Xboxlife forum

PC Master race tråden

Generelt snak om alt vedrørende PC

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Blauwy » 15. aug 2014 13:46

Som TotalBiscuit sagde:

Billede
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Jibla » 19. aug 2014 20:24

Ny Humble Bundle:

PWYW (or $1+ for Steam Keys)

The Incredible Adventures of Van Helsing - Steam; Windows, Mac
Deadlight - DRM-Free, Steam; Windows
Galactic Civilizations II: Ultimate Edition - Steam; Windows

Beat the Average:

Terraria - Steam; Windows
THE KING OF FIGHTERS XIII Steam Edition - Steam; Windows
Crusader Kings II + African, Norse, Russian Unit Packs - Steam; Windows, Mac, Linux

$15+

Age of Empires Legacy Bundle (AOE II: HD + The Forgotten, AOE III: Complete) - Steam; Windows

Flere spil bliver tilføjet bundlen på tirsdag den 26/8 klokken 20:00

http://www.humblebundle.com/
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Psymatiq » 22. aug 2014 05:11

lidt outdated

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Shooter DK » 22. aug 2014 21:45

Psymatiq skrev:lidt outdated

Billede


Jeg tror ikke ps3 havde problemer med RROD. ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: PC Master race tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 22. aug 2014 22:09

Nej, men nu er det jo også PS3-figuren som siger det til Xbox 360-figuren, mens Xbox 360-figuren kritiserer PS3'en for ikke at have nogen spil...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Shooter DK » 22. aug 2014 22:31

TerrificFalcon skrev:Nej, men nu er det jo også PS3-figuren som siger det til Xbox 360-figuren, mens Xbox 360-figuren kritiserer PS3'en for ikke at have nogen spil...


Ah... FAIL! :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: PC Master race tråden

Indlægaf ice_hiboy » 23. aug 2014 00:44

Also PS3eren havd for at være fair YLOD :P dog ikke i så massive tal som xbox havde RROD.
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Slimjay DK » 30. sep 2014 08:50

Shadow of Mordor: PC options and benchmark (GTX 970)

YouTube user teoKrazia ran the in-game benchmark at maximum settings, and clocked an average of 73 frames per seconds, a maximum of almost 378 and the occasional dip down to 42.



Der halter konsollerne vist efter, den ene mere end den anden :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Mike JezZ » 30. sep 2014 09:22

Slimjay DK skrev:Shadow of Mordor: PC options and benchmark (GTX 970)

YouTube user teoKrazia ran the in-game benchmark at maximum settings, and clocked an average of 73 frames per seconds, a maximum of almost 378 and the occasional dip down to 42.



Der halter konsollerne vist efter, den ene mere end den anden :lol:



Hvis du pressede både XO og PS4 til det, ville frameraten være så ringe så du ikke ville kunne se forskel :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: PC Master race tråden

Indlægaf fodbod1232 » 9. okt 2014 09:44

Senest rettet af fodbod1232 27. okt 2014 05:38, rettet i alt 1 gang.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: PC Master race tråden

Indlægaf pede B » 26. okt 2014 18:39

Jeg har lige et par spørgsmål.. Min kæreste skal til at købe ny bærbar. Og selvom det ikke er en 'masterrace' eller NASA computer, så vil det nok være det rigtige sted at spørge alligevel :)

Den skal selvfølgelig være god og hurtig, men det vigtigste krav er at den kan køre Sims 4 uden nogle problemer.
"NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon X1300 or Intel GMA X4500" står der under system requirements at den skal bruge som grafikkort.
Og jeg har ikke specielt meget styr på det, så vi sad lidt og kiggede på to forskellige bærbare.

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tab ... il-studiet - Hvor der står Intel HD Graphics (?)

Og en Lenovo G50; http://www.elgiganten.dk/product/pc-tab ... puter-sort - Som dog koster 3500,- i deres katalog. Her står der Intel HD Graphics 4400 (?) Men i7 processor må da være rimelig godt ifølge min tankegang i hvert fald.

Kan begge køre Sims? Hvor meget bedre er nr. 2? Hvis i evt. kunne finde andre forslag ville det være super fedt. Meget gerne fra ElGiganten, da den købes over deres rentefri afbetaling :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: PC Master race tråden

Indlægaf freddie » 26. okt 2014 18:53

pede B skrev:Jeg har lige et par spørgsmål.. Min kæreste skal til at købe ny bærbar. Og selvom det ikke er en 'masterrace' eller NASA computer, så vil det nok være det rigtige sted at spørge alligevel :)

Den skal selvfølgelig være god og hurtig, men det vigtigste krav er at den kan køre Sims 4 uden nogle problemer.
"NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon X1300 or Intel GMA X4500" står der under system requirements at den skal bruge som grafikkort.
Og jeg har ikke specielt meget styr på det, så vi sad lidt og kiggede på to forskellige bærbare.

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tab ... il-studiet - Hvor der står Intel HD Graphics (?)

Og en Lenovo G50; http://www.elgiganten.dk/product/pc-tab ... puter-sort - Som dog koster 3500,- i deres katalog. Her står der Intel HD Graphics 4400 (?) Men i7 processor må da være rimelig godt ifølge min tankegang i hvert fald.

Kan begge køre Sims? Hvor meget bedre er nr. 2? Hvis i evt. kunne finde andre forslag ville det være super fedt. Meget gerne fra ElGiganten, da den købes over deres rentefri afbetaling :)


Intel HD Graphics er integreret grafikkort, hvilket vil sige at der ikke er et dedikeret. Performance er selvfølgelig derefter, og til grafisk tunge opgaver bør det undgås ;)
freddie
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Vejle


Re: PC Master race tråden

Indlægaf pede B » 26. okt 2014 21:14

Hvad er forskellen på integreret og dedikeret?

Og der må vel være forskel på Intel HD graphics? Ville den første køre Sims uden problemer?
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Blauwy » 26. okt 2014 21:50

Integreret grafikkort er dem som er indbygget i bundkortet. Som f.eks i bærbare.

Dedikeret er det omvendte, et kort der er stand alone i maskinen. Et kort der kan kan klare langt større spil bla.

Dedikeret er vidst kort sagt et kort der har sin egne RAM.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: PC Master race tråden

Indlægaf freddie » 26. okt 2014 21:58

Her kan du se Intel HD 4400's performance: http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-G ... 979.0.html (I bunden er der fps i forskellige spil)

Sims 3 er lige akkurat playable på medium med en resolution på 1024x768. Den resolution er ikke holdbar, og her snakker vi Sims 3. Glem alt om Sims 4 på det kort. :P

Kom med et budget, så skal jeg prøve at grave noget frem ;)
freddie
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Vejle


ForegåendeNæste

Tilbage til PClife

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron