grunden til vi nok kom op og tottes, var nok, ja mig. Fordi jeg havde nogle problemer lige på det tidspunkt, men det skal vi ikke blande andre folk ind i.

Jeg tilbyder dig, en lille snak på MSN, hvor vi evt. kan blive venner igen, og ligge denne episode bag os.

Til alle andre, hvis i er i tvivl om hvorvidt jeg snyder i handler, og er en dårlig sælger, så spørg nogle af dem jeg har handlet med, blandt andet også på konsolforum.dk, mine forrige handler har alle været tilfredse, bortset lige fra DNS her, men det skyldtes somsagt nok lidt dårlig attitude fra min side.

Håber du vil snakke lidt DNS, på et venligt basis.
Senest rettet af Zikor4 17. maj 2004 17:43, rettet i alt 1 gang.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Azbox » 17. maj 2004 18:48

Sorry fordi jeg sagde at du ikke var rar, håber ikke du er vred på mig, men som sagt SORRY!!
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Playkid » 17. maj 2004 18:53

Jeg har ikke mistet nogen tiltro til dig, sådan noget kan jo ske. Det er samtidigt også svært at beømme ud fra en enkelt msn uddrag.

Jeg vil desuden gerne bemærke at postdanmark sagtens kan være skylden. Min Xbox har været til repation pga. deres behandling. En af gangene, knækkede flamingoen inden i kassen :/
Playkid
 

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Zikor4 » 17. maj 2004 19:09

#azkiller: Det er iorden :)

#PS2 playkid: Nemlig.

Minidisken er lavet så den kan klare rystelser, ja, men hvem ved hvordan Postdanmark håndtere deres pakker, så snart der ikke står "skrøbligt" på, det var måske også min fejl ikke at smide sådan et mærke, men det koster jo sådan set også lige en anelse mere at sende så.

Spillet som der blev byttet med (Counter-Strike), var også ødelagt lidt i kanten, da jeg modtog det. Det var også postens skyld.

Men somsagt DNS, jeg vil gerne lige tale med dig.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Zikor4 » 17. maj 2004 19:15

#PS2 playkid: Jeg har netop sendt min Xbox til reperation, for små 3 uger siden, da den var i stykker. Andre årsager. Hvor lang tid tog det? Det har taget længere tid end jeg regnede med, og da jeg kun har kontakt med firmaet jeg købte den hos Midt-Data. Så kan de ikke rigtig sige hvor lang tid der vil gå.

Men en af grundene til der er gået 1 ½ uge længere, er fordi spaderne (Midt-Date :)) har sendt den et forkert sted hen. Så de har netop fået den tilbage, og nu sendt den til den rigtige lokation.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Playkid » 17. maj 2004 19:30

lol, der skulle da gives penge for svie og smerte:)
Ja, vi snakkede lidt om det over msn.

Det var dog ikke den slags reperatør jeg sendte til;)
Så der gik 1 dag for hver gang.
Playkid
 

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Cowrider » 17. maj 2004 20:54

ikke for af holde med nogle men POST danmark er ikke flinke med parker..... ikke altid
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund

Handelskarakterer:
470
Skriv handelskommentar

Indlægaf Basse DK » 17. maj 2004 21:06

Selvom du ikke sender en pakke som forsigtig, er der stadig reklamationsret hvis tingene indeni er gået i stykker ( ved Post DK ).


Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron