Xboxlife forum

Xtival 08 72 timer gratis gold?

Aftal kampe m.m. på Xbox tunnel software f.eks. XBConnect eller neXBC

Xtival 08 72 timer gratis gold?

Indlægaf Hejan » 23. nov 2008 13:38

Jeg fik i går en mail fra Microsoft hvor i der stod at alle Silver medlemmer får en konto opgradering til Gold på 72 timer d. 28 november er det sandt? for så skal der sku fyres af.

Og hvad er de der stjerner der er på mit gamer kort hvor der står omdømme?
Senest rettet af Hejan 3. jun 2009 14:50, rettet i alt 1 gang.
Hejan
 


Indlægaf WikzoDK » 23. nov 2008 14:16

Dit omdømme bliver bedre, jo mere du spiller (online?) og ikke får klager for andre spillere.
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf Hejan » 23. nov 2008 21:22

WikzoDK skrev:Dit omdømme bliver bedre, jo mere du spiller (online?) og ikke får klager for andre spillere.

ok
Hejan
 


Indlægaf Ahmed » 23. nov 2008 22:37

De stjerner er din (eller er det DIT?) ry, som andre spillere kan rate :). Bare snak pænt osv. :).

Med hensyn til det som microsoft har skrevet, så ved jeg det ikke :).
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf EvilDingbat » 23. nov 2008 23:57

Det er vel i forbindelse med Xtival så alle kan være med. Så kan de lige sælge dig ideen om at Gold bare er the mag shit og så regner de med du køber det bag efter. Inden længe kommer der et program op på siden der viser hvilke spil der er turneringer i.

Og ja stjerne er dit ry - hvis dem du har på din friendslist også går ind og fortrækker dig som spiller får du også bedre ry - dog lidt hurtigere. Har dog aldrig mødt nogle med lavere end 3 stjerner, såå... Jeg ved ikke lige hvor godt det virker. Eller om det virker 100% efter hensigten.
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf dakidski » 23. nov 2008 23:59

wow,fedt! kan du copy paste emailen herind?
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Hejan » 24. nov 2008 17:25

Ahmed skrev:De stjerner er din (eller er det DIT?) ry, som andre spillere kan rate :). Bare snak pænt osv. :).

Med hensyn til det som microsoft har skrevet, så ved jeg det ikke :).

Det har jeg fået af vide
Hejan
 


Indlægaf Hejan » 24. nov 2008 17:27

dakidski skrev:wow,fedt! kan du copy paste emailen herind?

Ja det er fedt jeg skal bare fyre den totalt af og banke nogen af mine venner i Call Of Duty 4 :P for første gang for jeg nåede vidst aldrig og spille online med mit gratise gold da jeg ikke havde nogen spil på det tidspunkt

http://ebm.email.xbox.com/c/tag/hBJJv5G ... _survive=2
Hejan
 


Indlægaf BassBendix » 7. dec 2008 01:20

Ahmed skrev:De stjerner er din (eller er det DIT?) ry, som andre spillere kan rate :). Bare snak pænt osv. :).

Med hensyn til det som microsoft har skrevet, så ved jeg det ikke :).

Det hedder et ry. altså er det dit ;)
Hvis det nu var en slæde ville det være din.
En=Din
Et=Dit
I'm back!
BassBendix
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Indlægaf svend-bent » 7. dec 2008 09:53

EvilDingbat skrev:Det er vel i forbindelse med Xtival så alle kan være med. Så kan de lige sælge dig ideen om at Gold bare er the mag shit og så regner de med du køber det bag efter. Inden længe kommer der et program op på siden der viser hvilke spil der er turneringer i.

Og ja stjerne er dit ry - hvis dem du har på din friendslist også går ind og fortrækker dig som spiller får du også bedre ry - dog lidt hurtigere. Har dog aldrig mødt nogle med lavere end 3 stjerner, såå... Jeg ved ikke lige hvor godt det virker. Eller om det virker 100% efter hensigten.


Jeg har spillet med en der havde 1½ :P Man kunne også høre hvorfor :roll:
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914



Tilbage til Xbox Online Tunneler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst